Σε περίπου ενάμιση χρόνο θα παραδοθούν οι 2 επεκτάσεις προς Χαιδάρι και Περιστέρι με καθυστέρηση 1 έτους. Ο Υπουργός Γιώργος Σουφλιάς δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από τις επεκτάσεις της γραμμής 2 προς Ανθούπολη και της γραμμής 3 προς Χαϊδάρι.
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός της επέκτασης της γραμμής 3 από Χαϊδάρι προς Πειραιά θα έχει ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους και αν δεν υπάρξουν ενστάσεις με την έναρξη του νέου έτους θα ξεκινήσουν και τα έργα για την κατασκευή της πολλή σημαντικής, όπως τη χαρακτήρισε γραμμής. Επίσης ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι διαδικασίες για την κατασκευή της γραμμής 4 από Μαρούσι προς Γαλάτσι μέσω κέντρου και σύντομα στην κυβερνητική επιτροπή θα κάνει εισήγηση για τη χρηματοδότηση του έργου.
Η διαδρομή από Χαϊδάρι προς Σύνταγμα θα καλύπτεται μόλις σε 9 λεπτά και θα εξυπηρετεί περίπου 30.000 επιβάτες καθημερινά, ενώ η διαδρομή από Ανθούπολη μέχρι Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 11 λεπτά και θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 75.000 επιβάτες.
Στο σταθμό του Χαϊδαρίου θα κατασκευαστεί ένα υπερσύγχρονο τετραώροφο παρκινγκ 530 θέσεων, ενώ αντίστοιχο παρκινγκ θα κατασκευαστεί και στο σταθμό της Ανθούπολης, δυναμικότητας 450 θέσεων.
Επίσης ανακοινώθηκε η εκκίνηση για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον και Πετρούπολη (προμελέτη).
Πρόοδος επεκτάσεων
Προχωρούν ικανοποιητικά οι κατασκευαστικές εξελίξεις στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς το Χαϊδάρι, όπου πλέον απομένουν μόλις 180 μ. για να ολοκληρωθεί το σύνολο της νέας Γραμμής αφού έχει διανοιχτεί το 87% της υπόγειας γραμμής, μήκους 1.419 μέτρων από το Αιγάλεω προς το Χαϊδάρι. Περισσότερα από 300 άτομα εργάζονται καθημερινά προκειμένου η επέκταση του Μετρό προς το Χαϊδάρι να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2009.
Ο σταθμός "ΧΑΙΔΑΡΙ" βρίσκεται στο επονομαζόμενο τριεθνές σημείο, διότι χωροθετείται εντός του Δήμου Αγ. Βαρβάρας, απέναντι από το Δημαρχείο του Αιγάλεω και θα εξυπηρετεί και το γειτονικό Χαϊδάρι. Ο σταθμός "ΧΑΙΔΑΡΙ" προβλέπεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ευρύτερη περιοχή και να αναβαθμίσει, όχι μόνο συγκοινωνιακά, τα υποβαθμισμένα Δυτικά Προάστια του Λεκανοπεδίου. Σύμφωνα με τις μελέτες της Αττικό Μετρό υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότερα από 30.000 άτομα, οπού χάρις στο Μετρό, η απόσταση από το Χαϊδάρι έως το κέντρο της Πρωτεύουσας (Σύνταγμα), θα καλύπτεται μόλις σε 9 λεπτά, μία απόσταση που σήμερα σε ώρα αιχμής διανύεται με ΙΧ αυτοκίνητο σε περισσότερα από 45 λεπτά.
Δεδομένου του ότι ο σταθμός "Χαϊδάρι" αποτελεί έναν ακραίο Σταθμό του Δικτύου και αναμένεται να εξυπηρετεί τη Δυτική είσοδο της πόλης και τη Δυτική Αττική γενικότερα, προβλέφθηκε μαζί με την κατασκευή του Σταθμού, να κατασκευαστεί και σταθμός μετεπιβίβασης από και προς τα Λεωφορεία και τα ΙΧ. Γι’ αυτό, κατασκευάζεται χώρος στάθμευσης 380 ΙΧ οχημάτων ακριβώς δίπλα στον σταθμό ΧΑΙΔΑΡΙ. Πρόκειται για ένα 4όροφο κτίριο (υπόγειο, ισόγειο, 4 όροφοι). Πρόσφατα η Αττικό Μετρό ΑΕ ολοκλήρωσε τη μελέτη της επέκτασης του υπόγειου χώρου του προκειμένου να αυξηθεί η χωρητικότητά του κατά 150 θέσεις στάθμευσης ΙΧ οχημάτων ταυτόχρονα με την αναβάθμιση της περιοχής.
Επίσης, γίνεται η μελέτη και προβλέπεται να αρχίσει -εντός του 2009- η κατασκευή του χώρου στάθμευσης 450 θέσεων στο Αιγάλεω και άλλος ένας στην κεντρική πλατεία της Αγ. Βαρβάρας δίπλα στο μελλοντικό σταθμό του Μετρό.
Μετά το Χαϊδάρι, η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά, στην οποία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη ο σχετικός Διαγωνισμός. Η κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά αναμένεται να αρχίσει στα τέλη του έτους, με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν εμπλοκές στο διαγωνισμό από ενστάσεις, προσφυγές, κ.λπ. των 6 διαγωνιζομένων τεχνικών ομίλων/εταιρειών. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει ξεκινήσει από το 2006 και ακόμα συνεχίζει...
Εξ ίσου σημαντική επέκταση είναι και αυτή της νέας Γραμμής του Μετρό, στον 5ο μεγαλύτερο Δήμο της Ελλάδος. Τα έργα στους Σταθμούς "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ" και "ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ", προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς, ενώ πρόσφατα (03/04/2008) ενώθηκε η υπό κατασκευή γραμμή με το υφιστάμενο δίκτυο του Μετρό. Σε ενάμιση χρόνο, στο τέλος του 2009, ο Δήμος Περιστερίου θα διαθέτει 3 σύγχρονους Σταθμούς Μετρό, οι οποίοι με την υψηλή αισθητική τους θα αναβαθμίσουν την ευρύτερη περιοχή και θα εξυπηρετούν σε καθημερινή βάση περισσότερους από 75.000 επιβάτες.
Παράλληλα, χάρις στην κατασκευή του Μετρό, το ΥΠΕΧΩΔΕ θα δημιουργήσει στο Περιστέρι μία από τις μεγαλύτερες πλατείες του Λεκανοπεδίου, συνολικής έκτασης 10.000 τμ., στην επιφάνεια του ομώνυμου Σταθμού του Μετρό. Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκεται η μελέτη για την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης ΙΧ οχημάτων (450 θέσεων) στον τερματικό Σταθμό ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ.
Με τα έργα αυτά, ο κάτοικος του Περιστερίου θα έχει πλέον τη δυνατότητα να βρεθεί με άνεση, ασφάλεια και ταχύτητα μόλις σε 11 λεπτά στο κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα) και σε λιγότερο από μισή ώρα στο Ελληνικό, μια διαδρομή που σήμερα θυμίζει ...Γολγοθά για τον χρήστη του ΙΧ, ειδικά σε ώρες αιχμής.
Όμως, το Μετρό δεν σταματά στην Ανθούπολη, αφού ήδη η Αττικό Μετρό έχει αρχίσει την προμελέτη του έργου για τη περαιτέρω επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον και την Πετρούπολη.
Το μεγάλο μέτωπο έργων Μετρό, έχει προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 2 δισ. ευρώ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Η επέκταση βέβαια προς Πειραιά όταν αρχίσει θα είναι μειωμένη κατά 0,7 χμ και κατά 1 σταθμό(αυτόν της Ευαγγελίστριας),όπως δείχνει ο πίνακας των επεκτάσεων της ιστοσελίδας.Και όλα αυτα λόγω της ένστασης του μητροπολίτη Πειραιά για την όχληση του γηροκομείου...
Δημοσίευση σχολίου