Για τον ΟΣΕ έχει χυθεί πολύ μελάνι τον τελευταίο καιρό στον τύπο. Για τα ελλείμματα του για τις ευκαιρίες που χάθηκαν για την ανάπτυξη και την υγιή λειτουργία του κ.α
Βασικά το πρόβλημα του ΟΣΕ δεν είναι σημερινό. Όταν σχεδόν επί 100 χρόνια δεν αναβαθμίστηκε τίποτε στους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους για ποια επιχείρηση μιλάμε;
Τα κόστη αναβάθμισης είναι δυσθεώρητα, η κάλυψη της χώρας ελλιπής τη στιγμή που η ανταγωνιστική προς τον ΟΣΕ επιχείρηση των ΚΤΕΛ έχει κερδίσει το παιχνίδι έχοντας και πιο ακριβές τιμές μάλιστα.
Σίγουρα ο ΟΣΕ δεν θα διορθωθεί σύντομα. Αυτό που ενδιαφέρει εμάς τους πολίτες είναι να υπάρχει ένας αξιόπιστος Σιδηρόδρομος με ταχύτητα και ασφάλεια και ανταγωνιστικές τιμές προς άλλα μέσα υπεραστικής μεταφοράς.
Να φτάσει σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και να είναι σύγχρονος με υπηρεσίες για τους επιβάτες.
Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια στάση αναμονής μέχρι την ολοκλήρωση της διπλής Σιδηροδρομικής Ηλεκτροκινούμενης Γραμμής στον διάδρομο Πάτρα-Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι. Το κεντρικό Σιδηροδρομικό Σύστημα της Ελλάδας. Αυτό θα γίνει αν όλα πάνε καλά το 2014. Το περιφερειακό είναι κουτσό καθώς μια ολόκληρη Γεωγραφική περιοχή λείπει από τον Σιδηρόδρομο. Ήπειρος, Δυτική Μακεδονία, Κεντρική και Δυτική Στερεά στερούνται των υπηρεσιών του Σιδηροδρόμου.
Δυστυχώς για όλους τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία οδηγούν σε ματαίωση εγκεκριμένων επεκτάσεων του δικτύου όπως ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας.
Τα επόμενα χρόνια είναι κρίσιμα για τον ΟΣΕ και σίγουρα είναι δύσκολο κάποιος να προβλέψει τι θα γίνει. Καλή τύχη λοιπόν...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Εχοντας υπόψη την τεράστια, κυριολεκτικά εθνική σημασία του Δυτικού Σιδηροδρομικού άξονα, νομίζω, οτι για τους εκάστοτε κυβερνώντες, το ζήτημα είναι μεγάλο στοίχημα και μεγάλη δοκιμασία... ή τι περνάνε με όποιο πολιτικό και οικονομικό τίμημα και αποδεκινύουν "guts" ή συνεχίζουν μία από τα ίδια... Η Ελλάδα των Κτελατζήδων και των φερυμποτατζήδων.... Η Ελλάδα του αναχρονισμού και των μικροσυμφερόντων.... Η Ελλάδα στην ουρά της Ευρώπης (Ανατολικής & Δυτικής) με διαιώνιση και επίταση του υδροκεφαλισμού της. Τις απόψεις μου για το ζήτημα εκθέτω στο http://faiakas.blogspot.com και στις αναρτήσεις:
".. Ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας αφηγείται την πονεμένη σύγχρονη Ελληνική ιστορία .... " (Σάββατο, 7/6/1008),
"Βάζουμε και στοίχημα!!!"(Δευτέρα 28/7/08),
"Το προβλέψαμε" (Πέμπτη, 14/8/2008).
Δημοσίευση σχολίου