Ο Βόλος συνεχίζει να πρωτοπορεί ανάμεσα στις περιφερειακές πόλεις. Την Δευτέρα 18 Μαΐου 2009 υπογράφηκε η κατασκευή του πρώτου δικτύου ποδηλατόδρομων στην πόλη με την ανάδοχη εταιρεία (ΔΟΜΗΚΑ) ένα σημαντικό πράσινο έργο άλλα και παρεμβατικό στο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν τις αμέσως επόμενες μέρες με χρόνο αποπεράτωσης του έργου, 6 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης δηλαδή το Νοέμβριο του 2009.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,2 εκ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το ΕΠΤΑ κατά 75% (900.000 ευρώ) και κατά 25% από εθνική συμμετοχή (300.000 ευρώ).
Το δίκτυο θα εκτείνεται σε 10 περίπου χιλιόμετρα Ποδηλατοδρόμων, τα οποία συναρθρώνονται σε ένα δίκτυο που ξεκινάει από τις συνοικίες και φτάνει στο κέντρο της πόλης και αντίστροφα στα εξής οδικά τμήματα:
1. Κασσαβέτη (από Γ. Δήμου έως Δημητριάδος – πάρκο Αγ. Κωνσταντίνου).
2. Γκλαβάνη (από 28ης Οκτωβρίου έως Ρ. Φεραίου – συνέχεια στο τμήμα ήπιας κυκλοφορίας από 28ης Οκτωβρίου έως Ιάσωνος και στον πεζόδρομο από Ιάσωνος έως παραλία).
3. Αντωνοπούλου (από Γαζή έως Αναλήψεως – συνέχεια στον πεζόδρομο από Γαζή μέχρι Δημητριάδος, στο τμήμα ήπιας κυκλοφορίας από Δημητριάδος έως Ιάσωνος και στον πεζόδρομο από Ιάσωνος έως παραλία).
4. Μεταμορφώσεως (από 28ης Οκτωβρίου έως Περιφερειακό – σύνδεση με τμήματα ήπιας κυκλοφορίας Πλάτωνος, 54ου Συντάγματος ΕΛΑΣ και πεζοδρόμους Μεταμορφώσεως και Ερμού).
5. Ρήγα Φεραίου (από Φιλ. Ιωάννου έως Ελ. Βενιζέλου – συνέχεια στα τμήματα ήπιας κυκλοφορίας από Ελ. Βενιζέλου έως Χείρωνος και από Δ. Φιλιππίδη έως Φιλ. Ιωάννου – αποκατάσταση μιας διαμπερούς συνέχειας «από ποτάμι σε ποτάμι» - διασταύρωση με ποδηλατοδρόμους Κασσαβέτη, Γκλαβάνη, Αντωνοπούλου, Μεταμορφώσεως).
6. Εθνικής Αντιστάσεως (από Περραιβού έως Κύπρου – συνάντηση με σχεδιαζόμενο ποδηλατόδρομο οδού Κύπρου – διασταύρωση με ποδηλατόδρομο Κασσαβέτη).
7. Στρ. Μακρυγιάννη (από Ζάχου έως Μεταμορφώσεως – συνάντηση με ποδηλατόδρομο Μεταμορφώσεως).
8. Μικρασιατών (από Ζάχου έως Βασσάνη – συνέχεια στο τμήμα μεταξύ κτηρίου Σπήρερ και Υγειονομικού και στον πεζόδρομο Ερμού).
9. (Συνοικία Αγ. Αναργύρων) Πλατεία Αγ. Αναργύρων-Κολοκοτρώνη-Νικηταρά-Αλαμάνας-Πεζογέφυρα Κραυσίδωνα-Μουσείο Τσαλαπάτα-Γιαννιτσών-Φερών- Μελούνας-Πλατεία Ρήγα Φεραίου (Δημαρχείο).
10. (Συνοικία Νεάπολης) Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής-Παπανικολή-Ξάνθου-Φιλικής Εταιρείας-Νεαπόλεως-Υδρας-Φ/Σ Υδρας/Αθηνών – σύνδεση με ποδηλατόδρομο Πεδίου ʼρεως-Εκθεσιακού Κέντρου-Πανεπιστημίου.
11. (Συνοικία Νέας Δημητριάδας) ΕΑΚ(Κλειστό Γυμναστήριο) - Περσέως-Δημητρίου Πολιορκητού - Πλατεία Αγ. Δημητρίου-Αθηνάς-Πεζογέφυρα Αναύρου – σύνδεση με ποδηλατόδρομο Δανιήλ Φιλιππίδη.
Προβλέπεται επίσης η διατήρηση, διασύνδεση και αναβάθμιση των τμημάτων που οριοθετήθηκαν το 2004 – με εξαίρεση αυτό της οδού Χατζηπέτρου (παρόχθιος Ξηριά) το οποίο καταργείται – καθώς και των τμημάτων της οδού Ρ. Φεραίου και της παραλιακής οδού Αργοναυτών.
Πλέον το επόμενο μεγάλο βήμα στην πόλη του Βόλου είναι η προώθηση ανάπτυξης δικτύου τραμ στην όμορφη πόλη της Θεσσαλίας που διεκδικεί την δική της θέση στο χάρτη των μεγάλων πόλεων της χώρας μας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Xwris na gnwrizw thn poli tou Volou h prwth mou antidrash einai ayth tou entonou enthousiasmou.
Anarwtiemai pote tha ginei epitelous h olklhrwsh ths pezodromhshs ths Athhnas sthn Athhna kai pote tha ksekinhsoun ta erga gia tous dyo podhlatodromous sthn Athhna?
Ke Karagiannh, pisteyw oti h olklhrwsh megalwn ergwn opws kai mouseiwn einai gia mena epishs ypodomh kai isws pio shmantikh giati einai pneymatikh. Mhpws tha eprepe epishs na mas enhmerwnete, opote exete kai eseis plhroforhsh gia thn proodo ths kataskevhs twn newn mouseiwn ths prwteyousas?
ps pote tha riksoun telika ayto to aiwnio FIX?
Δημοσίευση σχολίου