Εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο έχει υπογραφεί η σύμβαση για την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης. Παρόλα αυτά κανένα νέο σχετικά με τις εργασίες που γίνονται ή την πρόοδο του έργου δεν έχει δημοσιευτεί. Τι γίνεται λοιπόν με αυτό το πολυδιαφημισμένο έργο;
Συνηθώς σε τέτοιου βαθμού έργα γίνονται επισκέψεις από τον Υπουργό και ανακοινώνεται η πρόοδος , κάμερες ακολουθούν, δελτία τύπου δημοσιεύονται. Εδώ υπάρχει το απόλυτο σκοτάδι. Δεν υπάρχει κανένα σχετικό δημοσίευμα είτε στον τύπο είτε στο διαδίκτυο.
Ελπίζω λοιπόν όλα να βαίνουν καλώς, οι εργασίες να προχωρούν και να μην βρεθούμε σε μια ακόμη Ελληνική πραγματικότητα των ατελείωτων καθυστερήσεων, ενστάσεων κλπ.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα παραχώρησης στη χώρα μας και το δεύτερο μεγαλύτερο στη Θεσσαλονίκη μετά το Μετρό. Με την ολοκλήρωση του θα λύσει μεγάλο μέρος των συγκοινωνιακών προβλημάτων της συμπρωτεύουσας
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
8 σχόλια:
File mou den exei arxisei tipota stin ypothalasia eimai apo tin Thessaloniki kai den exw dei edw kai 6 mines tipota!Eixa akousei oti tha arxisei ton perasmeno Iounio alla tipota akoma!Ayto pou den mou aresei einai na akouw kai na vlepw atoma pou den einai apo Thessaloniki na exoun antirish kai na einai meloi omadas kata tis ypothalassias.
αν και ο σχεδιασμος της αρτηριας ειναι ακαταλληλος κατα την γνωμη μου,ξερω οτι σημερα εκδικαστηκε η τελευταια προσφυγη κατα της κοινοπραξιας "θερμαικη οδος".αν ολα πανε καλα οι εργασιες θα αρχισουν το συντομοτερο δυνατον!
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.
Κι εγώ από Θεσσαλονίκη είμαι αν και μένω στην Αθήνα. Μπορώ να πω ότι το μόνο μέσο που μπορεί να βελτιώσει την κυκλοφορία στις πόλεις είναι το μετρό κι όχι οι καινούργιοι δρόμοι.
Δλδ. αν φτιαχτεί η υποθαλάσσια, το μόνο που θα γίνει είναι να έρθουν κι άλλα αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης.
Αντίθετα, αντί για την υποθαλάσσια είναι καλύτερα να κατασκευαστεί ένας επιπλέον κλάδος μετρό (ή οι επεκτάσεις που συζητιούνται)
an ginei h ypothalasia tha mporesei na pezodromithei kai h leoforos nikis.pragma telio.fantasou na kaneis tin volta sou stin paralia h na pas gia kafedaki xwris na exeis ton thorivo h ta kausaeria na se enoxloun.anti na dexomaste nea erga pou theloun na kanoun arxizoume kai griniazoume h kanoume omades kata twn ergwn les kai tha kerdisoume kati.to mono pou kerdizoume einai na pigenoume tin Ellada pisw!Episis me to metro file apo Athina pane oi pezoi oxi aftoi pou exoun mathei na pigenoun me to car.O Ellinas den allazei eukola!ara protimw ta cars na pigenoun ypothalasia kai oxi apo tin paralia
δεν χρειάζεται να είναι κάποιος μελετητής, μηχανικός, συγκοινωνιολόγος κλπ για να καταλάβει τον κάκιστο σχεδιασμό, κυριολεκτικά στο πόδι, της υποθαλασσιας.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που όλα έχουν παγώσει και υπάρχουν πολλαπλές προσφυγές στο ΣτΕ για διάφορα θέματα.
Η άποψη μου είναι ότι ούτε ο εργολάβος (κοινοπραξία) επιθυμεί να προχωρήσει η υποθαλάσσια όπως σχεδιάστηκε γιατί μετράει τις αντιδράσεις.
Αρα το θέμα είναι πως να αλλάξει ο σχεδιασμός διατηρώντας την παρούσα σύμβαση παραχώρησης. Εδώ παίζεται το παιχνίδι που είναι κυρίως οικονομικό και δευτερευόντως τεχνικό.
Η Υποθαλάσσια αρτηρία είναι ένα απαράδεκτο έργο.
1ον η Θεσσαλονίκη δεν το χρειάζεται αλλα οι ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ.
2ον Οι δρόμοι της Θεσσαλονικής επαρκούν. Οι δημιουργία νεων δρόμων στα κέντρο των μεγαλουπολεων στον κοσμο εχει εγκαταληφθει εδώ και δεκαετίες. Αντιθετώς κανούνε οτι μπορούνε να απομακρύνουνε το αυτοκίνητο απο το κέντρο της πολης.
3ον Χρειαζόμαστε διευρυνμένο ΜΕΤΡΟ, ΑΣΤΙΚΑ ή ΤΡΑΜ (για οικολογικους λόγους) και αναπτυξη της ΧΡΗΣΗΣ του ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ με ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ.
Υ.Γ. ααα ξέχασα οι Ελληνάρες θα κουράζονται με το ποδηλατο
οπότε ας κανουμε ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ με ... ΔΥΟ συστοιχιες ΚΑΜΙΝΑΔΩΝ (60 ΜΕΤΡΩΝ ΥΨΟΥΣ (για να ειναι πιο ψηλα απο τις πολυκατοικιες) για να βγαινει το ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. Μια συστοιχια στο ΛΙΜΑΝΙ και μια στο ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ (θα ειναι το νεο LANDMARK της ΠΟΛΗ γιατι ξεπερνάνε τον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ!!!).
Θα καρδίσουμε την ΝΙΚΗΣ που ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ θα πρεπει να γινει ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ τοτε.
Ομως θα χασουμε την ΜΙΣΗ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ διοτι προβλεπεται τεραστιος δρομος διπλης κατευθυνσης κλειστου τυπου ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ με 4-4 8 ΛΩΡΙΔΕΣ απο τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ μέχρι το ψαλιδι με την ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΣ (ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ) και την ΑΝΘΕΩΝ. Σε αυτο τον αυτοκινητοδρομο με ΗΧΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ θα εχει ΜΟΝΟ 3 πεζογεφυρες.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ χωρίζουμε την ΠΑΡΑΛΙΑ απο τη ΠΟΛΗ!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όταν έχουμε μια απο το πιο ωραιο μετωπο στην Θαλασσα.
Μια φορα ήρθε ένας συνεργάτης απο την ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ και εντυπωσιαστηκε με την παραλια της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ... δεν μπορουσε να πιστεψει ποσο ωραία ειναι αυτη η αμεσοτητα του ΠΕΡΙΠΑΤΟΥ στην παραλια σε τοσο μεγάλο μηκος...
ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΩ οτι η ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ στο ΜΑΝΧΑΤΑΝ εκτός απο ενα πολυ μικρο σημείο στο BATTERY PARK δεν εχει κανένα άλλο σημείο αμέσης επαφής των πολιτών με την Θάλασσα!!! Ολο κάτι τους σταματάει... είτε αποβαθρες είτε αυτοκινητοδρομοι είτε κτίρια, είτε εργοστάσια ... κλπ...
Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα κάποιον κατά της υποθαλάσσιας ότι τα φουγάρα θα μολύνουν την πόλη! Δηλαδή στην υποθαλάσσια τα αυτοκίνητα θα βγάζουν καυσαέρια ενώ στους δρόμους δε βγάζουν?!?!? Είμαστε σοβαροί? Επιπλέον με την υποθαλάσσια τα καυσαέρια που θα βγαίνουν από τους αεραγγούς θα φιλτράρονται μέσω ειδικών διατάξεων για καλύτερη ποιότητα στην έξοδο τους! Οπότε μάλλον αυτό το επιχείρημα είναι άκυρο! Επίσης λένε κάποιοι ότι λόγω της υποθαλάσσιας θα γεμίσει αυτοκίνητα το κέντρο! Μα το έργο έχει στόχο την παράκαμψη του κέντρου για όσους κινούνται από ανατολικά προς δυτικά και αντιστρόφως! Δε ξέρω αν έχουν πάει στο εξωτερικό οι κύριοι κατά της υποθαλάσσιας (που άλλη δουλειά δεν έχουν πέρα από το να αντιδρούν στα πάντα) πχ Στοκχόλμη, Ζυρίχη, Κοπεγχάγη κλπ κλπ. Εκεί οι άνθρωποι έχουν τέτοιους αυτοκινητόδρομους εδώ και δεκαετίες και μόνο καλό έκαναν τέτοια έργα! Οπότε να παρατήσουμε τη μιζέρια και ας αφήσουμε αυτούς που ξέρουν να κάνπουν τη δουλειά τους!
Δημοσίευση σχολίου