Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Υποδομές:Ηπειρός: Ήρθε η ώρα της ανάπτυξης;

Η Δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος είναι από τις πλέον εγκαταλειμμένες και φτωχές περιοχές της Ελλάδας. Με ελάχιστες υποδομές μοιάζουν ανίκανες να κρατήσουν τον κόσμο στις περιοχές τους. Με μοναδικό μεγάλο έργο τη γέφυρα Ρίο- Αντίρριο και 2 Εθνικές καρμανιόλες κατέχει την αρνητική πρωτιά σε θανατηφόρα δυστυχήματα.
Το ΕΣΠΑ 07-13 δίνει μια σημαντική ευκαιρία σε αυτές τις περιοχές να αναπτυχθούν σύμφωνα με τα εμφανή αποτελέσματα από τις αναπτυξιακές ευκαιρίες από τις υποδομές που έγιναν στη Βόρεια Ελλάδα.
Τα οδικά έργα στην Ήπειρο είναι το πρώτο ζητούμενο μιας και το οδικό δίκτυο είναι επιπέδου τριτοκοσμικής χώρας. Η Ιόνια Οδός θα είναι η ραχοκοκαλιά των μετακινήσεων και με έτος ολοκλήρωσης κατά πάσα πιθανότητα το 2014 θα απελευθερωθεί από τον ιδιότυπο οδικό αποκλεισμό που έχει σήμερα. Μαζί με την Ήπειρο το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα νησιά του Ιονίου που η οδική πρόσβαση σήμερα αποτελεί άθλο.
Με την Ιόνια Οδό έρχονται μέσω του ΕΣΠΑ και οι κάθετες (στα πρότυπα της Εγνατίας). Οι κάθετες οδοί που θα δημιουργηθούν θα είναι τροφοδότες από τις παράκτιες κυρίως περιοχές της Ηπείρου αλλά και της Στερεάς.
Εφόσον τελικά ανατεθεί, ο άξονας Ακτίου-Αμβρακίας θα είναι ο πρώτος κάθετος που θα κατασκευαστεί μέσω του ΕΣΠΑ.
Θεωρητικά σαν νότιο παρακλάδι θα είναι και η σύνδεση Λευκάδας- Ακτίου με την Ιόνια Οδό, προϋπολογισμού 25 εκατομμυρίων ευρώ, έργο επίσης ενταγμένο στο ΕΣΠΑ. Αυτό το έργο λογικά θα δημοπρατηθεί τους πρώτους μήνες το 2010.
Για το 2010, το δεύτερο εξάμηνο θα ακολουθήσει η δημοπράτηση δύο ακόμα οδικών έργων στην Ήπειρο. Καταρχήν, την αναβάθμιση του οδικού άξονα Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας σε τρία τμήματα:
- Στο τμήμα κόμβου Καρτερίου - κόμβου Πάργας, προϋπολογισμού 22 εκατομμυρίων ευρώ, που πιθανότατα θα δημοπρατηθεί μέσα στο τρέχον έτος.
- Στα τμήματα Ηγουμενίτσας - Πλαταριάς και κόμβου Πάργας- γέφυρας Αχέροντα, προϋπολογισμού 35 εκατομμύρια ευρώ, που θα δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Τέλη του 2010 αρχές του 2011 θα προκύψει και η δημοπράτηση του κάθετου Πρέβεζας -Ιόνιας Οδού με συνολικό προϋπολογισμό 160 εκατομμύρια ευρώ και παράδοση το 2015.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ
Η αναμονή για την παράδοση της ολοκλήρωσης παράκαμψης Άρτας συνολικού μήκους 8λμ τελειώνει στα τέλη του έτους με την παράδοση στην κυκλοφορία. Η παράκαμψη Άρτας, (από τον κόμβο Σελλάδων έως τη Φιλιππιάδα) έχει μήκος 23 χιλιόμετρα και θα αποτελέσει τμήμα της Ιόνιας Οδού. Το πρώτο τμήμα 15 χιλιόμετρα (κόμβος Αγίου Δημητρίου- Φιλιππιάδα) ολοκληρώθηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία το 2003.
Το υπόλοιπο (κόμβος Σελλάδων - κόμβος Αγίου Δημητρίου) ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2005, αλλά η ολοκλήρωσή του «κόλλησε» για δύο λόγους: εξαιτίας των τεχνικών δυσκολιών, που απαίτησαν την εξυγίανση του εδάφους, αλλά και λόγω των έντονων τοπικών αντιδράσεων στην κατασκευή του κόμβου Αγίου Δημητρίου, που οδήγησε σε αλλαγή του σχεδιασμού, με την παραμονή της υφιστάμενης εθνικής οδού Άρτας - Τρικάλων ως έχει και την υπερύψωση της Ιόνιας Οδού.

5 σχόλια:

τρενομανής είπε...

Ενώ κατά καιρούς έχουν παρουσιαστεί πολλές μελέτες για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας - Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας και κατά καιρούς έχουν ακουστεί αρκετές εξαγγελίες για τη δημιουργία αυτής της σιδηροδρομικής γραμμής που θα έβγαζε ολοκληρωτικά την Ήπειρο από την απομόνωση (σε συνδυασμό με την παράδοση της Εγνατίας οδού και των καθέτων αξόνων της) τίποτα έως τώρα δεν έχει γίνει προς την πλήρη υλοποίηση αυτής της τόσο αναγκαίας υποδομής. Υπενθυμίζω ότι αυτή η σιδηροδρομική υποδομή θα συνέδεε την πόλη της Ηγουμενίτσας (δυτική πύλη της Ελλάδος) με την πόλη του Βόλου (ανατολική πύλη). Για τον σκοπό αυτό είχαν κατασκευαστεί πλησίον της πόλης του Βόλου υποδομές (που φυσικά δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ έντιμοι πολιτευτές!) οι οποίες προέβλεπαν την κατασκευή ειδικού μόλου, στην περιοχή που είναι σήμερα ο βιολογικός καθαρισμός του Βόλου, και ειδικής σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνέδεε αυτόν τον ειδικό λιμένα με τον Σ.Σ. Βόλου (έχει κατασκευαστεί στο μεγαλύτετρο τμήμα της και διαπερνά το βιομηχανικό πάρκο του Βόλου με στόχο την μεταφόρτωση των εμπορικών συρμών σε καράβια προερχόμενα από Ιταλία προς τις χώρες της Μ. Ανατολής - αρχικά Συρία). Το σχέδιο προέβλεπε την διαπλάτυνση του τμήματος Βελεστίνου - Παλαιοφαρσάλου (δεν έγινε), Παλαιφαρσάλου - Καλαμπάκας (έγινε) και κατασκευή σιδηροδρομικής σύνδεσης της Καλαμπάκας με τον λιμένα της Ηγουμενίτσας (έχουν γίνει μόνο πολλές μελέτες!). Από δε τη δεκαετία του 1930 ξεκίνησε (αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ) η σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας - Γρεβενών - Σιατίστης - Κοζάνης - Βέρροιας (κατασκευάστηκε σε ένα ικανοποιητικό βαθμό η υποδομή Καλαμπάκας - Κοζάνης). Με δεδομένο ότι η Κοζάνη συνδέεται σιδηροδρομικά με την υπόλοιπη Μακεδονία - Θράκη προτεέινεται:
Α.Σε πρώτη (άμεση) φάση:
1. Δημοπράτηση κατασκευής ηλεκτροκίνητης μονής σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Καλαμπάκας - Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας, 2.Δημοπράτηση ηλεκτροκίνησης των τμημάτων Καλαμπάκας - Παλαιοφαρσάλου και Λαρίσης - Βόλου (υποδομή απαραίτητη και για τους μεσογειακούς αγώνες, 3. Ανακατασκευή σιδηροδρομικής επιδομής, ηλεκτροκίνηση και ολοκλήρωση του μόλου στην περιοχή Βιολογικού Καθαρισμού Βόλου για την διαπόρθμευση σιδηροδρομικών βαγονιών και δυνατότητα προσέγγισης εμπορικών πλοίων, κατασκευσή γερανών κ.λ.π. Σε 2η φάση προτείνεται: 1.Ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Καλαμπάκας - Κοζάνης (ανακατασκευή υπάρχοντων σταθμών, βελτίωση υποδομής, επιδομή και ηλεκτροκίνηση), 2. Ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κοζάνη - Άμύνταιο - Μεσοννήσιο - Νέος Καύκασος (Σύνορα με FYROM), 3.Ηλεκτροκίνηση Σιδηρ. γραμμής Φλώρινας - Αμυνταίου - Πατέος (ως τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας), 4. Κατασκευής διπλής ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομική γραμμής Θεσσαλονίκης - Σταυρού - Αμφίπολης - Καβάλας - Τοξοτών Ξάνθης (σιδηροδρομική Εγνατία ως έχει κατά καιρούς εξαγγελθεί και σχεδιαστεί), 5. Επανακατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής Αμφίπολης - Μυρίνης για την εξυπηρέτηση των συρμών προερχόμενων από Βουλγαρία, 6. Ηλεκτροκίνσηση στο τμήμα Διαλογής Θεσσαλονίκης - Στρυμώνα - Προμαχώνα (σύνορα με Βουλγαρία) - Μυρίνης - Αμφίπολης. 7. Διαμόρφωση λιμένα Αμφίπολης ή Σταυρού για την σιδηροδρομική διαπόρθμευση εμπορικών συρμών (κατασκευή γερανών και λοιπων λιμενικών υποδομών), 7.Διαπλάτυνση και ηλεκτροκίνση του τμήματος Παλαιοφαρσάλου - Βελεστίνου (ολοκλήρωση κάθετου σιδηροδρομικού άξονα). 8. Κάθετος σιδηροδρομικός άξονας που να συνδέει τη σιδηροδρομική Εγνατία με την Αλβανία. Αυτές είναι οι σιδηροδρομικές υποδομές, οι οποίες μαζί με την Εγνατία οδό, μπορούν να φέρουν πράγματι την ουσιαστική ανάπτυξη της Ηπείρου, της Βόρειας Ελλάδας, αν τελικά επιθμούμε η χώρα μας να καταστεί ο εμπορικός (και όχι μόνο) κόμβος μεταξύ Ευρώπης - Ασίας και Αφρικής!

Ανώνυμος είπε...

Στη χωρα μας αυτη στιγμη εχουμε "τακτοποιησει" το μεγαλυτερο μερος του δικτυου αυτοκινητοδρομων, με την εννοια οτι ηδη κατασκευαζονται. Η προκληση των 10 ετων που ακολουθουν θα πρεπει απαραιτητως να ειναι και η "τακτοποιηση" των σιδηροδρομων. Δηλαδη πρεπει να γινουν αμεσα ολα τα εργα που περιγραφει ο "τρενομανης" ή να προκυρυχθουν μελετες για οσα δεν εχουν. Επισης πρεπει να γινει η αναβαθμιση της σιδηροδρομικης γραμμης Πατρα-Καλαματα, να κατασκευαστει η γραμμη Αντιρριο-Αγρινιο-Αρτα-Γιαννενα και η συνδεση Ριου-Αντιρριου (υπογεια κατα τη γνωμη μου). Τελος θα πρεπει να μελετηθει το ενδεχομενο δημιουργιας γραμμης Αντιρριο-Ιτεα-Αμφισσα-Λαμια. Τοτε μονο η Ελλαδα θα εχει ολοκληρωμενο δικτυο σιδηροδρομων. Αλλα αυτο μου φαινεται κατι το πολυ μακρινο...

Κανελλης Γιωργος

Ανώνυμος είπε...

Νίκο κάτι άκουσα ότι θα επανεξεταστεί η περίπτωση του άξονα Άκτιο-Αμβρακία καθώς το ΥΠΕΧΩΔΕ κατέθεσε έφερη στην αρμόδια επιτροπή και το όλο θέμα θα εξεταστεί 15η Σεπτέμβρη δηλαδή σήμερα. Παραθέτω και το λινκ: http://www.capital.gr/News.asp?id=810252
Τελικά αυτό το έργο πάει για αρχές του 2010 οριστικά όπως έχεις αναφέρει??
Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά μας αγαπάει ο θεός!! Πιάνουν δουλειά οι μπουλντόζες στον άξονα Άκτιο-Αμβρακία!!

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=814808

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ...ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΕΥΒΟΙΑ!!!!!!! ΕΚΚΡΕΜΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑ- ΚΥΜΗ- ΚΑΡΥΣΤΟΣ......ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑ - ΛΙΜΝΗ - ΑΙΔΗΨΟΣ - ΙΣΤΙΑΙΑ.... ΟΠΩΣ Η ΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΛΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΘΕ ΜΕΣΩ ΕΥΒΟΙΑΣ...ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΡΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ....ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΡΟΜΟ ΧΑΛΚΙΔΑ - ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΖΕΥΞΗ Η ΥΠΟΓΕΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ... ΕΡΓΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα