Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Προαστιακός Αθήνας: Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά για Χαλκίδα!

Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθηνών είναι έτοιμος να προσθέσει άλλη μια γραμμή στο δίκτυο του. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου του είναι έτοιμο το κατασκευαστικό μέρος της νέας ηλεκτροκινούμενης γραμμής Αθήνα- Χαλκίδα και ξεκίνησαν από τις 7 Ιουνίου τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Έτσι σύντομα η απόσταση Αθήνα-Χαλκίδα θα διανύεται σε μόλις 48 λεπτά! Θα εξυπηρετεί αρκετούς χιλιάδες κατοίκους της Αττικής, τη Βοιωτίας και της Εύβοιας.
Τα τρένα που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι τα ίδια με τις υπόλοιπες γραμμές προς Αεροδρόμιο.
Πρόκειται για σπουδαίο νέο ειδικά για την Βόρεια Αττική που πλέον αποκτά πρόσβαση στο δίκτυο του Προαστιακού και με την επέκταση προς Θήβα θα υπάρχει πολύ συχνή συγκοινωνία. Η επέκταση προς Θήβα θα ενταχθεί στο δίκτυο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ενώ η γραμμή Χαλκίδας και Θήβας θα είναι κοινό μέχρι το Σταθμό Οινόη και από κει θα διακλαδώνεται προς τις 2 καταλήξεις του. Ακόμα δεν γνωρίζουμε το εύρος των δρομολογίων αλλά θα είναι συχνά (ανά μία ώρα μάλλον).
Αρχικά τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν από τις 5 μέχρι τις 10 το πρωί και από τις 6 το απόγευμα μέχρι τα μεσάνυχτα. Εντός του Ιουλίου όμως με την ολοκλήρωση όλων των εργασιών θα δρομολογούνται τρένα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Μετά τις καθυστερημένες επεκτάσεις του δικτύου προς την Κόρινθο και το Κιάτο, οι επόμενες σημαντικές στάσεις του προαστιακού θα είναι σε λίγες ημέρες στην Οινόη και τη Χαλκίδα, προσθέτοντας στο σημερινό δίκτυό του άλλους 13 σταθμούς. Σε πρώτη φάση και μέχρι την ολοκλήρωση όλων των έργων ηλεκτροκίνησης (εκτιμάται ότι θα γίνει στα μέσα Ιουλίου) τα δρομολόγια προς Οινόη - Χαλκίδα θα εκτελούνται μόνο τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 π.μ. έως τις 10 π.μ. και από τις 6 μ.μ. έως τα μεσάνυχτα. Από τα μέσα Ιουλίου, η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για κανονικά δρομολόγια όλο το 24ωρο.
Συνολικά 100χλμ ηλεκτροκινούμενης Προαστιακής Γραμμής θα ενταχθούν στο δίκτυο και ολοκληρώνεται η προς Βορρά ανάπτυξη. Αίτημα για επέκταση από τη Θήβα στη Λιβαδειά έχουν θέσει φορείς και Δημοτική Αρχή εδώ και 2 τουλάχιστον χρόνια.
Φυσικά και οι 2 Γραμμές θα ξεκινήσουν με τεράστια απόκλιση που φτάνει συνολικά τα 3 χρόνια!! Και στην χώρα μας είναι το πλέον συνηθισμένο φαινόμενο....
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Συνεχίζονται τα έργα ηλεκτροκίνησης μέχρι το Κιάτο και αναμένεται να ολοκληρωθούν καθυστερημένα και αυτά στο τέλος του 2009 ενώ η τελική επέκταση προς Ξυλόκαστρο συνεχίζεται με πλάνο το 2010 αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα φτάσουμε το 2011 για να δούμε Προαστιακό δρομολόγιο στην πόλη της Πελοποννήσου

ΛΑΥΡΙΟ
Η σημαντικότατη επέκταση προς Λαύριο που θα εξυπηρετεί όλη τη Νότια Αττική. Περιλαμβάνει 8 νέους Σταθμούς και ο διαγωνισμός αναμένεται εντός του 2010. Το έτος ολοκλήρωσης θεωρείται το 2014 από 2012 που είχε αρχικά ανακοινωθεί.

ΡΑΦΗΝΑ
Σε φάση προμελέτης είναι ακόμα η εύκολη επέκταση με 4-5 Σταθμούς προς Ραφήνα που θα διακλαδώνεται από το Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμο πριν το 2016....

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η επέκταση προς ραφηνα δεν καθυστερή εσκέμενα απλα πρώτα πρέπει να κατασκευαστεί η αττική οδός προς ραφήνα και πάνω στο διάζομα να μπεί και ο προαστιακός.

Ανώνυμος είπε...

Ελπιζω η επεκταση προς Ραφηνα να κατασκευαστει οσο το δυνατον γρηγοροτερα. Πιστευω ομως οτι αυτη η γραμμη θα επρεπε να συνεχιζει προς Νεα Μακρη και Μαραθωνα.
Τωρα πια ομως πιστευω οτι ο Προαστιακος θα επρεπε να φτασει στην Αθηνα με περισσοτερες γραμμες απο την σημερινη. Π.χ. θα μπορουσε να κατασκευαστει μια γραμμη διπλα στην Περιφεριακη Υμηττου με με σταθμους σε Παπαγου, ιλισια, Καισαριανη, Βυρωνα, Υμηττο, και να συνεχιζει με δυο διακλαδοσεις - η μια προς τα Νοτια, περνοντας απο την Ηλιουπολη και τερματιζοντασ στο μελλοντικο Μητροπολιτικο Παρκο Ελληνικου, και η αλλη προς τον Πειραια περνωντας απο τη Νεα Σμυρνη.
Επισης σημαντικη θα ηταν μια επεκταση προς Ελευσινα και μια προς Περαμα περνοντας απο τον σταθμο του Πειραια που βρισκεται κοντα στον Αγιο Διονυσιο, και μελλοντικα μεχρι Σαλαμινα με μια γεφυρα.

Μετρόφιλος είπε...

Όποιος θέλει να ευχαριστηθεί προαστιακό ας πάει μια βόλτα μέχρι το Μόναχο. Η πόλη διαθέτει 8 γραμμές προαστιακού που περνούν υπογείως από το κέντρο της. Αν π.χ. βρίσκεται κανείς στη Marienplatz (σαν να λέμε Πλατεία Συντάγματος) μπορεί να πάρει τον προαστιακό και να βγει από την πόλη προς 12 διαφορετικές κατευθύνσεις!!!
Εδώ δεν υπάρχει δυνατότητα να αναπτυχθεί τέτοιο δίκτυο. Μόλις πάει να γίνει κάτι ξεσηκώνονται με θράσος οι κάτοικοι γιατί λέει τους ενοχλεί ο θόρυβος. Οι Γερμανοί δηλαδή είναι βαρήκοοι και ανέχονται τόσα τρένα που περνούν δίπλα από τα παράθυρά τους;

Νώντας Κ. είπε...

Ραφήνα και Λαύριο θεωρώ ότι είναι από τις σημαντικότερες επεκτάσεις, καθότι θα δώσουν αναπτυξιακή προοπτική στα 2 αυτά λιμάνια, χώρια ότι θα εξυπηρετούν αρτιότερα τους γειτονικούς οικισμούς. Επίσης θα διευκολύνονται και οι ταξιδιώτες.

Βέβαια λόγω αντιδράσεων κατοίκων,επιμονής σε οδικά έργα κλπ αγκυλώσεις, καθυστερεί η κατασκευή των γραμμών αυτών.

Ανώνυμος είπε...

Δυστηχως η περιοχη της ραφηνας και του πικερμιου εξπηρετηται μονο με ΚΤΕΛ.πλεον στις περιοχες αυτες μενουν μονιμα κατοικοι.υπαρχουν πολλοι εργαζομενοι που δουλευουν στο κεντρο ακομα και στα νοτια προαστια και παρα πολλοι φοιτητες.πρωτα θα επρεπε η περιοχη της ραφηνας να ενταχθει κανονικα στο συστημα του οασα με κανονικα λεωφορεια και πιο οικονομικα (καθε μερα 2.20 να πας μονο στο κτελ ειναι παρα πολλα)και μετα να παει και ο προαστιακος.σιγουρα οι περιοχη χρειαζεται ενα μεσο σταθερης τροχιας.αλλα μηπως να βαζαμε πρωτα λεωφορεια??

DESIRO EMU είπε...

Πάντως εγώ που πέρασα από τον Αγ.Στέφανο και είδα να περνάει προαστιακός δεν ήταν ηλεκτροκινούμενος,ήταν μία πό αυτές τις σαβούρες που βάζουν για Πειραιά...

Woody Allen είπε...

Ξέρει κανείς να μας πει πότε το ΣΚΑ θα είναι έτοιμο και πως προχωράει η ηλεκτροδότηση της γραμμής για Πειραιά. Επίσης αν αυτοί είναι οι λόγοι που τα δρομολόγια δεν πυκνώνουν σε αυτή τη γραμμή? Έλεος 1 την ώρα δεν βολεύουν καθόλου.

DESIRO EMU είπε...

Ακούγεται πολύ πως λόγω μίας μεγάλης γέφυρας στη Σφενδάλη, η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Χαλκίδας θα αργήσει πολλούς μήνες...Αληθεύει???

Ανώνυμος είπε...

Εδώ στην Ελλάδα αν αναπτυχθεί τρένο να μου τρυπήσεις τη μύτη. Οταν και αν λειτουργήσει ο ΠΑΘΕΠ ολοκληρωμένος με 160 χλμ την ώρα οι Ευρωπαίοι θα έχουν τα μαγνητικής αιώρησης με 500 χλμ την ώρα!!! Χώρια που πρέπει να έχεις δυο και τρεις ζωές να περιμένεις.
Τυχεροί όσοι γεννιούνται Ευρωπαίοι. Εδώ οι ρυθμοί ανάπτυξης σιδηροδρόμου, τραμ κλπ είναι υπερβολικά αργοί λόγω μεγαλοσυμφερόντων. Βλέπε ΚΤΕΛ, νταλίκες, ταξί, έμποροι ΙΧ και δεν συμμαζεύεται. Χώρια το κράτος που χαρατσώνει τα καύσιμα και θέλει τον Ελληνα πίσω από το τιμόνι του ΙΧ ει δυνατόν 25 ώρες το 24ωρο. 5 χρόνια κι ακόμη ηλεκτρικό τρένο στην Κόρινθο! Αμ δε. Να χάσουν πελατεία οι λεωφορειούχοι;

Ανώνυμος είπε...

Το θεμα ειναι (γιατι σε τηλεφωνικη επικοινωνια δεν μου το ξεκαθαρισαν) αν και οταν ξεκινησουν τα κανονικα δρομολογια (εντος του Ιουλη) Χαλκιδας-Αθηνας θα υπαρχει μερος για ανταποκριση προς αεροδρομιο? Γιατι το ΣΚΑ απο οτι γνωριζω δεν ειναι ετοιμο. Επισης η ανακοινωση μιλα για ολο το 24ωρο. Θα γινει και η γραμμη του αεροδρομιου 24ωρη η απλα ηταν ακομα μια προεκλογικη ανακοινωση?

DESIRO EMU είπε...

Έχουν περάσει σχεδόν 1,5 μήνες και ακόμη έίμαστε στη φάση των δοκιμαστικών ΝΤΙΖΕΛΟΚΙΝΗΤΩΝ δρομολογίων!Μα καλά,τι κοροϊδία είναι αυτή?Που είναι η μερική λειτουργία που θα άρχιζε τον Ιούνιο,που η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης μέσα Ιουλίου?Εδώ μπήκαμε στα τέλη Ιουλίου και ακόμη δεν έχει δωθεί σε μερική λειτουργία...Πόσα δοκιμαστικά δρομολόγια θέλουν να κάνουν?Γιατί βγαίνουν με χαρά και υπερηφάνεια και αναγγέλουν πράματα και θάματα,όταν ξέρουν πολύ καλά πως δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν και πάλι θα ξεφτιλιστόύν στα μάτια όλων?...

Ανώνυμος είπε...

Θυμασε ποτε βγηκε η ανακοινωση? Παρασκευη πριν τις Ευρωεκλογες. Απο την Δευτερα των εκλογων και μετα στην ουσια σταματησαν και οι εργασιες η μαλλον καλυτερα γινονται με ρυθμους χελωνας. Ετσι οπως το βλεπω εγω καθως περναω καθε μερα απο το μεγαλυτερο κομματι του δικτυου Σεπτεμβριο και αν.....,.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος για το ποτε ισως παραδοθει η ηλεκτροκινηση στην γραμμη προς Κιατο ?
Βελπω οτι υπαρχει προοδος στα εργα αλλα οσο και εαν εψαξα στο διαδικτυο δεν βρηκα καποιο χρονοδιαγραμα ή αλλη πληροφορια για αυτο το θεμα .Καποιος γνωστος που εργαζεται στον προαστιακο μου ειπε σε καποια κουβεντα που ειχαμε οτι τελος του 2009 θα ειναι ετοιμη η ηλεκτροκινηση , αληθευει αυτη η πληροφορια??

DESIRO EMU είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε,
Η ηλεκτροκίνηση της γραμμής ως το Κιάτο χρησιμοποιεί μέγαλο μέρος από κοινοτικά κονδύλια του Γ ΚΠΣ το οποιό λήγει στις 31/12/09.Δηλαδή,αν η ηλεκτροκίνηση δεν είναι έτοιμη μέχρι την παραμονή της πρωτοχρονιάς η ΕΕ δεν θα δώσει αυτά τα λεφτά (θα πρέπει να τα πληρώσουμε εμείς), άσε που μπορεί να φάμε και πρόστιμα.
Ο υπουργός μεταφορών κ. Ευρυπίδης Στυλιανίδης σε πρόσφατη ανακοίνωση του διαβεβαίωσε πως η ηλεκτροκίνηση θα πραγματοποιηθεί εντός 2009 για να πάρουμε και τα κοινοτικά κονδύλια.
Σάλο προκαλεί όμως η πρόσφατα ανανεωμένη ιστοσελίδα της ΕΡΓΟΣΕ που αναφέρεται στην ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης το 2010 (όπου και χάνουμε τα κονδύλια)
http://www.ergose.gr/ergosesite/inner.asp?CONTAINERID=3&REFCI=32&LANGUAGE=1

Περαστικά μας!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα