Αυτές τις μέρες κυρώνεται από τη Βουλή η σύμβαση για την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Βορειοδυτικής Πελοπονήσσου. Από τον υπουργό χαρακτηρίστηκε ως ''έργο μαμούθ''. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο Αυτοκινητοδρόμου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα μετά φυσικά από την Εγνατία που τελειώνει.
Το έργο περιλαμβάνει 365χλμ κλειστού Αυτοκινητόδρομου και η διαδρομή είναι Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα(Καλαμάτα). Το πλάτος του Αυτοκινητόδρομου είναι 26,5 μ. με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Σε επιλεγμένα τμήματα θα υπάρχουν 4 λωρίδες Α/Κ (Κόρινθος-Κιάτο) και 5 λωρίδες Α/Κ στην είσοδο της πόλης της Πάτρας. Το συνολικό κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 2,8δις Ευρώ. Η σύμβαση παραχώρησης είναι για διάρκεια 30 ετών και η συμβολή του Δημοσίου είναι 550. εκ Ευρώ. Η ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται σε 70 μήνες και υπάρχουν και ενδιάμεσες αποκλειστικές προθεσμίες. Πλήρη προτεραιότητα δίνεται στο τμήμα Κιάτο -Πάτρα όπου πλέον είναι και το πιο θανατηφόρο στην Ελλάδα.
Οι σημαντικότερες προθεσμίες είναι
Σε 34 μήνες το τμήμα Κιάτο-Αίγιο, σε 42 μήνες Αίγιο-Πάτρα και Πάτρα-Πύργος, σε 70 μήνες Πύργος-Αλφειός- Τσακώνα. Η κατασκευή του έργου αναμένεται στους πρώτους μήνες του 2008.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου