Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Οι Μεσογειακοί σε Βόλο- Λάρισα

Πολύ μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα είναι η ανάληψη των Μεσογειακών Αγώνων του 2013 από την από κοινού υποψηφιότητα Βόλου και Λάρισας. Με την ανάληψη των Μεσογειακών θα γίνουν και πολλά έργα υποδομής και στις 2 πόλεις.
Συγκεκριμένα:
ΛΑΡΙΣΑ
Θα κατασκευαστεί νέο γήπεδο ποδόσφαιρο στη Νεάπολη.
Θα αναβαθμιστεί το γήπεδο Αλκαζάρ.
Θα κατασκευαστεί Κέντρο Ιππασίας
Θα αναβαθμιστούν τα γήπεδα τένις.
Θα αναπτυχθεί γραμμή τραμ στο κέντρο.
Θα δημιουργηθεί εξωτερικός δακτύλιος
ΒΟΛΟΣ
Ολοκλήρωση του περιφερειακού δρόμου (ημιτελής από το 2004)
Επέκταση της προβλήτας του λιμανιού
Αναβάθμιση των υφιστάμενων αθλητικών εγκαταστάσεων (πολύ γενικό μάλλον)
ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΟΛΕΩΝ
Ανάπτυξη Προαστιακού Σιδηροδρόμου μήκους 60 χλμ για τη σύνδεση Βόλου- Λάρισας.
Κατασκευή Μεσογειακού Χωριού στο Διμηνιο με 600 κατοικίες.
Αναβάθμιση σε πολιτικό του αεροδρομίου στη Νέα Αγχίαλο
Κατασκευή ανισόπεδου κόμβου στο Βελεστίνο
Είναι λοιπόν μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για να δημιουργηθούν έργα υποδομής στις 2 πόλεις που θα δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη και του Βόλου και της Λάρισας.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το τραμ στη Λάρισα βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στις εξαγγελίες του εκάστοτε δημάρχου. Ποτέ δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο σχέδιο από ποιές περιοχές και ποιούς δρόμους θα περάσει το τραμ!! Μακάρι να γίνει πάντως, πιστεύω ότι θα βοηθήσει την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης της Λάρισας.

Ανώνυμος είπε...

Έχει γίνει μελέτη για τραμ στη Λάρισα. Συγκεκριμένα οι γραμμές θα ειναι δύο. Α' Φάση: Τ.Ε.Ι. Λάρισας - Γενικό Νοσοκομείο και Β' Φάση: Αλκαζάρ - Σιδηροδρομικός Σταθμός. Δεν νομίζω όμως ότι θα βοηθήσει το τραμ με αυτές τις γραμμές καθώς δε θα περνάει απο πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως Νέα Σμύρνη, Φιλίππούπολη, Νεάπολη. Οσο για την δεύτερη γραμμή, ούτε αυτή πιστεύω πως είναι χρήσιμη καθώς σήμερα καλύπτεται με λεωφορεική γραμμή και η απόσταση είναι πάρα πολύ μικρη. Αντε να μπουνε μόνο 5-6 στάσεις. Μια καλή γραμμή πιστεύω πως θα είναι: Νέα Σμύρνη - Αβέρωφ (μέσω Φιλιππούπολης - Νεάπολης και Νέας Πολιτείας).

Ανώνυμος είπε...

Οι Μεσογειακοί αγώνες σίγουρα θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής της Λάρισας και του Βόλου καθώς θα δημιουργηθούν νέοι αθλητικοί χώροι και κυρίως στη Λάρισα που θα ολοκληρωθεί και το νέο γήπεδο της πόλης μετά απο τόσα χρόνια. Θα ολοκληρωθεί επίσης ο περιφερειακός του Βόλου που καθυστερεί συνεχώς. Εσωτερικοί και εξωτερικοί δακτύλιοι δημιουργούνται στη Λάρισα. Προαστιακός θα συνδέσει Βόλο και Λάρισα.

Ανώνυμος είπε...

γεια σασ,καταρχην το blog εξαιρετικο.κατα δευτερον και λιγο εωσ πολυ ξεκαρφωτο μηπωσ ξερει κανεισ απο εσασ ποσο απεχουν τα γιαννενα απο τη λαρισα?οποιοσ ξερει ποσο η ακομα καλυτερη ποση περιπου ωρα κανει αυτο το ταξιδι να απαντησει γιατι σκεφτομαι τη λαρισα για φοιτητικη ζωη και θελω να ξερω.
ευχαριστω εκ των πρωτερων...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα