Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2016

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ναι μεν αλλά... για την σύνδεση Θήβας και Λιβαδειάς στον Προαστιακό

κείμενο από το ypodomes.com
Για άγνωστο χρόνο θα παραμείνει χωρίς Προαστιακό η περιοχή της Θήβας και της Λιβαδειάς. Αυτό προκύπτει στην απάντηση του Υπουργείου Υποδομών της ερώτησης του Βουλευτή Βοιωτίας κου Θηβαίου.
Αλλιώς η μετάφραση της απάντησης είναι πως "ναι μεν αλλά" που δεν δίνει κάποια συγκεκριμένη απάντηση στο αν τελικά θα μπορέσει στο εγγύς μέλλον αυτό να γίνει πραγματικότητα.
Όπως αναφέρεται σε απαντητικό έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα αναβάθμισης στο τμήμα Αθήνα-Τιθορέα (που είναι σε φάση ολοκλήρωσης) και μετά να αποφασιστεί η τύχη του αιτήματος αυτού.
Αφήνοντας ένα παραθυράκι ελπίδας αναφέρεται πως "η εξυπηρέτηση των επιπλέον δρομολογιακών διαδρόμων της γραμμής αυτής θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί σε πιο βραψυπρόθεσνο ορίζονται με μη ηλεκτροκινούμενο τροχαίο υλικό, με τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ανάταξης της τηλεδιοίκησης και της σηματοδότησης στην εν λόγω γραμμή".
Βέβαια γνωρίζοντας πως ακόμα και η επάρκεια τρένων τίθεται εν αμφιβόλω η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταλήγει λέγοντας "εξυπακούεται ότι η επέκταση στη διαδρομή μέχρι τη Λιβαδειά του κυκλώματος τροχαίου υλικού των συρμών οι οποίοι εξυπηρετούν σήμερα τους σταθμούς της γραμμής μέχρι την Οινόη συναρτάται άμεσα προς την αριθμητική και τεχνική επάρκεια του μισθωμένους από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και διατιθέμενου από την ΕΕΣΣΤΥ αντίστοιχου τροχαίου υλικού (εξασφάλιση της διαθεσιμότητας συρμών μαζί με εφεδρείες αυτών).
Φυσικά στο παρά ένα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέματα όπως αυτό δείχνουν δευτερεύοντα, όμως η καθημερινότητα και η βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών μετακίνησης των κατοίκων και επισκεπτών της περιοχής θα είναι το ίδιο, είτε η διαδικασία προχωρήσει είτε όχι και ζητούν λύση του θέματος αυτού.
Η ένταξη της Θήβας στο δίκτυο του Προαστιακού ήταν άλλωστε γεγονός από τον σχεδιασμό του δικτύου του 2001 και προβλεπόταν η σύνδεση της περιοχής όπως έγινε με τη Χαλκίδα.
O ΟΣΕ από την πλευρά του "νίπτει" τας χείρας, καθώς όπως αναφέρει στην δική του απάντηση "θα πρέπει να υπάρξει αίτημα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εφόσον συντρέουν οι προϋποθέσεις θα εξεταστεί η δυνατότητα επέκτασης του Προαστιακού μέχρι τη Λιβαδεια".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ Κ.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ,
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ``ΓΙΓΑΝΤΑ`` Trenitalia ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ. ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.

Trenitalia logo.svg
Type
State-owned subsidiary
Industry Rail transport
Founded 1905 as Ferrovie dello Stato Italiane, 2000 as Trenitalia
Headquarters Rome, Italy
Key people
Barbara Morgante (CEO), Tiziano Onesti, (Chairman)
Products Transport
Revenue Decrease EUR 5.5 billion[1]
Net income


Decrease EUR 59.5 million (2014)[2]
Decrease EUR 181.49 million (2013)[3]

Owner Ferrovie dello Stato Italiane (100%)
Number of employees
31,802 (2014)
Website www.trenitalia.com

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα