Ανώνυμος είπε...
Kaneis den milaei k den kserei gia tin eksodo(eksodous) tis ipothalasias...ekei iparxei to provlima.An einai to makedonia palas distixos tha apotelesei ena akomi anempneusto ergo..
prepei na ftasei toulaxiston antheon
17 Μάϊος 2008 10:12 μμ
Ανώνυμος είπε...
Οι προσφυγές στο ΣτΕ έχουν βραχυκυκλώσει πλήρως ένα έργο που έχει μελετηθεί στο πόδι και που όσο περναέι ο καιρό γίνεται αντιληπτό ότι τα οφέλη θα είναι πολύ λιγότερα από τις ζημίες που θα επιφέρει στην πόλη.
Οι αλλαγές στη μέθοδο κατασκευής,
η μεταφορά στα 25 μέτρα κάτω από τη θάλασσα,
η αλλαγές στη διαμόρφωση της δυτικής εισόδου,
η άγνωστη διαμόρφωση της ανατολικής εξόδου,
η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που είναι διάτρητη αφού δεν προβλέπει την καταστροφή των πάρκων της Παραλίας και της ΕΤ3,
οι εργασίες του Δήμου για τα πάρκα της παραλίας που ανατρέπουν τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό και τα κυκλοφοριακά δεδομένα,
οι αστειότητες των κυκλοφοριακών προβλέψεων των προμελετών που έχουν σκοπίμως ή από ανικανότητα υπερεκτιμηθεί,
η αλλαγή της πολιτικής και της νοοτροπίας σε όλη την ευρώπη για τη χρήση ΙΧ στις πόλεις
και πολλά πολλά ακόμα
καθιστούν το μέλλον αυτού του έργου πολύ σκοτεινό...
neokopos είπε...
Η Μαδρίτη το παλεύει υπογείως (με επεκτάσεις του μετρό) αλλά και ανωγείως με σταθμούς συνδυασμένων μεταφορών (για λεωφορεία) και νέους οδικούς άξονες.
13 Μάϊος 2008 12:34 πμ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ είπε...
Η διαφορά με τη Μαδρίτη είναι ότι η περαιτέρω ανάπτυξή του δικτύου μετρό βασίζεται σε ένα ήδη ώριμο και πυκνό υπάρχον δίκτυο.Είναι ανώφελο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις, ακόμα και σε επίπεδο στόχων τη στιγμή που η Αθήνα προτιμά να κατασκευάζει σταθμούς "φαραωνικών" διαστάσεων (π.χ. Κεραμεικός) αντί να επεκτείνει το δίκτυο με ουσιαστικό τρόπο ιδίως στο κέντρο.
16 Μάϊος 2008 2:05 μμ
Τάσος είπε...
Η Αθήνα είχε παραμελήσει για δεκαετίες την κατασκευή μέσων σταθερής τροχιάς. Πάλι καλά που ξύπνησε τη δεκαετία του 90 κι έτσι έχουμε αυτό το μετρό που έχουμε. Ας είναι καλά οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τώρα που κόπηκαν να δούμε πώς θα λυθεί το πρόβλημα της χρηματοδότησης για να συνεχιστεί η επέκταση του μετρό.
19 Μάϊος 2008 1:06 μμ
neokopos είπε...
Θεωρώ ότι η Εξωτερική Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να επαρκεί για τον υπάρχον αλλά και το μελλοντικό κυκλοφοριακό φόρτο των μετακινήσεων και από και προς Θεσσαλονίκη, αλλά και των διαμήκων μετακινήσεων της Εγνατίας Οδού, την οποία άλλωστε ενώνει.
6 Μάϊος 2008 4:26 μμ
Φώτης Τσιρώνης είπε...
Το έργο της επέκτασης του διαδρόμου δείχνει να είναι λάθος από περιβαλλοντολικής σκοπιάς. Θα μετατρέψει τον Θερμαϊκό σε βούρκο. Ίσως θα ήταν καλύτερα να μελετηθεί η κατασκευή νέου αεροδρομίου δυτικά προς τα Μάλγαρα
5 Μάϊος 2008 10:37 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου