Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 2007- ΕΡΓΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ

Τα έργα που είναι υπό κατασκευή είναι πάρα πολλά, πράγμα που μας κάνει ευτυχισμένους. αυτό που μας κάνει να αγανακτούμε είναι όταν καθυστερούν απελπιστικά. Τα έργα που έχουν σε παρένθεση το έτος 2007 σημαίνει ότι ξεκίνησαν φέτος.
Η πληθώρα των έργων υπό κατασκευή δείχνει ότι γίνονται σημαντικά βήματα για τον εκσυγχρονισμό του εμπορίου των μεταφορών αλλά και της ποιότητας ζωής όλων μας.
Το έργο που κατά τη γνώμη μου ξεχωρίζει είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης που θα δώσει μεγάλες ανάσες στο πρόβλημα της μετακίνησης στην πόλη. Επίσης οι Αυτοκινητόδρομοι και κυρίως τα τμήματα Κόρινθος-Πάτρα και φυσικά η Σήραγγα των Τεμπων. Αναλυτικότερα όμως:
Η λίστα είναι αρκετά μεγάλη και η σειρά είναι η εξής σε κάθε έργο
ΕΡΓΟ/ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΕ ΜΗΝΕΣ / ΜΗΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.
1. Μετρό Γ2 Αγ. Δημήτριος- Ελληνικό (4 Σταθμοί) ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ- ΑΛΙΜΟΣ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ 24 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
2. Μετρό Γ3 Αιγάλεω – Χαϊδάρι (1 Σταθμός &Αμαξοστάσιο Ελαιώνα) ΧΑΪΔΑΡΙ 12 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008
3. Μετρό Γ2 Αγ. Αντώνιος- Ανθούπολη (2 Σταθμοί) ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ – ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ 18; ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
4. Μετρό Γ3 Πρόσθεση Σταθμού ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ (2007) 08 ΜΗΝΕΣ/ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2008
5. Μετρό Γ3 Σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (2007)--21 ΜΗΝΕΣ/ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2009 6.Μετρό Γ3 Σταθμός Χολαργός (2007)--15 ΜΗΝΕΣ/ ΜΑΡΤΙΟΣ 2009
7. Μετρό Θεσσαλονίκης (13 Σταθμοί) Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ- ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ- ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ- ΠΑΠΑΦΗ- ΕΥΚΛΕΙΔΗ- ΦΛΕΜΙΝΓΚ – ΑΝΑΛΗΨΗ – ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ-ΒΟΥΛΓΑΡΗ- ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ 60 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012
8. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ τμήμα Κιάτο –Ξυλόκαστρο (2007)--32 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2010 9.Προαστιακός Αναβάθμιση διαδρόμου 3 Γέφυρες -ΣΚΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
10. Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Πάτρα – Καλαμάτα (70 ΜΗΝΕΣ) -2007 66 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
10Α. Τμήμα Κιάτο-Αίγιο--32 ΜΗΝΕΣ/ ΜΑΙΟΣ 2010
10Β. Τμήμα Αίγιο -Πάτρα-Πύργος--38 ΜΗΝΕΣ / ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011
10Γ. Τμήμα Πύργος- Τσάκωνα--66 ΜΗΝΕΣ / ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
11.Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (66 ΜΗΝΕΣ)-2007-2007 60 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012
11A. Τμήμα Λαμία ΕΟ-Λαμία- Καρπενήσι--18 ΜΗΝΕΣ /ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
11Β. Τμήμα Τρίκαλα- Καλαμπάκα - Εγνατία--39 ΜΗΝΕΣ /ΜΑΡΤΙΟΣ 2011
11Γ. Τμήμα Λαμία- Καρδίτσα- Τρίκαλα--60 ΜΗΝΕΣ /ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012
12. Αυτοκινητόδρομος Βόρεια Ιόνια Οδός (72 ΜΗΝΕΣ)-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006 58 ΜΗΝΕΣ/ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012
12A. Τμήμα Παράκαμψη Αγρινίου--18 ΜΗΝΕΣ /ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
12Β. Τμήμα Αντίρριο – Παράκαμψη Αγρινίου--28 ΜΗΝΕΣ /ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010
12Γ. Τμήμα Αγρίνιο –Εγνατία--58 ΜΗΝΕΣ /ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012
13. Αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου –ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2007 (Κόρινθος- Τρίπολη-Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο–Σπάρτη (54 ΜΗΝΕΣ) 43 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011
13Α. Τμήμα Κόρινθος- Τρίπολη – Αθήναιο--13 ΜΗΝΕΣ/ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009
13Β. Τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα--29 ΜΗΝΕΣ/ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2010
13Γ. Τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη--43 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011
14. Τέμπη – Κλειδί Ημαθίας (Τμήμα ΠΑΘΕ) (54 ΜΗΝΕΣ)-2007 48 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011--
15. Μαλλιακός Κόλπος Τμήμα Σκάρφεια – Θερμοπύλες (17,4 χλμ) 10 ΜΗΝΕΣ/ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2008
16. ΟΣΕ Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή τμήμα Κιάτο –Ροδοδάφνη-2007--36 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
17. Γήπεδο Παναθηναϊκού --24; ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
18. Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2006 39 ΜΗΝΕΣ/ ΜΑΡΤΙΟΣ 2011???
19. Μεγάλα έργα Πάτρας ( Νέο Λιμάνι, Παραγλαύκιιες αρτηρίες, Φράγμα Πείρου Παραπείρου)--36 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
20. Οδικός Άξονας Σχηματάρι – Χαλκίδα--06 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2008
21. Μαλλιακός Παράκαμψη Λαμίας (4,1χλμ) (Νέα Κοίτη Σπερχειού – Α/Κ Ροδίτσας) 18 ΜΗΝΕΣ/ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009
22. Μαλλιακός Στυλίδα – Ράχες (19,2 χλμ) -2007--30 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2010
23. ΟΣΕ Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή τμήμα Τιθορέα –Λιανοκλάδι 38 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011
24. ΟΣΕ Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή τμήμα Λιανοκλάδι- Δομοκός 72 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
25. Αεροδρόμιο Μακεδονία Θεσσαλονίκη - Επέκταση αεροδιαδρόμου και αναβάθμιση αεροσταθμού 38ΜΗΝΕΣ / ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011
26. Εγνατία Οδός: Ολοκλήρωση Δυτικού τμήματος--12 ΜΗΝΕΣ / ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα