ΜΙΛΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...
Φοβάμαι, πως για Αθήνα-Πειραιά-Θεσσαλονίκη είναι πολύ αργά πια για το τραμ. Αν δεν είχε ξηλωθεί στις 10ετίες 60-70 θα μπορούσε να είχε επιβληθεί, σε συνδυασμό με μία άλλη εθνική πολιτική συγκοινωνιών... Σήμερα, είναι πολύ δύσκολο να αφαιρέσεις έστω και λίγα εκατοστά ασφάλτινου δρόμου από την κυκλοφορία των ΙΧ, που ο στόλος τους συνεχώς διευρύνεται με την έμμεση παρότρυνση και της πολιτείας (έλλειψη πολιτικής δημόσιων συγκοινωνιών και αποθάρρυνσης του Ι.Χ.) Κάποιες περιφεριακές γραμμές (παραλία Σαρωνικού, Διονυσίου Αεροπαγίτου κ.λ.π. μπορούν να εξυπηρετηθούν από το τραμ. Δυστυχώς το τεράστιο έγκλημα των προηγούμενων 10ετιών -η συνειδητή εγκατάλειψη των μέσων σταθερής τροχιάς- θα πληρωθεί όχι μόνον σε αμέτρητη ταλαιπωρία αλλά και σε οικονομικό τίμημα αφού οι μόνες εφικτές λύσεις είναι... υπόγειες. Αντίθετα ΣΗΜΕΡΑ είναι η ώρα (άν δεν είναι και πάλι αργά) του τραμ στις μεγάλες επαρχιακές πόλεις. Πάτρα, Λάρισσα, Ηράκλειο, Βόλος,Καλαμάτα,Καβάλα, Ιωάννινα έχουν ΑΜΕΣΗ ανάγκη από την κατασκευή του σχετικού δικτύου μέσου σταθερής τροχιάς (τράμ-ελαφρό Μετρό).
24 Αύγουστος 2008 7:16 μμ
Ανώνυμος είπε...
ηδη η εργοσε εχει προκυρηξει
μελετη για την κανονικοποιηση
των παρακατω γραμμων
1)πατρα-πυργος
2)πυργος-καλαματα
3)κορινθος-ναυπλιο
και την μελετη κατασκευης
της γραμμης τοξοτες-νεα καρβαλη
οπου θα βρισκεται το νεο λιμανι της καβαλας
15 Αύγουστος 2008 8:25 μμ
Ανώνυμος είπε...
παιδιά είστε σίγουροι για όλα αυτά τα σχέδια;έχω τη άισθηση ότι δεν κινείται τίποτα σον οσε εδώ και χρόνια επι σκοπού!συγγνώμη!4 ωρες και 15' το express αθήνα-θεσσαλονίκη το σωτήριον έτος 2008;;;υπάρχει τέτοια απαξίωση που ωθεί τον κόσμο προς τα λεωφορεία και τα ι.χ. γι'άυτο κανεις δεν πάιρνει το τρένο και ειναι άδεια τα τρένα πέρα απο τη γραμμή αθήνας-θασσαλονίκης
16 Αύγουστος 2008 9:55 μμ
Ανώνυμος είπε...
kalispera kai apo emena,vasilis,an diladi den eixame tin ethesi den tha mas elegan ta xronodiagramata gia to pote tha ksekinisoun oi metropontikes?egw eimai yper tis ypothalassias yper tou metro yper tou tram yper tou proasteiakou yper twn ypodomwn.eyxaristw kali synexeia!
21 Αύγουστος 2008 4:24 μμ
Ανώνυμος είπε...
Είναι πολύ θετικό που το έργο επιτέλους θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται,αν και από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν φαίνεται τελικά ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο κομμάτι από την Κόρινθο έως την Πάτρα αν και διάβασα χθές στην εφημερίδα Σημερινή της Πάτρας ότι τελικά το ΥΠΕΧΩΔΕ μιλάει για 3 λωρίδες+ΛΕΑ στο κομμάτι αυτό.
Όπως και να έχει τελικά εγώ πιστεύω ότι ο δρόμος από την Κόρινθο έως την Πάτρα μπορεί και τώρα να γίνει με 3 λωρίδες+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση δηλαδή 2 λωρίδες πλάτους 3,5 μέτρων,1 λωρίδα πλάτους 3,20 μέτρων και ΛΕΑ πλάτους 2,05 μέτρων ανά κατεύθυνση συνολικά 12,25 μέτρα πλάτος ανά κατεύθυνση και νησίδα πλάτους 2 μέτρων που λέει το ΥΠΕΧΩΔΕ,φθάνουμε συνολικά 26,5 μέτρα πλάτος οδού που είχε ανακοινωθεί ότι θα είναι ο άξονας Κορίνθου-Πατρών.
Πλέον μετά από αυτή την εξέλιξη πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα τα έργα βελτίωσης της υπάρχουσας οδού Κορίνθου-Πατρών που πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 6 Αυγούστου του 2009 ώστε να μην συμπέσουν με τα έργα κατασκευής του νέου δρόμου,γιατί τότε θα δημιουργηθεί απίστευτο μποτιλιάρισμα μέχρι την Πάτρα,αν και μπορούσαν τα έργα βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου να είχαν ξεκινήσει πρίν από την έναρξη ισχύος της παραχώρησης ώστε να κερδηθεί χρόνος.
Τέλος για το τμήμα από Πάτρα έως Πύργο τα πράγματα είναι πιο απλά μιας και εκεί εξαρχής ήταν με 2λωρίδες+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση χωρίς μεγάλα προβλήματα,ενώ για το τμήμα από Πύργο έως Τσακώνα πρίν από 3 ημέρες διάβασα στην εφημερίδα Ελευθερία της Καλαμάτας ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι απαλλοτροιώσεις 938 αγροτεμμαχίων εντός του νομού Μεσσηνίας απ΄όπου θα περάσει ο δρόμος,ενώ για το θέμα που προέκυψε με την χάραξη στον Καιάφα μετά την απόφαση του ΣΤΕ ακόμα δεν υπάρχει καμία εξέλιξη.
7 Αύγουστος 2008 5:39 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
ο δυτικος σιδηροδρομικος αξονας αποτελει υστερα απο αποφαση του ευρωπαικου κοινοβουλιου μερος του διευρωπαικου δικτυου και εχει ενταχθει ως ενα απο τα εργα αμεσης προτεραιοτητας
δεν μπορει ο καθε υπουργος να κανει του κεφαλιου του και να παγωνει ενα τοσο σημαντικο εργο με προσχημα την εξυγιανση του οσε
Prosopika pisteuw pws den einai arga gia tipota ,lefta na yparxoun kai thelisi tis politias gia na metatrapoun ta megala astika kentra tis xwras se syxrones europaikes polis.Alla prota apo ola prepei na yparxei sxedio anaptixis.Sxoliazontas tin katastasi stin Thessaloniki stin opoia kai katikw tha mporouse na anaptixthei tram kata mikos tis paralias otan ginei(kapote) h ypothalasia oste na pezodromithei h leoforos nikis.Akoma prepei na yparxei melontika megaliteri kalipsi apo to metro stis A.Toumpa,K.Toumpa,ATEI(Sindos).H Toumpa einai 4 h 5 pio piknokatikimeni perioxi stin elada.Akoma pisteuw pws irthe o kairos na mpoun nomoi oso anafora tin kathariotita stis polis.Prostimo se afton pou ftinei mastixa katw,petaei tsigaro katw,kanei Grafiti(Grafiti megalo provlima stin esthitiki twn polewn).Akoma stin Thessaloniki den mou aresei na vlepw to Elecra palace fotismeno freskovameno kai alla komatia stin ketrikoteri platia tis polis paramelimena. Einai ypoxreosi tou dimou na sintirei ta ketrika xtiria.
Gia to telos thelw na pw pws lypame pou h politia den frontise na exoplisei olo ton stolo tou OASTH me kainouria leoforia (to monadiko meso mazikis metaforas stin poli)kai vlepw grames opos to 12 me megalo arithmo epivatwn na kremontai kiriolektika exw apo tis portes stis wres aixmis san na vriskontai se xwres tou tritou kosmou.Euxaristw kai sorry an egina kourastikos
Δημοσίευση σχολίου