Φαίνεται ότι ο Πειραιάς θα περάσει από τα «σαράντα κύματα» μέχρι τα μέσα μαζικής μεταφοράς να έρθουν στο κέντρο του. Μετά τις πολύμηνες καθυστερήσεις στην επέκταση του Μετρό ήρθε η Νομαρχία Πειραιά να καθυστερήσει την επέκταση του Τραμ στο Κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά. Συγκεκριμένα η Νομαρχία έχει σοβαρές επιφυλάξεις για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Έτσι οι διοικούντες της Αττικό Τραμ κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα αφού βλέπουν την πιο σημαντική μελλοντική πηγή εσόδων να κάνει φτερά.
Το Αττικό Τραμ είναι το πλέον αργό σε επεκτάσεις μέσο αφού στα 4 χρόνια ζωής έχει μόλις 700μ. επιπλέον..
Ο διαγωνισμός για την επέκταση είχε προγραμματιστεί για την Άνοιξη αλλά πλέον είναι που δύσκολο να γίνει ο διαγωνισμός ακόμα και μέχρι το καλοκαίρι. Η Αττικό Τραμ υπολογίζει ότι από αυτή την επέκταση θα καλύπτει το 70%των λειτουργικών εξόδων της και θα προσθέσει 30-40.000 κατοίκους καθημερινά.
Προς το παρόν για μια ακόμα φορά οι γνωστές Ελληνικές καθυστερήσεις (αυτή τη φορά για μικροκομματικούς λόγους) είναι και πάλι πρωταγωνιστής στα δημόσια έργα...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
"Συγκεκριμένα η Νομαρχία έχει σοβαρές επιφυλάξεις για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. "
Τι είδους περιβαλλοντικές επιπτώσεις έχει το τραμ εφόσον θεωρείται το πιο οικολογικό μεταφορικό μέσο; Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει;
Τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων τις έχει μελετήσει η Νομαρχία; Δεν ντρέπονται λίγο!...
Δημοσίευση σχολίου