Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Υποδομές 2008. Παραδόσεις έργων μέχρι το 2013!

Τα επόμενα χρόνια πρόκειται να παραδοθούν μεγάλα έργα τόσο στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη όσο και στην περιφέρεια.
Παρακάτω σας παρουσιάζω τη λίστα με τις παραδόσεις πάντα σύμφωνα με τα επίσημα χρονοδιαγράμματα.

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2008
Η φετινή χρονιά δεν περιλαμβάνει μεγάλες παραδόσεις πανελλαδικά. Μέσα στο καλοκαίρι θα παραδοθεί ο πολυαναμενόμενος αυτοκινητόδρομος Σχηματάρι – Χαλκίδα καθώς και ο Σταθμός Μεταμόρφωση του Προαστιακού. Τον Οκτώβριο η Γραμμή 3 της Αττικό Μετρό θα προσθέσει έναν ακόμα Σταθμό (Νομισματοκοπείο). Τον ίδιο μήνα θα παραδοθεί ένα ακόμα τμήμα του Μαλλιακού Κόλπου από τα Σκάρφεια έως τις Θερμοπύλες. Στα Τέλη Δεκεμβρίου το Αττικό Μετρό θα γιορτάσει την επέκταση από το Αιγάλεω στο Σταθμό Χαιδάρι. Επίσης ολοκληρώνεται και το δυτικό τμήμα της Εγνατίας Οδού.
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – ΓΡΑΜΜΗ 3 ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – ΓΡΑΜΜΗ 3 ΕΠΕΚΤΑΣΗ 1,5 ΧΛΜ ΑΠΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ 1.ΧΑΙΔΑΡΙ
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΑΘΗΝΩΝ- ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΑΞΟΝΑΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ - ΧΑΛΚΙΔΑ
ΜΑΛΛΙΑΚΟΣ – ΤΜΗΜΑ ΣΚΑΡΦΕΙΑ – ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2009
Το 2009 έχει παραδόσεις έργων οι οποίες κυρίως θα γίνουν και πάλι στην Αθήνα. Τον Μάιο θα εγκαινιαστεί το τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Πελοποννήσου Τρίπολη- Αθήναιο. Τον Μάρτιο θα προστεθεί ο Σταθμός Χολαργός της Γραμμής 3. Τον Ιούνιο θα λειτουργήσει η επέκταση του Μετρό Γραμμή 2 Άγιος Αντώνιος- Ανθούπολη. Τον Αύγουστο καθώς και ένα τμήμα ακόμα του Μαλλιακού (Παράκαμψη Λαμίας). Τον Σεπτέμβριο θα ολοκληρωθεί και ο Σταθμός Μετρό Αγία Παρασκευή στη Γραμμή 3. Το Δεκέμβριο του ίδιου έτους το Αττικό Μετρό θα εγκαινιάσει μια μεγάλη επέκταση από τον Άγιο Δημήτριο έως το Ελληνικό με 4 Νέους Σταθμούς και θα παραδοθεί η Παράκαμψη Αγρινίου της Βόρειας Ιόνιας Οδού.

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΜΜΗ 2 ΝΟΤΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ 5,5 ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ 1.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, 2.ΑΛΙΜΟ, 3.ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, 4.ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΜΑΛΛΙΑΚΟΣ – ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΛΑΜΙΑΣ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ - ΓΡΑΜΜΗ 3 ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΩΝ 1.ΧΟΛΑΡΓΟΣ- 2.ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Α/Δ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΤΡΙΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑΙΟ
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – ΓΡΑΜΜΗ 2 ΕΠΕΚΤΑΣΗ 1,5 ΧΛΜ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ 1.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ,2. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2010
2010. Μία χρονιά σχεδόν αποκλειστικά για την Ελληνική επαρχία. Οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας αρχίζουν και παίρνουν σάρκα και οστά. Το Φεβρουάριο θα εγκαινιαστεί το τμήμα της Βόρειας Ιόνιας Οδού Αντίρριο – Παράκαμψη Αγρινίου. Τον Απρίλιο θα δοθεί το τμήμα και το τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ανατολικής Πελοποννήσου Τσάκωνα –Καλαμάτα ενώ η Πάτρα θα γιορτάσει τα εγκαίνια 3 μεγάλων έργων της (Νέο Λιμάνι, Παραγλαύκιες αρτηρίες, Φράγμα Πείρου –Παραπείρου). Tο ίδιο διάστημα αναμένεται το νέο γήπεδο του Παναθηναικού. Το τελευταίο τμήμα του Μαλλιακού θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο (Στυλίδα-Ράχες). Εντός του καλοκαιριού θα παραδοθεί η επέκταση του Προαστιακού Κιάτο –Ξυλόκαστρο. Τον Δεκέμβριο θα παραδοθεί το τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κιάτο –Πάτρα –Πύργος. Τον ίδιο μήνα (ίσως)θα είναι έτοιμο το νέο υπόγειο τμήμα Ν. Φάληρο –Πειραιά του Ηλεκτρικού με το Σταθμό Καμίνια ενώ η πρώτη μεγάλη επέκταση της Αττικό Τραμ θα είναι γεγονός με τη νέα διαδρομή Νέο Φάληρο – Πειραιάς.

ΜΑΛΛΙΑΚΟΣ – ΤΜΗΜΑ ΣΤΥΛΙΔΑ – ΡΑΧΕΣ
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ – ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΙΑΤΟ-ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΑΤΡΑΣ (ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ, ΠΑΡΑΓΛΑΥΚΙΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ, ΦΡΑΓΜΑ ΠΕΙΡΟΥ- ΠΑΡΑΠΕΙΡΟΥ)
ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ –ΚΑΛΑΜΑΤΑ (ΤΜΗΜΑ ΚΙΑΤΟ-ΠΑΤΡΑ- ΠΥΡΓΟΣ)
ΑΤΤΙΚΟ ΤΡΑΜ – ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ Ν. ΦΑΛΗΡΟ ΕΩΣ ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΠΟ Ν. ΦΑΛΗΡΟ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΜΙΝΙΑ

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2011
Τη χρονιά του 2011 συνεχίζονται τα έργα εκτός Αθηνών. Ένα μεγάλο έργο θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο, ο Αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου. Το φθινόπωρο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα ολοκληρωθούν τα έργα στα Τέμπη με διπλές σήραγγες και γέφυρες. Στο τέλος του έτους
αναμένεται η παράδοση της Υποθαλάσσιας Σήραγγας Θεσσαλονίκης. Επίσης ολοκληρώνεται και η Νέα διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΛΕΥΚΤΡΟ- ΣΠΑΡΤΗ
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΘΕ- ΤΜΗΜΑ ΤΕΜΠΗ-ΣΚΟΤΙΝΑ (25ΧΛΜ)
ΟΣΕ- ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΑΤΟ -ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ


ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2012
Το 2012 είναι μία πολύ σημαντική χρονιά καθώς θα ολοκληρώνονται πολύ μεγάλα έργα πανελλαδικά. Τον Μάρτιο θα ολοκληρωθεί ο Αυτοκινητόδρομος της Βόρειας Ιόνιας Οδού. Τον Δεκέμβριο θα παραδοθεί το μεγαλύτερο έργο που έγινε ποτέ στη Θεσσαλονίκη : η πρώτη γραμμή Μετρό με 13 Σταθμούς. Τον ίδιο μήνα παραδίδονται, ο Νέος Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Λαμία – Εγνατία) και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, και η επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής έως την Ποσειδώνος.

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 9,6ΧΛΜ ΜΕ 13 ΣΤΑΘΜΟΥΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΛΑΜΙΑ- ΚΑΡΔΙΤΣΑ- ΤΡΙΚΑΛΑ- ΕΓΝΑΤΙΑ)
ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΠΡΟΣ ΡΑΦΗΝΑ- ΛΑΥΡΙΟ + ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΩΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ)

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2013
Το 2013 μετά από μία παύση 3,5 ετών η Αττικό Μετρό θα εγκαινιάσει τον Ιούνιο την μεγάλη επέκταση από το Χαϊδάρι στο Πειραιά με 7 Σταθμούς. Μία επέκταση (θεωρητικά ακόμη)θα γιορτάσει όμως και το Μετρό Θεσσαλονίκης από Πατρικίου προς Καλαμαριά με 5 Σταθμούς. Στο τέλος αυτού του έτους ο Προαστιακός θα εγκαινιάσει την επέκταση από το Σταθμό Κορωπί έως το Λαύριο ενώ ολοκληρώνεται και ο Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος –Καλαμάτα με το τμήμα Πύργος – Καλαμάτα ενώ ολοκληρώνεται και η Ηλεκτροκίνηση του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη καθώς και η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Τιθορέα –Λιανοκλάδι-Δομοκός και Ροδοδάφνη-Πάτρα με πλήθος από σήραγγες και γέφυρες.

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΜΜΗ 3 – ΕΠΕΚΤΑΣΗ 8,1ΧΛΜ ΑΠΟ ΧΑΙΔΑΡΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ 1.ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ- 2.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ- 3.ΝΙΚΑΙΑ- 4.ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ- 5.ΠΕΙΡΑΙΑΣ- 6.ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ- 7.ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ
ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ 5ΧΛΜ ΠΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΜΕ 5 ΣΤΑΘΜΟΥΣ
ΟΣΕ – ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΙΘΟΡΕΑ- ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΔΟΜΟΚΟΣ
ΟΣΕ- ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ- ΠΑΤΡΑ
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ – ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΟΡΩΠΙ ΕΩΣ ΛΑΥΡΙΟ ΜΕ 4 ΣΤΑΘΜΟΥΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ- ΠΑΤΡΑ- ΚΑΛΑΜΑΤΑ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νέες παραδόσεις 2008.
1. Έναρξη λειτουργείας ΣΚΑ με συνέπεια την απ΄ευθείας σιδηροδρομική σύνδεση Αθηνών-Κορίνθου (Απρ 2008).
2.Αναβάθμιση/Επαναλειτουργία μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Ναυπλίου (Μάϊος 2008).
3.Ηλεκτροκίνηση σιδηροδρομικής γραμμής Λιτόχωρο-Λάρισα.

ανώνυμος είπε...

Η ηλεκτοκίνηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λιτόχωρο λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο.Αυτό που περιμένουμε τώρα είναι η λειτουργία από το Λιτόχωρο μέχρι την Λάρισα.Ξέρει κανένας τι γίνεται με αυτήν την επέκτασή?Είχα ακούσει ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Απρίλιο του 2008.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα