Το έτος που μας πέρασε ήταν πολύ σημαντικό για τους Ελληνικούς Αυτοκινητοδρόμους καθώς ανατέθηκαν και είναι όλοι υπό κατασκευή. Όλοι οι Αυτοκινητόδρομοι μετατρέπονται σε ιδιωτικούς εκτός από την Εγνατία και τον ΒΟΑ Κρήτης.
Από το 2009 θα αρχίσουν να παραδίδονται τμηματικά και μέχρι το 2013. Την αρχή θα κάνει το 2009 τμήμα του Αυτ/μου Ανατολικής Πελοπονήσσου. Οι Αυτοκινητόδρομοι που ακόμα δεν έχουν ανατεθεί είναι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και η Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης.
Το κόστος μετακίνησης θα είναι πλέον πολύ πιο ακριβό αλλά θα κινούμαστε σε πολύ ασφαλέστερους δρόμους, τόσο που το ΥΠΕΧΩΔΕ σκέφτεται για αύξηση του ορίου ταχύτητας στους Ελληνικούς Αυτοκινητόδρομους.
Με την ολοκλήρωση τους θα αλλάξουν τα δεδομένα στις μετακινήσεις τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές. α βοηθήσει στην ανάπτυξη του εμπορίου καθώς και του τουρισμού καθώς η αισθητή μείωση του χρόνου θα προσελκύσει κόσμο σε μέρη που σήμερα αποφεύγονται για Σαββατοκύριακο όπως πχ η Καλαμπάκα που σήμερα απέχει περίπου 5 ώρες ενώ με την ολοκλήρωση του Αυτ/μου Κεντρικής Ελλάδας θα απέχει περίπου 3,5 ώρες.
Κατά γενική ομολογία τα τμήματα των Αυτοκινητόδρομων που έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακά και πολύ ασφαλής. Ενδεικτικά σας αναφέρω τα τμήματα που με έχουν εντυπωσιάσει :
-Εγνατία (τμήμα Κοζάνη-Βέροια με συνεχόμενα 15χλμ από σήραγγες στο Όρος Βέρμιο.
-Αττική Οδός (Δυτική Περιφερειακή)
-ΠΑΘΕ (σήραγγες Μαλλιακού)
-ΠΑΘΕ (σήραγγες περιφερειακής Πάτρας).
Πιστεύω ότι έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία και η Ελλάδα όντως θα αλλάξει. Το θέμα είναι να κοιτάξουμε στις χώρες που έχουν ολοκληρώσει τις υποδομές αυτές εδώ και χρόνια και να μάθουμε από αυτές.
Είμαι αισιόδοξος ότι θα γίνουν πολλά βήματα μπρος και μετά από αυτό θα ασχοληθούμε με την αστική ανάπτυξη των πόλεων μας που τόσο υποφέρουν απο την άναρχη και πολλές φορές άστοχη δόμηση.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Διάβασα σε εφημερίδα της Λάρισας σημερα και τρελάθηκα. Την άνοιξη του 2008 θα ξεκινήσουν έργα στα Τέμπη με τρεις μεγάλες σήραγγες μεταξύ των οποίων μια σήραγγα 7 χιλιομέτρων. Η μεγαλύτερη σήραγγα σε όλα τα Βαλκάνια θα υπάρχει στο νομό Λάρισας. Μου φαίνεται πως η Ελλάδα αν συνεχίσει έτσι θα ξεπεράσει σε υποδομές ακόμα και ανεπτυγμένες χώρες σε όλη την Ευρώπη.
Είναι σίγουρο ότι με την ολοκλήρωση όλων των αυτοκινητοδρόμων που έχουν σχεδιαστεί θα αλλάξει η εικόνα των μεταφορών στην Ελλάδα και θα υπάρξει μεγαλύτερη ανάπτυξη των περιοχών απ'όπου θα διέρχονται αυτοί.Το μόνο που με προβληματίζει είναι να μην εκτιναχτούν πολύ ψηλά οι τιμές των διοδίων που μπορεί να οδηγήσει αρκετούς οδηγούς να χρησιμοποιούν το παλιό οδικό δίκτυο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των μεταφορών και για αυτό οι εταιρείες που θα διαχειριστούν αυτούς τους δρόμους θα πρέπει να ασκήσουν άλλη τιμολογιακή πολιτική για τις ενδονομαρχικές και άλλη για τις διαμπερείς μετακινήσεις.
Υ.Γ Στο τμήμα από τα Τέμπη έως τον Πλαταμώνα θα κατασκευαστούν τρείς συνολικά σήραγγες 6,2 και 3 χιλιομέτρων.
Δημοσίευση σχολίου