Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Σχόλια επισκεπτών Μαίου 2008

Ανώνυμος είπε...
Kaneis den milaei k den kserei gia tin eksodo(eksodous) tis ipothalasias...ekei iparxei to provlima.An einai to makedonia palas distixos tha apotelesei ena akomi anempneusto ergo..
prepei na ftasei toulaxiston antheon

17 Μάϊος 2008 10:12 μμ
Ανώνυμος είπε...
Οι προσφυγές στο ΣτΕ έχουν βραχυκυκλώσει πλήρως ένα έργο που έχει μελετηθεί στο πόδι και που όσο περναέι ο καιρό γίνεται αντιληπτό ότι τα οφέλη θα είναι πολύ λιγότερα από τις ζημίες που θα επιφέρει στην πόλη.

Οι αλλαγές στη μέθοδο κατασκευής,
η μεταφορά στα 25 μέτρα κάτω από τη θάλασσα,
η αλλαγές στη διαμόρφωση της δυτικής εισόδου,
η άγνωστη διαμόρφωση της ανατολικής εξόδου,
η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που είναι διάτρητη αφού δεν προβλέπει την καταστροφή των πάρκων της Παραλίας και της ΕΤ3,
οι εργασίες του Δήμου για τα πάρκα της παραλίας που ανατρέπουν τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό και τα κυκλοφοριακά δεδομένα,
οι αστειότητες των κυκλοφοριακών προβλέψεων των προμελετών που έχουν σκοπίμως ή από ανικανότητα υπερεκτιμηθεί,
η αλλαγή της πολιτικής και της νοοτροπίας σε όλη την ευρώπη για τη χρήση ΙΧ στις πόλεις
και πολλά πολλά ακόμα

καθιστούν το μέλλον αυτού του έργου πολύ σκοτεινό...

neokopos είπε...
Η Μαδρίτη το παλεύει υπογείως (με επεκτάσεις του μετρό) αλλά και ανωγείως με σταθμούς συνδυασμένων μεταφορών (για λεωφορεία) και νέους οδικούς άξονες.

13 Μάϊος 2008 12:34 πμ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ είπε...
Η διαφορά με τη Μαδρίτη είναι ότι η περαιτέρω ανάπτυξή του δικτύου μετρό βασίζεται σε ένα ήδη ώριμο και πυκνό υπάρχον δίκτυο.Είναι ανώφελο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις, ακόμα και σε επίπεδο στόχων τη στιγμή που η Αθήνα προτιμά να κατασκευάζει σταθμούς "φαραωνικών" διαστάσεων (π.χ. Κεραμεικός) αντί να επεκτείνει το δίκτυο με ουσιαστικό τρόπο ιδίως στο κέντρο.

16 Μάϊος 2008 2:05 μμ
Τάσος είπε...
Η Αθήνα είχε παραμελήσει για δεκαετίες την κατασκευή μέσων σταθερής τροχιάς. Πάλι καλά που ξύπνησε τη δεκαετία του 90 κι έτσι έχουμε αυτό το μετρό που έχουμε. Ας είναι καλά οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τώρα που κόπηκαν να δούμε πώς θα λυθεί το πρόβλημα της χρηματοδότησης για να συνεχιστεί η επέκταση του μετρό.

19 Μάϊος 2008 1:06 μμ

neokopos είπε...
Θεωρώ ότι η Εξωτερική Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να επαρκεί για τον υπάρχον αλλά και το μελλοντικό κυκλοφοριακό φόρτο των μετακινήσεων και από και προς Θεσσαλονίκη, αλλά και των διαμήκων μετακινήσεων της Εγνατίας Οδού, την οποία άλλωστε ενώνει.

6 Μάϊος 2008 4:26 μμ

Φώτης Τσιρώνης είπε...
Το έργο της επέκτασης του διαδρόμου δείχνει να είναι λάθος από περιβαλλοντολικής σκοπιάς. Θα μετατρέψει τον Θερμαϊκό σε βούρκο. Ίσως θα ήταν καλύτερα να μελετηθεί η κατασκευή νέου αεροδρομίου δυτικά προς τα Μάλγαρα

5 Μάϊος 2008 10:37 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα