Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2015

Σε δημοπράτηση η Νέα Πανεπιστημιούπολη Κοζάνης με 39,5εκ.ευρώ

κείμενο από το ypodomes.com
Σε δημοπράτηση είναι και επίσημα ένα από τα πρώτα μεγάλα έργα με αμιγώς χρηματοδότηση από το Νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το έργο της Ανέγερσης Πανεπιστημιούπολης Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη μπαίνει σε φάση υλοποίησης και αναμένεται να τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών εταιρειών, ειδικά στην άνυδρη περίοδο που διανύουμε στον τομέα παραγωγής νέων έργων.

Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Το κόστος του έχει υπολογισθεί σε 39.512.676,42 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Η ημέρα δημοπράτησης είναι στις 23 Φεβρουαρίου 2016 ενώ η διάρκεια της υλοποίησης είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Αν το έργο ξεκινήσει το Φθινόπωρο του 2016 τότε το Φθινόπωρο του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί. Το έργο είναι ενταγμένο στο Νέο ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα στο Ε.Π Δυτικής Μακεδονίας 2014 — 2020 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους.

Θα πρέπει να αναφερθεί πως σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου "η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει σε υπογραφή της σχετικής σύμβασης στην περίπτωση που δεν εξασφαλισθεί η κοινοτική συγχρηματοδότηση στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020". Αυτό σημαίνει πως το έργο δημοπρατείται και έπεται η οριστική του ένταξη.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η Πανεπιστημιούπολη θα κατασκευαστεί στην περιοχή ΖΕΠ Κοζάνης (στη Ζώνη Ενεργού Πολεοδομίας). Θα κατασκευασθούν εργασίες που αφορούν:

1. Εξωτερικό οδικό δίκτυο.
2. Εσωτερικό οδικό δίκτυο.
3. Δίκτυο ύδρευσης.
Για την τροφοδοσία με νερό ύδρευσης του Κτιρίου Διοίκησης και του Κτιριακού Συγκροτήματος Σχολών.
4. Δίκτυο αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων.
Για την παραλαβή και διοχέτευση των λυμάτων των προς κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων.
5. Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου.
6. Κτιριακές εγκαταστάσεις Πανεπιστημιούπολης.

Περιλαμβάνει την κατασκευή δύο βασικών κτιριακών συγκροτημάτων: Του συγκροτήματος της Διοίκησης, και του συγκροτήματος της Εκπαίδευσης.
1) Το κτίριο Διοίκησης αναπτύσσεται σε πέντε επίπεδα πάνω από το έδαφος και ένα επίπεδο υπογείου.Η συνολική επιφάνεια των υπέργειων ορόφων υπολογίζεται σε 5.376,98 m². Η επιφάνεια του υπογείου υπολογίζεται σε 2.187,85 m².

2) Το κτιριακό συγκρότημα εκπαίδευσης αποτελείται από ένα κτίριο υποδοχής και γραφείων και δύο όμοια κτίρια με χώρους εργαστηρίων και διδασκαλίας. Το κτίριο υποδοχής και γραφείων έχει συνολική επιφάνεια των υπέργειων ορόφων υπολογίζεται σε 3.171,23 m² ενώ η επιφάνεια του υπογείου υπολογίζεται σε 711,27 m².

2.2. Τα κτίρια εργαστηρίων και διδασκαλίας:
Τα κτίρια αυτά αποτελούνται από δύο επίπεδα και είναι όμοια μεταξύ τους. Καλύπτουν τις ανάγκες εκπαίδευσης με τα εργαστήρια και τις αίθουσες διδασκαλίας. Η συνολική επιφάνεια των υπέργειων ορόφων υπολογίζεται σε 8.024,22 m². Η επιφάνεια του υπογείου υπολογίζεται σε 4 252,01 m².

2.3. Υπόγειοι χώροι του συγκροτήματος: Και τα τρία επί μέρους κτίρια του συγκροτήματος φέρουν υπόγειους χώρους, όπου χωροθετούνται οι χώροι Η/Μ του συγκροτήματος, οι βοηθητικοί χώροι αυτού, καθώς και οι χώροι υγιεινής, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες εξυπηρέτησης των χρηστών των χώρων. Συνολικό μικτό εμβαδόν κτιρίων: 16.572,43 m². Συνολικό εμβαδόν υπογείων: 7.151,13 m².

Συνολικά στο συγκρότημα που αφορά το χώρο διδασκαλίας θα υπάρχουν: 15 αίθουσες διδασκαλίας, 13 αίθουσες εργαστηρίων, 2 αίθουσες εργαστηρίων υπολογιστών, 2 αμφιθέατρα διδασκαλίας, 3 αίθουσες σεμιναρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα