κείμενο από www.ypodomes.com
Δάνειο ύψους 2 δις ευρώ απέσπασε η χώρα μας από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την ολοκλήρωση μεγάλων αναπτυξιακών έργων. Από την Ελληνική πλευρά παραβρέθηκαν ο υπουργός Οικονομικών κος Παπακωνσταντίνου και η υπουργός Οικονομίας Ανάπτυξης και Ναυτιλίας κα Κατσέλη.
Το 30% του ποσού (600.000.000 ευρώ) θα εκταμιευτούν άμεσα και τα υπόλοιπα θα δοθούν με την υλοποίηση και την πρόοδο των έργων που εντάσσονται σε αυτό το χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Η διάρκεια του δανείου είναι 25ετής ενώ το επιτόκιο δανεισμού θα κυμαίνεται από 2%-4% ανάλογα με το ποσό δανεισμού που θα εκταμιεύεται.
Το πόσο του δανείου από την ΕΤΕπ θα δοθεί σε μεγάλα αναπτυξιακά έργα υποδομής της χώρας μας όπως σιδηροδρομικές μεταφορές, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ύδρευση , απόβλητα, έρευνα, καινοτομία, πληροφορική και επικοινωνίες κ.α
Το μισό του ποσού αυτού θα διατεθεί για σιδηροδρομικές μεταφορές οι οποίες βρίσκονται σε στάδιο κατασκευής :
* Ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι.
* Την ολοκλήρωση του Σ.Κ.Α (Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών) που θα γίνει ο βασικός σιδηροδρομικός κόμβος της Αττικής.
* Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο.
* Την σύνδεση του σιδηρόδρομου με το σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Ικόνιο (λιμάνι του Πειραιά).
Εκτός του δανείου των 2 δις ευρώ η χώρα μας υπέγραψε και την χρηματοδοτική σύμβαση ύψους 285.000.000 ευρώ για το πρόγραμμα JESSICA (Joint European Support For Sustainable Investment In City Areas). Τα χρήματα αυτά θα διατεθούν για έργα αστικής ανάπτυξης σε όλη την Ελλάδα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
"* Ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι.
* Την ολοκλήρωση του Σ.Κ.Α (Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών) που θα γίνει ο βασικός σιδηροδρομικός κόμβος της Αττικής.
* Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο.
* Την σύνδεση του σιδηρόδρομου με το σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Ικόνιο (λιμάνι του Πειραιά"
Μα καλά, αυτά, αγαπητοί αναγνώστες, δεν είχαν προκηρυχθεί για υλοποίηση ήδη από τα Μ.Ο.Π., 1ο, 2ο και 3ο (ΕΣΠΑ) Κ.Π.Σ.;
Μα καλά, αυτά, αγαπητοί αναγνώστες, δεν είχαν προκηρυχθεί για υλοποίηση ήδη από τα Μ.Ο.Π., 1ο, 2ο και 3ο Κ.Π.Σ (ΕΣΠΑ).; Μα τι κάνουν οι έλληνες πολιτικοί; Επί 30 χρόνια επανακηρύσσουν την ίδια σιδ/κη γραμμή δίχως ΠΟΤΕ αυτή να ολοκληρώνεται; Δηλαδή σ' αυτόν τον ταλαίπωρο και άτυχο τόπο δεν θα δούμε για τα προσεχή 100 χρόνια άλλα σιδ/κα έργα; Σιδηροδρομική Εγνατία; Κάθετος σιδ/κος άξονας Βόλου - Παλαιοφαρσάλου και Καλαμπάκας - Ηγουμενίτσας (ο οποίος στο τμήμα Καλαμπάκα - Ηγουμενίτα είναι κοινός με την σιδ/κη Εγνατία! Δυτικός σιδ/κος άξονας Καλαμάτας - Ρίου - Αντιρρίου - Αγρινίου - Ιωαννίνων - Αλβανίας; (του οποίου σε μεγάλο τμήμα του υφίσταται η κτιριακή υποδομή των σταθμών!) Επεκτάσεις του προαστιακού Αθηνών προς Θήβα - Λιβαδειά, προς Λαύριο - Ραφήνα, προς Ελευσίνα - πόλη των Μεγάρων, προς Λουτράκι, προς Άργος - Ναύπλιο και γιατί όχι Τρίπολη (η Σπάρτη!). Σιδ/κη σύνδεση Ελευσίνας - Θήβας για ελάττωση της διαδρομής Αθήνας - Θεσσαλονίκης; Σιδ/κός άξονας στην Κρήτη που να συνδέει τουλάχιστον τις 4 πρωτεύουσες των νομών (γιατί όχι και την Σητεία ή Ιεράπετρα); Επέκταση του προαστιακού της Θεσσαλονίκης και προς Χαλκιδική - Λαγκαδά - Γιαννιτσά; Προαστιακός Λάρισας - Βόλου για τους Μ. Α.; Δηλαδή 50 χρόνια (από το 1959 που ολοκληρώθηκαν οι διπλασιασμοί των σιδ/κων γραμμών Αθηνών - Οινόης, και Θεσσαλονίκης - Πλατέως) υλοποιούμε τον διπλασιασμό, την ηλεκτροκίνηση και την σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση 700 km σιδ/κης γραμμής; Έναν στρωτήρα την ημέρα , κατά μέσο όρο να τοποθετούσαν, σήμερα έπρεπε να είχαν ολοκληρώσει τουλάχιστον 3 - 4 τέτοια δίκτυα. Δεν έχω κατανοήσει τι σταματάει αυτόν τον ταλαίπωρο λαό και δεν καρπαζώνει όλους αυτούς που διαχειρίστηκαν τα κοινά, στα χρόνια που υλοποιείται ο "εκσυγχρονισμός της σιδ/κης γραμμής Οινόης - Πλατέως"....
"* Ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι.
* Την ολοκλήρωση του Σ.Κ.Α (Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών) που θα γίνει ο βασικός σιδηροδρομικός κόμβος της Αττικής.
* Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο.
* Την σύνδεση του σιδηρόδρομου με το σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Ικόνιο (λιμάνι του Πειραιά"
Μα καλά, αυτά, αγαπητοί αναγνώστες, δεν είχαν προκηρυχθεί για υλοποίηση ήδη από τα Μ.Ο.Π., 1ο, 2ο και 3ο (ΕΣΠΑ) Κ.Π.Σ.;
Μα καλά, αυτά, αγαπητοί αναγνώστες, δεν είχαν προκηρυχθεί για υλοποίηση ήδη από τα Μ.Ο.Π., 1ο, 2ο και 3ο Κ.Π.Σ (ΕΣΠΑ).; Μα τι κάνουν οι έλληνες πολιτικοί; Επί 30 χρόνια επανακηρύσσουν την ίδια σιδ/κη γραμμή δίχως ΠΟΤΕ αυτή να ολοκληρώνεται; Δηλαδή σ' αυτόν τον ταλαίπωρο και άτυχο τόπο δεν θα δούμε για τα προσεχή 100 χρόνια άλλα σιδ/κα έργα; Σιδηροδρομική Εγνατία; Κάθετος σιδ/κος άξονας Βόλου - Παλαιοφαρσάλου και Καλαμπάκας - Ηγουμενίτσας (ο οποίος στο τμήμα Καλαμπάκα - Ηγουμενίτα είναι κοινός με την σιδ/κη Εγνατία! Δυτικός σιδ/κος άξονας Καλαμάτας - Ρίου - Αντιρρίου - Αγρινίου - Ιωαννίνων - Αλβανίας; (του οποίου σε μεγάλο τμήμα του υφίσταται η κτιριακή υποδομή των σταθμών!) Επεκτάσεις του προαστιακού Αθηνών προς Θήβα - Λιβαδειά, προς Λαύριο - Ραφήνα, προς Ελευσίνα - πόλη των Μεγάρων, προς Λουτράκι, προς Άργος - Ναύπλιο και γιατί όχι Τρίπολη (η Σπάρτη!). Σιδ/κη σύνδεση Ελευσίνας - Θήβας για ελάττωση της διαδρομής Αθήνας - Θεσσαλονίκης; Σιδ/κός άξονας στην Κρήτη που να συνδέει τουλάχιστον τις 4 πρωτεύουσες των νομών (γιατί όχι και την Σητεία ή Ιεράπετρα); Επέκταση του προαστιακού της Θεσσαλονίκης και προς Χαλκιδική - Λαγκαδά - Γιαννιτσά; Προαστιακός Λάρισας - Βόλου για τους Μ. Α.; Δηλαδή 50 χρόνια (από το 1959 που ολοκληρώθηκαν οι διπλασιασμοί των σιδ/κων γραμμών Αθηνών - Οινόης, και Θεσσαλονίκης - Πλατέως) υλοποιούμε τον διπλασιασμό, την ηλεκτροκίνηση και την σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση 700 km σιδ/κης γραμμής; Έναν στρωτήρα την ημέρα , κατά μέσο όρο να τοποθετούσαν, σήμερα έπρεπε να είχαν ολοκληρώσει τουλάχιστον 3 - 4 τέτοια δίκτυα. Δεν έχω κατανοήσει τι σταματάει αυτόν τον ταλαίπωρο λαό και δεν καρπαζώνει όλους αυτούς που διαχειρίστηκαν τα κοινά, στα χρόνια που υλοποιείται ο "εκσυγχρονισμός της σιδ/κης γραμμής Οινόης - Πλατέως"....
Δημοσίευση σχολίου