κείμενο από το ypodomes.com
Το Τραμ στην Αθήνα σήμερα είναι κομπάρσος και μάλιστα με περιορισμένη «εμφάνιση». Λόγω της πυκνής δόμησης και των στενών Αθηναϊκών δρόμων αποφεύγεται η ανάπτυξη του στις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά ενώ ο μοναδικός διαγωνισμός για την επέκταση του μέσου στον Πειραιά είναι κολλημένος σχεδόν 2 χρόνια.
Ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα της ιστοσελίδας tovima.gr δίνει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για μια εξαγγελία που έχει γίνει και αν πραγματοποιηθεί θα αλλάξει την όψη της Ομόνοιας και της Πατησίων.
Πριν από λίγους μήνες το ΥΠΕΚΑ είχε παρουσιάσει ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα που μέσα σε όλα προέβλεπε την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου και την επέκταση του Τραμ από το Σύνταγμα μέσω αυτής της οδού και της Ομόνοιας στην οδό Πατησίων και με τέρμα τα Άνω Πατήσια.
Αν πραγματοποιηθεί θα επισύρει σειρά συγκοινωνιακών αλλαγών με την μονοδρόμηση της Πατησίων (με κατεύθυνση προς Ομόνοια) και της Αχαρνών (με κατεύθυνση προς τα Άνω Πατήσια). Αυτό θα με τη σειρά του θα φέρει τεράστιες αλλαγές στις μετακινήσεις ι.χ και μέσων μαζικής μεταφοράς. Η γραμμή Τραμ στην Πατησίων θα σταματήσει λεωφορειακές γραμμές που τη χρησιμοποιούν σήμερα για διαδρομές μέχρι το κέντρο ενώ η Αχαρνών με την ενδεχόμενη μονοδρόμηση της ανανεώσει το κορεσμένο της προφίλ και την αυξημένη επικινδυνότητα που έχει.
Το Τραμ που αντιμετωπίζεται ακόμα και σήμερα σαν μέσο δεύτερης κατηγορίας περιορίζεται σε συμπληρωματικό μέσο των Νοτίων Προαστίων και ο αντικειμενικός του σκοπός ως εναλλακτικό μέσο αντί για Μετρό αλλά και τροφοδότης του Μετρό με τη σημερινή του μορφή είναι αδύνατο να ανταποκριθεί.
Στην κατάληξη του στο Φάληρο μοιάζει «κολοβό» καθώς δεν έχει πρόσβαση στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά ενώ η κατάληξη του στο κέντρο μοιάζει «ορφανή» καθώς δεν υπάρχει βόρειο τμήμα. Έτσι ο κόσμος στα Νότια δεν το προτιμά προς Πειραιά γιατί επιβάλλεται μετεπιβίβαση ενώ με ένα λεωφορείο προς Πειραιά φτάνει σε περίπου ίδιο χρόνο.
Ο κόσμος του κέντρου δεν το χρησιμοποιεί λόγω Μετρό ενώ οι συνοικίες που δεν είναι ανταγωνιστικές στο Μετρό όπως τα Πατήσια δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό το πολύ σημαντικό μέσο. Επίσης η επίδραση του μέσου είναι περιορισμένη αφού φτάνει μόνο μέχρι το Σύνταγμα και δεν δίνει επιλογή μετακίνησης με αυτό. Μια διαμπερής γραμμή Άνω Πατήσια- Φάληρο θα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Μια ενδεχόμενη νέα γραμμή Σύνταγμα- Πατησίων- Άνω Πατήσια ια έδινε άλλη ώθηση στο μέσο θα λειτουργούσε ως μέσο σύνδεσης με το Μετρό στους σταθμούς Πανεπιστήμιο (Γραμμή 2), Ομόνοια (Γραμμές 1και 2), Βικτώρια (Γραμμή 1), ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ (Γραμμή 1).
Οι νέες στάσεις του Τραμ (σύμφωνα με το δημοσίευμα) θα είναι : ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΟΜΟΝΟΙΑ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΚΑΛΛΙΦΡΟΝΑ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ, ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ, ΦΙΞ, ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ, ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ.
Το 2011 για το Τραμ θα είναι μια χρονιά η οποία κρύβει εκπλήξεις καθώς η συγχώνευση του Τραμ με το Μετρό και τον ΗΣΑΠ θα φέρει πολλές αλλαγές και κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τις επόμενες κινήσεις για το πιο αδικημένο μέσο σήμερα στην Αθήνα.
Πηγή : tovima.gr
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου