Πολύ καλά τα νέα και από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους. Με απόφαση της ανακοίνωσε την χρηματοδότηση της μελέτης για την ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού άξονα Ιωάννινα- Αντίρριο και της αναβάθμισης του άξονα Πάτρα-Πύργος- Καλαμάτα. Με αυτή την απόφαση άνοιξε επιτέλους ο δρόμος για τη Σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου και της Δυτικής Στερεάς με το υπόλοιπο δίκτυο της χώρας. Έτσι τους επόμενους μήνες αναμένουμε και ανάλογες κινήσεις από το Υπουργείο Μεταφορών. Ο χρόνος εκκίνησης των έργων είναι φυσικά άγνωστος αλλά σίγουρος δεν θα είναι νωρίτερα από το 2010-2011. Επίσης υπάρχει και η σκέψη σύνδεσης της Καλαμπάκας με τα Ιωάννινα.
Στην προηγούμενη ανάρτηση σας παρουσίασα την πορεία των έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι- Δομοκός. Σήμερα έχουμε και την πορεία των έργων στα τμήματα Τιθορέα- Λιανοκλάδι και Κιάτο-Πάτρα που ολοκληρώνουν τον ΠΑΘΕ.
1. ΤΙΘΟΡΕΑ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ
Κατασκευή νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων (200 χλμ./ώρα),μήκους 54χλμ η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη καθ΄ όλο το μήκος της γραμμής που χωρίζεται σε 3 τμήματα:
Α. Χ.Θ 0- Χ.Θ 19 όπου συμπεριλαμβάνεται η μεγάλη σήραγγα του όρους ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ μήκους 9χλμ. Έχουν ήδη διανοιχτεί 7,4 χλμ. σήραγγας.
Β. Χ.Θ 19- Χ.Θ 40, στο οποίο έχει ολοκληρωθεί η υποδομή και προχωρούν τα έργα κατασκευής του νέου σιδηροδρομικού σταθμού ΜΩΛΟΥ.
Γ. Χ.Θ 40- Χ.Θ 54.
Η ολοκλήρωση της νέας διπλής γραμμής με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση προγραμματίζεται το 2013.
2. ΚΙΑΤΟ(Χ.Θ21)-ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ(ΧΘ 91)-ΠΑΤΡΑ
Τα έργα που έχουν ξεκινήσει είναι τα εξής:
Α. Χιλιομετρική Θέση 21 έως 28, στο οποίο περιλαμβάνεται και η σήραγγα ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ
Β. Σήραγγες ΤΡΑΠΕΖΑΣ και ΠΛΑΤΑΝΟΥ και γέφυρα ΛΑΔΟΠΟΤΑΜΟΥ
Γ. Σήραγγα ΑΙΓΙΟΥ
Δ. Χ.Θ 28-67, με τις σήραγγες ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ και Χ.Θ 79- Χ.Θ 91
Αναμένεται η ανάθεση της εργολαβία κατασκευής υποδομής στο τμήμα από Χ.Θ73- Χ.Θ 79, (διαγωνισμός το Φεβρουάριο του 2008 και η σύμβαση τον Ιούλιο του 2008).
Εντός του 2008 προγραμματίζεται και η δημοπράτηση των εργασιών επιδομής, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών για το ίδιο τμήμα.
Η ολοκλήρωση της νέας διπλής γραμμής ΚΙΑΤΟ – ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες προγραμματίζεται στο τέλος του 2010 και η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης του εν λόγω τμήματος προγραμματίζεται εντός του 2012.
Το τμήμα Ροδοδάφνη -Πάτρα μήκους 35χλμ ολοκληρώνει το πρόγραμμα και αναμένεται εντός του 2008 η δημοπράτηση του τμήματος Ροδοδάφνη- Ψαθόπυργος που περιλαμβάνει και την σήραγγα Παναγοπούλας. Παρόλο που δεν υπάρχουν πιο σαφή νέα για το υπόλοιπο τμήμα αναφέρεται η παράδοση του τμήματος με ηλεκτροκίνηση- τηλεδιοίκηση-σηματοδότηση- τηλεπικοινωνίες στα τέλη του 2013.
** Οι χρονοαποστάσεις μετά την ολοκλήρωση των έργων θα είναι Αθήνα-Θεσσαλονίκη 3.30`, Αθήνα-Πάτρα 2.00`, Αθήνα-Λάρισα 2.30, Λάρισα-Θεσσαλονίκη 1.00`, Θεσσαλονίκη-Πάτρα 5.30`
** Η Σήραγγα Καλλιδρόμου αποτελείται από δυο σήραγγες μήκους 9 χιλιόμετρα η καθεμία 18.072 χιλιόμετρα συνολικά, εκ των οποίων έχουν διανοιχθεί 7,4 χλμ ΜΟΝΗΣ σήραγγας . Άρα απομένουν 10,6χλμ μονής σήραγγας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
Η απόσταση Αθήνα-Λάρισα και Αθήνα-Θεσσαλονίκη ξέρει κανεις πόσο θα είναι?
Ευχαριστώ
Να κάνω ένα μικρό σχόλιο. Η σήραγγα Καλλίδρομου έχει όντως μήκος 9 χμ αλλά επειδή κατασκευάζονται δύο παράλληλες μονής τροχιάς όταν λένε ότι κατασκευάστηκαν 7 χμ σήραγγας εννοούν συνολικά. Μένουν ακόμα 18-7 11χμ.
η σήραγγα ειναι συνολικά 9 χιλιόμετρα. εχουν διανοιχτεί 7,5 χιλιόμετρα απο τα 9. απομένουν ακόμα 1,5 χιλιόμετρο. 9 χιλιόμετρα είναι πάρα πολλά για σήραγγα. μπράβο γιατί είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο έργο
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου