Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Προαστιακός Πάτρας: Οδεύει για υπογραφές το έργο της επέκτασης στην Κάτω Αχαγιά

κείμενο από το ypodomes.com
Στα πλαίσια της ασφαλέστερης μετακίνησης με τα ΜΜΜ πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη μεταξύ της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία εκπροσωπήθηκε από ομάδα ανωτάτων αξιωματικών και του ΟΑΣΑ, που εκπροσωπήθηκε από το Διευθύνοντα Συμβούλο του οργανισμού κ. Ι. Σκουμπούρη μαζί με διευθυντικά στελέχη του οργανισμού, με στόχο την καλύτερη και ασφαλέστερη καθημερινή εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου από τα ΜΜΜ (Μετρό, Λεωφορεία και Τρόλεϊ).
Στα θέματα που συζητήθηκαν περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:
- Η βελτίωση επιτήρησης των λεωφορειολωρίδων
- Η καλύτερη επιτήρηση σημείων του οδικού δικτύου λόγω παράνομης στάθμευσης.
- Το ζήτημα της ασφάλειας των λεωφορειακών γραμμών και των σταθμών του Μετρό.
Όπως δήλωσε ο κ. Ιωάννης Σκουμπούρης η συνεργασία θα συνεχιστεί με νέα συνάντηση που θα γίνει σύντομα, κατά την οποία θα εξειδικευτούν συγκεκριμένα μέτρα ώστε να αρχίσει άμεσα η εφαρμογή τους. Στη συνεργασία περιλαμβάνεται η δημιουργία κοινής Συντονιστικής Ομάδας η οποία θα συνεδριάζει σε τακτική βάση (μηνιαία).
Με την ευκαιρία αυτή ο ΟΑΣΑ διευκρινίζει ότι καμία αλλαγή των δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ που διέρχονται καθημερινά από την οδό Πατησίων έχει συμβεί.

Το «πράσινο φως» για να μπει ο εργολάβος και να ξεκινήσει η κατασκευή του εμβληματικού έργου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, της «Αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής και των τεχνικών στη μετρική γραμμή Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών στο τμήμα από Άγιο Ανδρέα μέχρι Κάτω Αχαΐα», δόθηκε με την προέγκριση της Σύμβασης από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.
Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο έργο, το οποίο εντάχθηκε στο νέο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2014-2020 και θα αρχίζει να κατασκευάζεται τις επόμενες ημέρες. 
Το έργο δημοπρατήθηκε στις 24 Μαΐου 2016 και είναι προϋπολογισμού 2.398.500 ευρώ, κατόπιν της έκπτωσης το ποσό δαπάνης ανέρχεται στα 928.333,24 ευρώ και τις επόμενες ημέρες θα υπογραφεί και η σύμβαση. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, θα ολοκληρωθεί σε δέκα μήνες από τη στιγμή εγκατάστασης του εργολάβου. Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ με έκπτωση 61,61%.

«Σύντομα ο εργολάβος θα εγκατασταθεί και έτσι θα ξεκινήσει ένα έργο που ανταποκρίνεται στο πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας για την επέκταση του Προαστιακού και στη Δυτική Αχαΐα ώστε να εξυπηρετούνται ακόμα περισσότεροι συμπολίτες μας από και προς την Πάτρα και την Κάτω Αχαΐα» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας συμπληρώνοντας πως όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες θα έχουν βελτιωθεί οι ήδη υπάρχουσες υποδομές της γραμμής και οι στάσεις, ενώ θα επεκταθούν και τα δρομολόγια.
Παράλληλα, ο Περιφερειάρχης εξήρε την αγαστή συνεργασία που υπάρχει με τον ΟΣΕ ώστε να προχωρήσει μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αυτό το έργο που αποτελεί προτεραιότητα για την Περιφέρειά μας, αφού θα εξυπηρετεί πλήθος συμπολιτών μας.
Να σημειωθεί πως προχωρά και το δεύτερο υποέργο που αφορά στην «Προμήθεια και Εγκατάσταση τριάντα (30) νέων αυτομάτων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) και αποκατάσταση λειτουργιάς δύο (2) υφιστάμενων στο υπό αναβάθμιση τμήμα γραμμής του Προαστιακού Πατρών από Αγ. Ανδρέα έως Κ. Αχαΐα», ύψους 4.194.795,17 ευρώ, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί και αυτό από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.
«Προσπαθούμε και κάνουμε δουλειά, να είμαστε χρήσιμοι στα κρίσιμα. Δίχως χρονοτριβές, δίχως αναβολές να προχωράμε τα έργα. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε με γνώμονα τους πολίτες. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε ακόμα περισσότερα για τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας» κατέληξε ο Απ. Κατσιφάρας.
Αναλυτικά το έργο
Το συνολικό φυσικό αντικείμενο του έργου (υποέργα 1 και 2) περιλαμβάνει την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβαθρών στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών στο τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αγίου Ανδρέα έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κάτω Αχαΐας συνολικού μήκους 20,8 χλμ.
Μέρος του έργου αποτελεί η ενίσχυση της λειτουργίας των τεχνικών της γραμμής και κυρίως η ενίσχυση των βάθρων της Γέφυρας Πείρου.
Στο πλαίσιο εκτέλεσης του έργου θα γίνει προμήθεια και εγκατάσταση νέων αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) καθώς και αποκατάσταση της λειτουργίας υφιστάμενων ΑΣΙΔ στο μήκος του υπό αναβάθμιση τμήματος.
Συνολικά θα γίνει εγκατάσταση ή επισκευή σε 32 συνολικά Αυτόματα Συστήματα Ισόπεδων Διαβάσεων στο υπό αναβάθμιση τμήμα, ενώ στις στάσεις θα γίνει κατασκευή και διαμόρφωση αποβαθρών με κεκλιμένες ράμπες για ΑμεΑ, φωτισμός στεγάστρων κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα