κείμενο από το ypodomes.com
Καθώς η ημερομηνία υποβολής προσφορών πλησιάζει για το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλλι Ηρακλείου η φημολογία σχετικά με το τι θα γίνει οργιάζει. Άλλοτε με την συμμετοχή των εταιρειών , άλλοτε με τα προβλήματα , άλλοτε με τις επιθυμίες των συμμετεχόντων.
Το καινούριο που θα βιώσουμε σε αυτόν το διαγωνισμό είναι η παρουσία πολύ μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων της Ευρώπης καθώς η στρατηγική θέση του Αεροδρομίου και οι προοπτικές που παρουσιάζει το κάνουν πολύ ενδιαφέρον.
Τα νούμερα φέρνουν το σημερινό αεροδρόμιο στο Ηράκλειο δεύτερο από πλευράς επιβατικής κίνησης. Αυτό λειτουργεί ήδη διαφημιστικά στον διαγωνισμό που θα λάβει χώρα σε λίγο καιρό. Η Κρήτη βρίσκεται σε ένα εμπορικά κομβικό σημείο μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής και αυτό σημαίνει ότι ο ανάδοχος μπορεί να έχει απεριόριστη ανάπτυξη και όχι μόνο απαραίτητα επιβατική και τουριστική όπως συμβαίνει σήμερα.
Ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ από την Ελευθεροτυπία μας ενημερώνει πως κάποιες ισχυρές κοινοπραξίες ίσως ζητήσουν πακέτο όλα τα αεροδρόμια της Κρήτης (μαζί με αυτά των Χανίων και της Σητείας δηλαδή) αλλά μάλλον δεν βρίσκουν πρόσφορο έδαφος.
Σχετική φημολογία έχει υπάρξει και στο παρελθόν σχετικά με την τύχη των περιφερειακών αεροδρομίων και ένα από τα σενάρια που είχαν δει το φως της δημοσιότητας ήταν και αυτό της «πακετοποίησης» ανά περιοχή. Αν αυτό το σενάριο ευσταθεί τότε το παραπάνω ρεπορτάζ δίνει ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για το διαγωνισμό.
Από την άλλη η εταιρεία που έχει τους περισσότερους λόγους να θέλει να αποκτήσει αυτό το αεροδρόμιο είναι η Hochtief καθώς δεν θα ήταν στα συμφέροντα της εταιρείας ένα αεροδρόμια στα νότια της που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά.
Από την άλλη οι κατασκευαστικοί όμιλοι στην Ελλάδα περιμένουν αυτό το έργο ως μάννα εξ ουρανού στην άνυδρη κατασκευαστική περίοδο που διανύουμε και που προβλέπεται να συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα. Ο προϋπολογισμός του έργου ξεπερνά τα 900.000.000 και το μεγάλο πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση καθώς οι Ελληνικές Τράπεζες είναι άγνωστο αν θα δηλώσουν παρούσες με την σημερινή κατάσταση που επικρατεί.
Το ενδιαφέρον από την Γαλλία και την Γερμανία θεωρείται δεδομένο ενώ και οι κατασκευαστικές της Ισπανίας έχουν πατήσει πόδι τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας. Το ερώτημα είναι αν θα υπάρξει ενδιαφέρον από χώρα έκπληξη που θα επιχειρήσει να εμβολίσει τους ήδη υπάρχοντες μνηστήρες.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου