Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται το μεγαλόπνοο σχέδιο του Μετρό Θεσσαλονίκης. Ο 2ος Μετροπόντικας (ο Γιωρίκας) που θα "εισχωρήσει" στο υπέδαφος της πόλης ολοκλήρωσε την συναρμολόγηση του. Έτσι σε λίγες μέρες θα αρχίσει την υπόγεια εργασία του προκειμένου οι κάτοικοι της πόλης σε 4 χρόνια να μπορούν να ταξιδέψουν από την Ανατολική στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Το πιθανότερο είναι σε αυτό το ξεκίνημα να τον προϋπαντήσει ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ.
Στο χρονοδιάγραμμα θα βρίσκεται 3 μήνες πίσω από τον Κωστίκα για λόγους ασφαλείας.
Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενες αναρτήσεις το σύνολο των χιλιομέτρων που θα διανοιχθούν με τους μετροπόντικες θα είναι 7,7χλμ και θα τερματίσουν στον προτελευταίο σταθμό Βούλγαρη ενώ τα υπόλοιπο 2χλμ θα γίνουν με ανοιχτό όρυγμα που θα προκαλέσει και τα περισσότερα προβλήματα.
Ο κάθε μετροπόντικας θα σκάβει περίπου 10 μέτρα ημερησίως αδιάκοπα μιας και ήδη το έργο βρίσκεται περίπου 8 μήνες πίσω.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
Ίσως και εντός των επόμενων ημερών να γίνει με την επίσκεψη του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και η ανακοίνωση της πρώτης δημοπράτησης στον δεύτερο μεγάλο Δήμο της Θεσσαλονίκης την Καλαμαριά. Το ποσό της επέκτασης ύψους 400 εκ€ είναι εξασφαλισμένο από το ΕΣΠΑ 2007-2013 και η επέκταση θα ξεκινάει από τον Σταθμό Πατρικίου θα κινείται ανατολικά και θα τερματίζει στην παραλία της Μίκρας προκειμένου με μια μελλοντική θαλάσσια συγκοινωνία να εξυπηρετεί όλη την Νότιο-Ανατολική Θεσσαλονίκη και τα Νότια Προάστια της. Επίσης ανοίγει και επιτέλους ο δρόμος για σύνδεση του αεροδρομίου Μακεδονία με μια σχετική επέκταση από τον τερματικό Σταθμό.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ
Αν και επίσημα δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι με την πρώτη ανακατανομή κονδυλίων ή βάπτισμα του έργου ως περιβαλλοντικό να γίνει και αυτή η πολύ σημαντική επέκταση στη Σταυρούπολη καθώς θεωρείται κρίσιμη τόσο για την συμβολή της στην μείωση του τεράστιου κυκλοφοριακού φόρτου αλλά και στην εμπορική της σημασία καθώς ακόμα περισσότεροι Θεσσαλονικείς θα έχουν την ευκαιρία να μετακινηθούν σε περισσότερα σημεία της πόλης.
Αναμένουμε το αμέσως επόμενο διάστημα τις ανακοινώσεις για τις επεκτάσεις.
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 1 ημέρα
1 σχόλιο:
Για μένα το λάθος και με την περίπτωση της Θεσσαλονίκης συνίσταται στο γεγονός ότι "πέταξαν" επί χάρτου γραμμές Μετρό μόνο και δεν παρουσίασαν ένα ολοκληρωμένο, διασυνδεδεμένο δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακό τρένο), που να καλύπτει το σύνολο της πόλης. Γιατί στη Μίκρα φερειεπείν να μην καταλήγει τραμ σε αποκλειστικό διάδρομο με αφετηρία την ανατολική απόληξη του Μετρό;
Αλλά υπάρχει συνολικός σχεδιασμός στη χώρα ώστε να υπάρξει και γι' αυτό;
Δημοσίευση σχολίου