κείμενο από www.ypodomes.com
Παραδόθηκε πριν από λίγο και επίσημα στο κοινό και σε λειτουργία ο σταθμός της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας ΧΟΛΑΡΓΟΣ. Πρόκειται για ένα σταθμό ο οποίος αναμενόταν εδώ και πολύ καιρό από το επιβατικό κοινό ειδικά των Βορειοανατολικών Προαστίων της Αθήνας και αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 20.000 επιβάτες.
Ιστορικό- Κατασκευή
Ο σταθμός Χολαργός εντάσσεται στην εργολαβία κατασκευής των ενδιάμεσων σταθμών της Γραμμής 3 μεταξύ των σταθμών Εθνικής Άμυνας και Χαλανδρίου. Το κέλυφος του σταθμού είχε ήδη κατασκευαστεί από την εργολαβία επέκτασης της Γραμμής 3 από την Εθνική Άμυνα στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας.
Τότε λόγω έλλειψης χρόνου (για την παράδοση στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας του 2004) μετατέθηκε η ολοκλήρωση τους. Ο διαγωνισμός έγινε το 2006 και η ανάδοχος κοινοπραξία ήταν η ΑΕΓΕΚ/Impregilo/Alstom που ανέλαβε την ολοκλήρωση των σταθμών Χολαργός και Νομισματοκοπείο και την εκσκαφή και κατασκευή του σταθμού Αγία Παρασκευή.
Οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν στις 15 Μαρτίου του 2007. Η αρχική ημερομηνία ολοκλήρωσης ήταν το 2007 αλλά μετατέθηκε για τα τέλη του 2008. Λόγω της εμπλοκής με την εκσκαφή του σταθμού Αγία Παρασκευή καθυστέρησε και άλλο ο σταθμός και προγραμματίστηκε να λειτουργήσει μετά το άνοιγμα του σταθμού Νομισματοκοπείου. Δόθηκε ημερομηνία παράδοσης στα τέλη του 2009 και ακολούθως τον Φεβρουάριο του 2010. Εκεί προέκυψε το πρόβλημα με την Siemens και φτάσαμε στη σημερινή ημερομηνία παράδοσης.
Ενδιαφέροντα στοιχεία
Ο Σταθμός Χολαργός είναι ο 57ος σταθμός του δικτύου του Μετρό της Αθήνας (και για τις 3 γραμμές) και ο 19ος σταθμός της Γραμμής 3. Βρίσκεται ανάμεσα στον σταθμό Εθνική Άμυνα και το σταθμό Νομισματοκοπείο στην συμβολή των οδών Μεσογείων και Φανερωμένης και εντός του Δήμου Χολαργού.
Είναι η 5η φορά που σταθμός ή επέκταση του Μετρό της Αθήνας παραδίδεται τον μήνα Ιούλιο. Οι προηγούμενες παραδόσεις ήταν την 1-7-1928 ο σταθμός Καλλιθέα, στις 21-7-1930 εγκαινιάστηκε και λειτούργησε ως υπόγειος ο σταθμός Ομόνοια, στις 5-7-1956 παραδόθηκε ο σταθμός Πευκάκια και στις 30-7-2004 παραδόθηκε η επέκταση της Γραμμής 3 από την Εθνική Άμυνα ως το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Τον επισκέφτηκα και μπορώ να πω ότι είναι καταπληκτικός σταθμός! Εκτός από τη γέφυρα πάνω από τις γραμμές, διαθέτει ένα τζάμι όπου πατάνε οι επιβάτες και βλέπουν από κάτω αρχαιολογικά ευρήματα!
Επίσης κατέχει ένα ρεκόρ: Έχει τις μακρύτερες κυλιόμενες σκάλες όλου του δικτύου, με υψομετρική διαφορά περίπου 14,5 μέτρων.
Είναι ο βαθύτερος... και χρειάζεσαι ένα λεπτό επιπλέον για να μπεις και να βγεις από αυτόν.
Η γέφυρα είναι καλή σκέψη αλλά πάω στοίχημα ότι είναι 100% ελληνικό και εκ των υστέρων κατασκεύασμα/προσθήκη.
Ερχόμενος από την άνοδο της Μεσογείων δεν έχεις πρόσβαση σε εκδοτήριο με υπάλληλο παρά μόνο τα αυτόματα που δε δίνουν ρέστα σε χαρτονομίσματα...
Γκρινιάζω αλλά βασικά έχω χ@στεί από τη χαρά μου!
Έχω μετρό έξω από το σπίτι μου!!!!!!
paouvous
Σχετικό με τον σταθμό: Και εγώ τον επισκέφτηκα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Ειδικά η γέφυρα πάνω από τις αποβάθρες είναι όλα τα λεφτά! Βέβαια το τζάμι όπου πατάνε οι επιβάτες και βλέπουν από κάτω αρχαιολογικά ευρήματα, δεν είναι κάτι πρωτοφανές, αφού υπάρχει αντίστοιχο και στο Μοναστηράκι, από το 2003 που εγκαινιάστηκε. Όχι φυσικά ότι αυτό μειώνει την αξία του! Κάτι τέτοια χρειάζεται το Μετρό μας για να ξεχωρίσει ανάμεσα στα άλλα Μετρό.
Άσχετο: Αυτός που έχει ΛΥΣΣΑΞΕΙ να γράφει σε ΚΑΘΕ ανάρτηση για Αστακούς και Γαρίδες και Τυρογαριδάκια, εδώ και καιρό τώρα, τι ρόλο βαράει?
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
hvorfor ikke:)
Δημοσίευση σχολίου