Ανώνυμος είπε...
Νώντα και Ανώνυμε 8.13, σύμφωνα με νομοθεσία για κάθε δρόμο που απαιτεί καταβολή διοδίων πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη δωρεάν διαδρομή ώστε ο οδηγός να έχει επιλογή. Σίγουρα όμως με την σαφώς μειωμένη κίνηση που θα έχει πχ η παλιά εθνική στο τμήμα Κεφαλόβρυσο-Αγρίνιο-Κουβαράς υπάρχει η δυνατότητα να δεσμευτεί ένα τμήμα του πλάτους του δρόμου για ποδηλατόδρομους. Το βασικό ερώτημα είναι αν θα εξυπηρετούσε κάποιον όμως ένα τέτοιο έργο. Το παράδειγμα της Καρδίτσας δείχνει ότι για πόλεις τέτοιου μεγέθους είναι προτιμότερη η ανάπτυξη ποδηλατόδρομων ΜΕΣΑ στις πόλεις, σε συνδυασμό με χώρους P&R στα γεωγραφικά όρια τους / πύλες εισόδου στη πόλη.
4 Ιούνιος 2009 8:54 πμ (αφορά την ανάρτηση: Ιόνια Οδός: Η παράκαμψη Αγρινίου παραδόθηκε)
Ανώνυμος είπε...
Το πρόβλημα έγκειται στο ίδιο το μειοδοτικό σύστημα με τις πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Ισως η πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης να μοιράζει την πίτα σε περισσότερα κομμάτια να ήταν η πιο κατάλληλη. Δυστυχώς η κυβέρνηση αυτή, έχει δώσει έμφαση μόνο στο Μετρό, το οποίο έτσι κι αλλιώς και πανάκριβο είναι και δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για γρήγορη υλοποίησή του όπως σε άλλες προηγμένες χώρες και έχει αφήσει τις πόλεις ρημαδιό με όλες τις ρυθμίσεις υπέρ του ΙΧ, όπως π.χ. το τελευταίο μέτρο με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης αλλά χωρίς απόσυρση παλαιών ΙΧ!
Το τραμ γιατί δεν επεκτάθηκε και τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν με μια αστεία επέκταση στο κέντρο του Πειραιά; Οι επεκτάσεις προς Ζωγράφου, Πατήσια κλπ;
Από την άλλη, για τη γραμμή 4 του Μετρό δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Μιλάμε για πάνω από 2.5 δις ευρώ σημερινές τιμές. Πώς θα βρεθούν αυτά τα χρήματα; Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 4, η οποία θα μπορούσε να σπάσει και σε δύο μικρότερα κομμάτια για λόγους εξοικονόμησης πόρων και χρόνου, δεν θα είναι έτοιμη ούτε το 2030!
Η ΑΘήνα στο μεταξύ είναι επιεικώς αβίωτη και η κατάσταση χειροτερεύει καθημερινά. Ειδικά το καλοκαίρι με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και το "νέφος".
11 Ιούνιος 2009 12:00 μμ (αφορά την ανάρτηση: Μετρό Αθήνας: Επιθεώρηση στον Σταθμό Αλιμος)
Ανώνυμος είπε...
Επειδή γνωρίζω πως η Εγνατία Οδός ΑΕ δημοπράτησε τις οριστικές μελέτες του έργου πρίν λίγο καιρό,άρα είναι αδύνατο στα τέλη του 2009 να αρχίσει η δημοπράτηση του έργου έστω και στο ένα τμήμα του,αφού σύμφωνα με τη προκύρηξη ο χρόνος ολοκλήρωσης των μελετών είναι 12 μήνες,οπότε σίγουρα οι οριστικές μελέτες του έργου θα είναι έτοιμες στα τέλη του 2010 οπότε το έργο θα δημοπρατηθεί και θα αρχίσει η κατασκευή του το 2011.
Όμως βέβαια μετά από τις αντιδράσεις των κατοίκων σε Θέρμη,Τριάδι και Νέα Ραιδεστό είναι πάρα πολύ πιθανό να καθυστερήσει και άλλο το έργο,παρότι ότι είναι βέβαιο ότι και αυτοί που αντιδρούν αναγνωρίζουν την σημασία και την σπουδαιοτητά του,αλλά πρέπει και είναι απαραίτητο το έργο να μην πρακαλεί μεγάλη ηχορύπανση απ΄όπου διέρχεται και για αυτό στο επίμαχο σημείο πρέπει να εξεταστεί η εναλλακτική λύση που προτείνουν οι κάτοικοι και ο δήμος Θέρμης.
15 Ιούνιος 2009 5:44 μμ (αφορά την ανάρτηση: Στα τέλη του 2009 ο διαγωνισμός για την Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης)
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου