Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Σχόλια επισκεπτών Σεπτεμβρίου 2009


Aποκλειστικά και μόνο για αυτό το μήνα απο τα δεκάδες σχόλια θα αναρτηθούν τα 2 σχόλια του "τρενομανή" καθ`ότι είναι και διαφωτιστικά αλλά και εκπαιδευτικά και χωρίς πάθος θα έλεγα...

Ο/Η τρενομανής είπε...
Τώρα για το θέμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, Πρέπει να αποφασιστεί οριστικά αν συμφέρει οικονομοτεχνικά στο Ελληνικό Κράτος η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκης - Καβάλας - Τοξοτών Ξάνθης (1η πρόταση) ή είναι καλύτερα να διατηρηθεί η υπάρχουσα κυκλική γραμμή(που για να φθάσει στην Ξάνθη περνά πρώτα από Κιλκίς - Σέρρες και Δράμα!!!-2η πρόταση) με βελτιώσεις στην χάραξη, με ηλεκτροκίνηση και διπλασιασμό στο τμήμα Σερρών - Θεσσαλονίκης. Βέβαια, για την ιστορία, πρέπει να πληροφορηθούν οι φίλοι του ιστολογίου ότι προπολεμικά είχε ξεκινήσει η κατασκευή παρακαμπτηρίου μονής σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Αγγίστας (Ν. Σερρών - 3η πρόταση) για την συντόμευση της διαδρομής προς Αν. Μακεδονία και Θράκη, με τα έργα υποδομής να έχουν προχωρήσει σε κάποιο βαθμό. Σε αυτά τα πλαίσια κατασκευάστηκε σιδηροδρομική γραμμή Σ.Σ. Μυρίνης - Αμφίπολη (Λιμένας) με παράλληλη κατασκευή λιμενικής υποδομής στην ακτή της Αμφίπολης για την εμπορική διακίνηση αγαθών (η επιδομή της γραμμής αποξηλώθηκε το 1970, αλλά μας έχει μείνει τουλάχιστον η υποδομή, τα κτίρια και ο λιμένας Αμφίπολης!). Όπως έχω επισημάνει και στα σχόλια της ανάρτησης:"Υποδομές:Ηπειρος ήρθε η ώρα της Ανάπτυξης" ο λιμένας της Αμφίπολης πρέπει να αναβαθμιστεί και να αποκτήσει δομή για σιδηροδρομική διαπόρθμευση εμπορικών βαγονιών, κοντέϊνερς, γερανούς για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων από πλοία σε τρένα και αντίστροφα, ώστε να εξυπηρτούνται τρένα προερχόμενα από την Βαλκανική - Κεντρική ή Ανατολική Ευρώπη κ.λ.π. Ταυτόχρονα η γραμμή πρέπει να ξαναβρεί την...επιδομή της σύγχρονη και με ηλεκτροκίνηση ως τον μεθοριακό Σ.Σταθμό του Προμαχώνα.
Από την άλλη οι συμμαχικές δυνάμεις του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου είχαν κατασκευάσει σιδηροδρομική γραμμή πλάτους 60cm (όπως δηλ. της γραμμής του τρένου του Πηλίου) από το Μικρό Περιβολάκι (Σαρακλή) της επαρχίας Λαγκαδά Θεσσαλονίκης έως τον Σταυρό και την Ασπροβάλτα (Στρυμωνικός κόλπος). Παράλληλα κατασκεύασαν ενωτική γραμμή κανονικού εύρους μεταξύ των Σ.Σ. Νέας Φιλαδέλφειας Θεσ/κης (γραμμής Θεσ/κης - Αλεξ/πολης) και του Σ.Σ. Νέου Περιβολακίου, από όπου ξεκινούσε το τρενάκι του Σταυρού, για την μεταφόρτωση εφοδίων. Η γραμμή αυτή είχε και επιβατηγή κίνηση και για το λόγο αυτό οι ΣΕΚ είχαν δρομολογήσει ειδικό λεωφορείο για τη μετεπιβίβαση των επιβατών από τον Σ.Σ. Θεσ/κης στο Μικρό Περιβολάκι Λαγκαδά, αφετηρία της γραμμής. Η γραμμή αυτή είναι απίθανα εύκολο να ξαναστρωθεί αφού αφορά απόλυτα πεδινό έδαφος και θα ήταν δυνατόν σε μονή ή διπλή στρώση να αποτελέσει το 1ο τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας (Θεσ/κη - Καβάλα - Τοξότες Ξάνθης. Ας ξεκαθαρίσει τι θέλει επιτέλους αυτό το ρημαδιασμένο κράτους, που επιθυμεί να ρίξει την ανάπτυξη και αν επιθυμεί να γίνει ο εμπορευματικός (και γιατί όχι και επιβατηγός) κόμβος μεταξύ Ευρώπης - Ασίας - Αφρικής!

23 Σεπτέμβριος 2009 2:32 μμ


Ο/Η τρενομανής είπε...
Για το δυτικό τμήμα της σιδ. Εγνατίας, εδώ και 5 περίπου χρόνια, έχει ανακατασκευαστεί πλήρως η επιδομή της μονής, δίχως ηλεκτροκίνηση, γραμμής Πλατέος - Αλεξάνδρειας - Βεροίας - Ναούσης - Σκύδρας - Εδέσσης - Αμυνταίου, με δυο διακλαδώσεις Αμυνταίου - Πτολεμαϊδας - Κοζάνης και Αμυνταίου - Φλώρινας και Φλώρινας - Νέου Καυκάσου - σύνορα με FYROM, έχοντας χρησιμοποιηθεί σύγχρονα υλικά (στρωτήρες οπλ. σκυροδέματος, συνεχής συγκολημμένη γραμμή κ.λ.π.). Από ότι βλέπουμε κι αυτή η γραμμή είναι αρκετά κυκλική, αφού δεν υλοποιήθηκε την δεκαετία του '30 η σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Σ.Σ. Καλαμπάκας - Κοζάνης - Βέροιας! Από την άλλη όμως η γραμμή εξυπηρετεί 4 πρωτεύουσες νομών αρκετές πρωτεύουσες επαρχιών, καθώς και τις μεγάλες ψυγειαποθήκες των νομών Πέλλας και Ημαθίας, ενώ η κατασκευή σιδ. γραμμής παράλληλης της Εγνατίας στο τμήμα Βέροια - Κοζάνη (όπως προέβλεπε το σχέδιο του '30) θα συντόμευε μεν την διαδρομή προς Κοζάνη, αλλά επιβατηγά και εμπορικά θα εξυπηρετούσε μόνον αυτή! Λείπει βέβαια και η ηλεκτροκίνηση, η οποία αν γινόταν θα συντόμευε κι άλλο τη διαδρομή, οπότε το τρένο θα πλησίαζε τους χρόνους των ΚΤΕΛ για Κοζάνη, μέσω Εγνατίας.
Όμως από Κοζάνη έως Καλαμπάκα τα έργα της υποδομής υλοποιήθηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό. Ακόμα και σήμερα διατηρούνται κτίρια σταθμών (σε πολύ κακή κατάσταση), ο διάδρομος της γραμμής διατηρείται ως και σήμερα, ένας αριθμός από σήραγγες πλησίον της Καλαμπάκας έχει διανοιχθεί (θέλουν βέβαια βελτιώσεις) και ένας αριθμός πυλώνων, ακροβάθρων γεφυρών, αποστραγγιστικών έργων κ.α. διατηρούνται ως τις μέρες μας. Το καταπληκτικότερο όλων είναι ότι στο σημείο συνάντησης της Εγνατίας με την υπο κατασκευή σ. γραμμή (περιοχή Σιάτιστας) έχει προβλεφθεί ανισόπεδη δάβαση της Εγνατίας πανω από την υποτιθέμενη γραμμή!
Επομένως ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα και χωρίς να υλοποιήσουμε κανένα έργο υποδομής, το 65% μιας κάποιας τελωσπάντων σιδηροδρομικής Εγνατίας είναι έτοιμο (προερχόμενοι από Τουρκία: Πύθιο, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Πλατύ, Αμύνταιο, Κοζάνη) ενώ διαθέτουμε ήδη έτοιμο και κάποιο τμήμα της υποδομής Κοζάνης - Καλαμπάκας. Αυτή η Εγνατία διαθέτει έτοιμους, όσο και να φαίνεται απίστευτο, 4 κάθετους διασυνοριακούς άξονες: 1.Αμύνταιο - Μεσονήσιο - Νέος Καύκασος (FYROM), 2.Αξιός - Γέφυρα - Ειδομένη (ηλεκτροκίνητη) (FYROM), 3.Στρυμώνας - Προμαχώνας (Βουλγαρία) και 4. Πύθιο - Ορεστιάδα - Ορμένιο (Βουλγαρία). Άρα για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής Εγνατίας απομένει η κατασκευή μονής γραμμής Καλαμπάκας - Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας και ίσως ένας κάθετος διασυνοριακός άξονας Ιωαννίων - Τιράνων (που θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε συνεργασία των όμορων χωρών και της Ε.Ε.). Δηλαδή, σε πρώτη τουλάχιστον φάση, δεν απαιτούνται δα και ΟΙ καταστροφικοί προϋπολογισμοί, αλλά χρειάζεται περισσότερο στρατηγική και πολιτική βούληση (όπως υπήρχε λ.χ. για την εκτροπή του Αχελώου). Μην λησμονούμε ότι ακόμα και τώρα δεν έχουν ολοκληρωθεί όλοι οι κάθετοι, διασυνοριακοί άξονες ούτε της ΠΑΘΕ, ούτε και της Εγνατίας. Κατά την διάρκεια υλοποίησης ενός στόχου έρχεται και η όρεξη υλοποίησης και άλλων έργων(βλέπε Αττική οδός). Δυστυχώς όμως πολιτική βούληση και όραμα, για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής Εγνατίας, δεν φαίνεται να έχουν οι Έλληνες πολιτικοί, αφού από τα πράγματα η κατασκευή σιδηροδρομικών υποδομών δε δείχνει να είναι και τόσο κερδοφόρα, όσο λ.χ. η προμήθεια ηλεκτρονικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού από τη Ζήμενς...

23 Σεπτέμβριος 2009 11:38 μμ

5 σχόλια:

DESIRO EMU είπε...

Μπραβο! Τελειος, εξιαρετικος ο τραινομανης!
Μπραβο και στον διαχειριστη του ιστολογιου που εβαλε και μια εικονα στην δημοσιευση...Γινεται πιο ομορφη και ελκυστικη...(αν και δεν χρειαζεται αν σκεφτει κανεις τον θησαυρο που περιεχει...

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζει κανείς αν έχει ξεκινήσει ο Προαστιακός για Χαλκίδα και για Θήβα;;

DESIRO EMU είπε...

Για Χαλκιδα εχει ξεκινησει ο ΟΣΕ με ντιζελοσαβουρες προαστιακου και περιμενουν να τελειωσουν την αναθεματισμενη ηλεκτροκινηση για να βαλουν τον κανονικο προαστιακο (δηλαδη απευθειας αγορα των εισιτηριων απο εκδοτηρια προαστιακου και οχι απο ΟΣΕ),οπως τον εχουν υποσχεθει εδω και μια 10ετια στους κατοικους. Παντως, μπορειτε να με πειτε απαισιοδοξο,αλλα δεν νομιζω να τα εχουν τελειωσει μεχρι τον Δεκεμβριο...

τρενομανής είπε...

Χθες ο Καραμανλής σε ομιλία του από το Λαύριο είπε ότι το 2012 (σε 24 μήνες δηλαδή) ο προαστιακός θα φθάσει στο Λαύριο (διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση;) και το 2014 η διαδρομή Πάτρα - Λαύριο θα εκτελείται με τρένα TGV...εεε συγνώμη παρασύρθηκα από τις προεκλογικές εξαγγελίες, θα εκτελείται σε λιγότερο από 2 ώρες (δηλαδή όντως θα έχει ολοκληρωθεί στο τμήμα Πάτρα - Λαύριο 1. διπλή γραμμή, 2.ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της). Τώρα, βέβαια, πως σχετίζονται αυτά με το γεγονός ότι μόνο για την υλοποίηση της ηλεκτροκίνησης Νερατζιώτισσας - Άνω Λιοσίων χρειάστηκαν...14 μήνες και για την ανακατασκευή της επιδομής μεταξύ Νέου Σ.Σ. Κορίνθου - Τρίπολης περισσότερα από 5 χρόνια (αλήθεια για το τμήμα Τρίπολη - Ζευγολατιό - Καλαμάτα πόσα ακόμα χρόνια θα χρειαστούν 5, 10, 20;) παρακαλώ όπως ρωτήσετε τον κ. Πρωθυπουργό στην επόμενή του συνάντηση για ερωτήσεις από τους πολίτες! Καληνύχτα σας...

DESIRO EMU είπε...

Ο κ.Καραμανλης οπως και καθε πρωθυπουργος ή υπουργος ή βουλευτης εχουν να δουν τρενο απο τοτε που ηταν παιδακια και επαιζαν με αυτα. ΔΕΝ γνωριζουν τι σημαινει ηλεκτροκινηση,ταχυτητα,αξιοπιστια,οικολογικη συνειδηση,εργα υποδομης,ποιοτητα στα ΜΜΜ,κλπ αφου για τις μετακινησεις τους χρησιμοποιουν τις υπουργικες λιμουζινες που τις πληρωνουμε εμεις συμφωνα με το νομο του Συνταγματος...
Επομενως,για ποιο λογο να ενδιαφερθουν για τις μετακινησεις των πολιτων και δη των (κατα κανονα ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ) μη προνομιουχων???
Τα ΙΧ ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ εκλογικη δυναμη, δεν θα τους απογοητευσει για να ευχαριστησει εμας...
Βολευτειτε με τη μετριοτητα των ΚΤΕΛ αν ειστε τοσο χαζοι ωστε να μην εχετε σουπερ-αμαξαρες να τις γκαζωνετε στους νεους αυτοκινητοδρομους Σουφλια (που δηλωνει και μετροφιλος ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ)!!!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα