Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Πειραιάς: Εγκαινιάστηκε η Ράλλειος Σχολή

κείμενο από το ypodomes.com
Σε θερμό κλίμα ικανοποίησης για την ολοκλήρωση του πολύπαθου και εμβληματικού έργου για τον Πειραιά πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του νέου σύγχρονου σχολικού συγκροτήματος της Ραλλείου Σχολής Πειραιά, στη διασταύρωση των οδών Λαμπράκη και Επονιτών στο Νέο Φάληρο.
Χοροστατούντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Πειραιώς και Φαλήρου κ. Σεραφείμ, τα εγκαίνια του νέου σχολικού συγκροτήματος της Ραλλείου Σχολής Πειραιά πραγματοποιήθηκαν από τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη και τον Δήμαρχο Πειραιά κ Γιάννη Μώραλη, με τη συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη Πειραιώς κ. Γιώργου Γαβρίλη.
Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκαν ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ Θόδωρος Δρίτσας, ο πρώην Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κων/νος Αρβανιτόπουλος, Βουλευτές, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων, όπως επίσης της εκπαιδευτικής κοινότητας της Ραλλείου Σχολής και του Πειραιά.
-«Τέτοια έργα δεν ανήκουν σε κανέναν υπουργό και σε καμία κυβέρνηση. Ανήκουν στους πολίτες, στον ελληνικό λαό και στα παιδιά, που θα χαρούν αυτές τις εγκαταστάσεις» τόνισε ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, εγκαινιάζοντας το νέο σχολικό συγκρότημα.
Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ υπογράμμισε ότι η Κυβέρνηση και το ΥΠΟΜΕΔΙ έδωσαν αγώνα επιτυγχάνοντας την επανεκκίνηση και ολοκλήρωση των κολλημένων έργων της προηγούμενης περιόδου, με αποτελεσματικότητα και προστασία του δημοσίου συμφέροντος.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που ολοκληρώνονται από το ΥΠΟΜΕΔΙ, για τη διασφάλιση της χρηματοδότησης ενός νέου προγράμματος έργων, με έμφαση στα μικρομεσαία έργα κοινωνικής κατεύθυνσης και κοινωνικών υποδομών, για τα επόμενα πέντε χρόνια σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα ο κ. Χρήστος Σπίρτζης παρουσίασε τον προγραμματισμό που υλοποιεί το Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και το Δήμο Πειραιά για την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων και την προώθηση νέων αναγκαίων κοινωνικών και αναπτυξιακών υποδομών στην πόλη του Πειραιά.
O Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης υπογράμμισε, ότι «η σημερινή ημέρα είναι ημέρα χαράς για ολόκληρο τον Πειραιά», ενώ τόνισε μεταξύ άλλων στην ομιλία του, πως η Ράλλειος Σχολή Πειραιά, στεγάζεται πλέον σε έναν χώρο αντάξιο της ιστορίας της, επισημαίνοντας πως λύθηκε οριστικά ένα χρόνιο ζήτημα, το οποίο πέρασε από πολλές δυσκολίες και χρειάστηκαν πολλές δεκαετίες για την οριστική διευθέτησή του.
Ο κ. Μώραλης αναφέρθηκε επίσης στη γόνιμη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί μεταξύ Δήμου και Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ για την προώθηση των έργων της πόλης και ανήγγειλε θετικές εξελίξεις για την προώθηση της κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κ Γιώργος Γαβρίλης τόνισε στην ομιλία του ότι «τα σημερινά εγκαίνια αποτελούν μια ξεχωριστή στιγμή για τον Πειραιά. Με την ολοκλήρωση του έργου, η πόλη αποκτά ένα σύγχρονο διδακτήριο και ταυτόχρονα ανακτά ένα σύμβολό της, 44 χρόνια μετά την κατεδάφιση του ιστορικού κτιρίου της Ραλλείου.
Πρόκειται για ένα έργο που το οφείλαμε στην κοινωνία, στη νέα γενιά και στους εκπαιδευτικούς και τελικά στην ιστορία της ίδιας της πόλης». Ο κ Γαβρίλης μίλησε ακόμη για τις κατασκευαστικές εμπλοκές και τα προβλήματα που αντιμετώπισε το έργο την τελευταία επταετία, σημειώνοντας ότι «το Υπουργείο Υποδομών παρενέβη με ουσιαστικό και κυρίως με αποτελεσματικό τρόπο, για την ολοκλήρωση του έργου».

Το έργο υλοποιήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, υπό την ευθύνη της εταιρείας Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤΥΠ Α.Ε.) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και το Δήμο Πειραιά. Το νέο κτιριακό συγκρότημα της Ραλλείου αποτελείται από τρία κτίρια (Γυμνάσιο, Λύκειο, Αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων).
Τα κτίρια συνδέονται με στεγασμένο χώρο. Η συνολική επιφάνεια των κύριων και βοηθητικών χώρων του κτιρίου είναι 5682,42 τετραγωνικά μέτρα. Εφαρμόζονται βιοκλιματικές εφαρμογές και συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας. Στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου διαμορφώνονται αυλή συγκέντρωσης και διαλειμμάτων μεταξύ των υπόστεγων χώρων, γήπεδα αθλοπαιδιών, καθιστικά και χώροι πρασίνου.
Κατά την τελετή των εγκαινίων ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστος Σπίρτζης βράβευσε συμβολικά, ως εκπροσώπους των συντελεστών του έργου, τον εργολήπτη/ μηχανικό κ. Στάθη Κοκκίνη, και την αρχιτέκτονα του έργου η κ. Διονυσία Κοπανά, αρχιτέκτων/μηχανικός, υποδιευθύντρια Μελετών της ΚΤΥΠ ΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα