Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Σχόλια επισκεπτών Αύγουστος 2008

ΜΙΛΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...
Φοβάμαι, πως για Αθήνα-Πειραιά-Θεσσαλονίκη είναι πολύ αργά πια για το τραμ. Αν δεν είχε ξηλωθεί στις 10ετίες 60-70 θα μπορούσε να είχε επιβληθεί, σε συνδυασμό με μία άλλη εθνική πολιτική συγκοινωνιών... Σήμερα, είναι πολύ δύσκολο να αφαιρέσεις έστω και λίγα εκατοστά ασφάλτινου δρόμου από την κυκλοφορία των ΙΧ, που ο στόλος τους συνεχώς διευρύνεται με την έμμεση παρότρυνση και της πολιτείας (έλλειψη πολιτικής δημόσιων συγκοινωνιών και αποθάρρυνσης του Ι.Χ.) Κάποιες περιφεριακές γραμμές (παραλία Σαρωνικού, Διονυσίου Αεροπαγίτου κ.λ.π. μπορούν να εξυπηρετηθούν από το τραμ. Δυστυχώς το τεράστιο έγκλημα των προηγούμενων 10ετιών -η συνειδητή εγκατάλειψη των μέσων σταθερής τροχιάς- θα πληρωθεί όχι μόνον σε αμέτρητη ταλαιπωρία αλλά και σε οικονομικό τίμημα αφού οι μόνες εφικτές λύσεις είναι... υπόγειες. Αντίθετα ΣΗΜΕΡΑ είναι η ώρα (άν δεν είναι και πάλι αργά) του τραμ στις μεγάλες επαρχιακές πόλεις. Πάτρα, Λάρισσα, Ηράκλειο, Βόλος,Καλαμάτα,Καβάλα, Ιωάννινα έχουν ΑΜΕΣΗ ανάγκη από την κατασκευή του σχετικού δικτύου μέσου σταθερής τροχιάς (τράμ-ελαφρό Μετρό).

24 Αύγουστος 2008 7:16 μμ

Ανώνυμος είπε...
ηδη η εργοσε εχει προκυρηξει
μελετη για την κανονικοποιηση
των παρακατω γραμμων

1)πατρα-πυργος

2)πυργος-καλαματα

3)κορινθος-ναυπλιο

και την μελετη κατασκευης
της γραμμης τοξοτες-νεα καρβαλη
οπου θα βρισκεται το νεο λιμανι της καβαλας

15 Αύγουστος 2008 8:25 μμ

Ανώνυμος είπε...
παιδιά είστε σίγουροι για όλα αυτά τα σχέδια;έχω τη άισθηση ότι δεν κινείται τίποτα σον οσε εδώ και χρόνια επι σκοπού!συγγνώμη!4 ωρες και 15' το express αθήνα-θεσσαλονίκη το σωτήριον έτος 2008;;;υπάρχει τέτοια απαξίωση που ωθεί τον κόσμο προς τα λεωφορεία και τα ι.χ. γι'άυτο κανεις δεν πάιρνει το τρένο και ειναι άδεια τα τρένα πέρα απο τη γραμμή αθήνας-θασσαλονίκης

16 Αύγουστος 2008 9:55 μμ

Ανώνυμος είπε...
kalispera kai apo emena,vasilis,an diladi den eixame tin ethesi den tha mas elegan ta xronodiagramata gia to pote tha ksekinisoun oi metropontikes?egw eimai yper tis ypothalassias yper tou metro yper tou tram yper tou proasteiakou yper twn ypodomwn.eyxaristw kali synexeia!

21 Αύγουστος 2008 4:24 μμ

Ανώνυμος είπε...
Είναι πολύ θετικό που το έργο επιτέλους θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται,αν και από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν φαίνεται τελικά ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο κομμάτι από την Κόρινθο έως την Πάτρα αν και διάβασα χθές στην εφημερίδα Σημερινή της Πάτρας ότι τελικά το ΥΠΕΧΩΔΕ μιλάει για 3 λωρίδες+ΛΕΑ στο κομμάτι αυτό.
Όπως και να έχει τελικά εγώ πιστεύω ότι ο δρόμος από την Κόρινθο έως την Πάτρα μπορεί και τώρα να γίνει με 3 λωρίδες+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση δηλαδή 2 λωρίδες πλάτους 3,5 μέτρων,1 λωρίδα πλάτους 3,20 μέτρων και ΛΕΑ πλάτους 2,05 μέτρων ανά κατεύθυνση συνολικά 12,25 μέτρα πλάτος ανά κατεύθυνση και νησίδα πλάτους 2 μέτρων που λέει το ΥΠΕΧΩΔΕ,φθάνουμε συνολικά 26,5 μέτρα πλάτος οδού που είχε ανακοινωθεί ότι θα είναι ο άξονας Κορίνθου-Πατρών.
Πλέον μετά από αυτή την εξέλιξη πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα τα έργα βελτίωσης της υπάρχουσας οδού Κορίνθου-Πατρών που πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 6 Αυγούστου του 2009 ώστε να μην συμπέσουν με τα έργα κατασκευής του νέου δρόμου,γιατί τότε θα δημιουργηθεί απίστευτο μποτιλιάρισμα μέχρι την Πάτρα,αν και μπορούσαν τα έργα βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου να είχαν ξεκινήσει πρίν από την έναρξη ισχύος της παραχώρησης ώστε να κερδηθεί χρόνος.
Τέλος για το τμήμα από Πάτρα έως Πύργο τα πράγματα είναι πιο απλά μιας και εκεί εξαρχής ήταν με 2λωρίδες+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση χωρίς μεγάλα προβλήματα,ενώ για το τμήμα από Πύργο έως Τσακώνα πρίν από 3 ημέρες διάβασα στην εφημερίδα Ελευθερία της Καλαμάτας ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι απαλλοτροιώσεις 938 αγροτεμμαχίων εντός του νομού Μεσσηνίας απ΄όπου θα περάσει ο δρόμος,ενώ για το θέμα που προέκυψε με την χάραξη στον Καιάφα μετά την απόφαση του ΣΤΕ ακόμα δεν υπάρχει καμία εξέλιξη.

7 Αύγουστος 2008 5:39 μμ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο δυτικος σιδηροδρομικος αξονας αποτελει υστερα απο αποφαση του ευρωπαικου κοινοβουλιου μερος του διευρωπαικου δικτυου και εχει ενταχθει ως ενα απο τα εργα αμεσης προτεραιοτητας
δεν μπορει ο καθε υπουργος να κανει του κεφαλιου του και να παγωνει ενα τοσο σημαντικο εργο με προσχημα την εξυγιανση του οσε

Ανώνυμος είπε...

Prosopika pisteuw pws den einai arga gia tipota ,lefta na yparxoun kai thelisi tis politias gia na metatrapoun ta megala astika kentra tis xwras se syxrones europaikes polis.Alla prota apo ola prepei na yparxei sxedio anaptixis.Sxoliazontas tin katastasi stin Thessaloniki stin opoia kai katikw tha mporouse na anaptixthei tram kata mikos tis paralias otan ginei(kapote) h ypothalasia oste na pezodromithei h leoforos nikis.Akoma prepei na yparxei melontika megaliteri kalipsi apo to metro stis A.Toumpa,K.Toumpa,ATEI(Sindos).H Toumpa einai 4 h 5 pio piknokatikimeni perioxi stin elada.Akoma pisteuw pws irthe o kairos na mpoun nomoi oso anafora tin kathariotita stis polis.Prostimo se afton pou ftinei mastixa katw,petaei tsigaro katw,kanei Grafiti(Grafiti megalo provlima stin esthitiki twn polewn).Akoma stin Thessaloniki den mou aresei na vlepw to Elecra palace fotismeno freskovameno kai alla komatia stin ketrikoteri platia tis polis paramelimena. Einai ypoxreosi tou dimou na sintirei ta ketrika xtiria.
Gia to telos thelw na pw pws lypame pou h politia den frontise na exoplisei olo ton stolo tou OASTH me kainouria leoforia (to monadiko meso mazikis metaforas stin poli)kai vlepw grames opos to 12 me megalo arithmo epivatwn na kremontai kiriolektika exw apo tis portes stis wres aixmis san na vriskontai se xwres tou tritou kosmou.Euxaristw kai sorry an egina kourastikos

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα