Λόγω των έργων που είναι σε εξέλιξη και θα είναι για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για τροχαίο υλικό νέας γενιάς. Η γραμμή Ειδομένη- Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Πάτρα θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτροκινούμενη και πλέον η διοίκηση προσανατολίζεται στην επένδυση για να εκμοντερνιστούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες των Ελληνικών Σιδηροδρόμων σε μια προσπάθεια σύγκλισης με τις προηγμένες σιδηροδρομικά χώρες.
Βάσει των παραπάνω ο ΟΣΕ έχει ήδη προχωρήσει στην παραγγελία νέου τροχαίου υλικού. Ο διαγωνισμός, με ποσό που φτάνει το 1,2 δις ευρώ περιλαμβάνονται διάφοροι τύποι τρένων μεταξύ των οποίων και 10 διδάπεδων (διώροφων) βαγονιών, για να αντιμετωπίσει την αυξημένη επιβατική κίνηση στα δρομολόγια που συνδέουν την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη.
Συνολικά πρόκειται για τέσσερις διαγωνισμούς για την προμήθεια:
- 30 ντιζελαμαξών ελιγμών κανονικής γραμμής.
- 30 ντιζελοηλεκτραμαξών κανονικής γραμμής 160 χιλιομέτρων/ώρα και 10 ντιζελοηλεκτραμαξών μετρικής γραμμής 140 χιλιομέτρων/ώρα.
- 30 ντιζελοκίνητων αυτοκινηταμαξών 160 χιλιομέτρων/ώρα και 10 συρμών push pull με δίπατα βαγόνια.
- 40 βαγονιών, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 10 κλινάμαξες 200 χιλιομέτρων/ώρα, 10 κλινοθέσια 200 χιλιομέτρων/ώρα, 10 σκευοφόροι με κυλικεία και 10 διδάπεδα βαγόνια μεταφοράς αυτοκινήτων.
Το μεγαλύτερο τμήμα της επένδυσης (600 εκατ. ευρώ), δηλαδή οι 10 ντιζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες και οι 10 συρμοί με δίπατα βαγόνια, μπορούν να μετασκευαστούν, ώστε να κυκλοφορήσουν και σε ηλεκτροκινούμενο δίκτυο.
Ωστόσο κάποιες αμφιβολίες εξέφρασαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ αφού εκφράζουν φόβους ότι είναι αμφίβολο αν θα αντέξει το βάρος και τις ταχύτητες των νέων βαγονιών.
Τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα βγουν στην κυκλοφορία το 2014 όταν θα έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση της βασικής γραμμής ενώ τα ντηζελοκίνητα θα χρησιμοποιηθούν στο περιφερειακό δίκτυο του ΟΣΕ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
νομίζω φίλε μου ότι κάνεις ένα μικρό λάθος. τα 10 διδάπενα βαγόνια όπως γράφεις και πιο κάτω είναι για μεταφορά αυτοκινήτων και δυστυχώς όχι ανθρώπων. Η Ελλάδα μάλλον θα κάνει αρκετό καιρό για να δει διδάπεδα βαγόνια για επιβάτες..
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΔΙΔΑΠΕΔΑ ΒΑΓΟΝΙΑ,
ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ TGV STHN ΓΑΛΛΙΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ,
ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΔΥΚΤΙΟ
ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΟΣΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΕΣ ΤΟΥ 70-80
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΡΕΝΑ ΤΥΠΟΥ ΕΣΤΩ ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΠΕΝΤΟΛΙΝΟ ΜΕ 6 ΒΑΓΟΝΙΑ.......
Ονειρα θερινης νυκτος του Γιαννακου!!! Σα δε ντρεπονται λιγακι
Και μετά αναρωτιόμαστε πως έφθασε το χρέος 350 δις ευρώ. (Δ)ΟΣΕ κι εμένα μπάρμπα.
Ναι καλα.να μπορέσουν καλυτερα να συντηρήσουν τα υπάρχοντα μέσα και μετά να πάρουν αλλα
Δημοσίευση σχολίου