Σήμερα παρουσιάστηκαν οι δράσεις του Δ` ΚΠΣ για την επταετία 2007-2013. Όπως αναφέρθηκε ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία για την Ελλάδα να κάνει μεγάλα βήματα προόδου. Για τις υποδομές που μας ενδιαφέρουν υπάρχουν πολλά και μεγάλα έργα. Αν και ακόμα δεν διευκρινίζεται ποια είναι ακριβώς τα έργα που θα γίνουν ωστόσο τα νούμερα που δόθηκαν μοιάζουν εντυπωσιακά.
Οι Αυτοκινητόδρομοι θα αυξηθούν κατά 812 χλμ (προφανώς πρόκειται για τους Αυτοκινητόδρομους που μόλις άρχισαν να κατασκευάζονται).
Το Μετρό της Αθήνας θα επεκταθεί κατά 21χλμ (τα 8 είναι η επέκταση για Πειραιά τα υπόλοιπα ίσως -και μακάρι- να αφορούν τη Νέα Γραμμή 4 Γαλάτσι- Μαρούσι). Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί (για τις επεκτάσεις;). Ο Προαστιακός θα επεκταθεί κατά 70 χλμ (30χλμ προς Λαύριο, τα υπόλοιπα;)
Για το Τραμ δεν υπάρχει κάποια αναφορά.
Το επόμενο χρονικό διάστημα θα διευκρινιστούν ποιά έργα θα πάρουν σειρά και ποια θα περιμένουν.
Εγώ θα έλεγα ότι η Γραμμή 4 πρέπει οπωσδήποτε να ξεκινήσει καθώς θα καλύψει κρίσιμες κυκλοφοριακά περιοχές της Αθήνας όπως η Λ. Κηφισίας, το Παγκράτι , η Λ. Αλεξάνδρας , τα δικαστήρια, η Κυψέλη και το Γαλάτσι.
Από το ερχόμενο κιόλας διάστημα θα αρχίσουν και οι πρώτες δημοπρατήσεις που αφορούν το Δ` ΚΠΣ. Έτσι τουλάχιστον λέγεται. Αν περάσουμε από τα λόγια στις πράξεις θα φανεί το επόμενο χρονικό διάστημα…
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η γραμμή 4 του Μετρό, θα ολοκληρωθεί. Το δύσκολο είναι να ξεκινήσει. Όπως καταλαβαίνετε είναι πιο εύκολο για ένα εργολάβο να φτιάξει επέκταση στον ΗΣΑΠ παρά να παλεύει να συνδέσει στο σταθμό Πανεπιστήμιο της γραμμής 2 μια επιπλέον γραμμή.
Δημοσίευση σχολίου