Οι Μεσογειακοί Αγώνες του 2013 θα φιλοξενηθούν στην Ελλάδα στις πόλεις της Λάρισας και του Βόλου. Προκειμένου οι υποδομές των πόλεων αυτών να είναι επαρκείς για τους αγώνες αποφασίστηκαν διάφορα έργα υποδομής όπως Αεροδρόμιο στη Νέα Αγχίαλο Προαστιακή σύνδεση Λάρισας και Βόλου αλλά και Τραμ στη Λάρισα.
Το Δ` ΚΠΣ (η ΕΣΠΑ αν μετονομάστηκε) δίνει μια εξαιρετική ευκαιρία μιας και ειναι το τελευταίο ΚΠΣ που δίνει τόσα πολά χρήματα (μαζί με την εθνική συμμετοχή κοντά 39δις Ευρώ). Η ανάπτυξη του Τραμ στη Λάρισα για να γίνει πρέπει να συμπεριληφθεί στο ΕΣΠΑ 2013. Το θέμα είναι αν θα είναι λειτουργικό και το κατά πόσο θα καλύψει την πόλη αλλά και τις αθλητικές εγκαταστάσεις (διότι για αυτό το λόγο γίνεται το Τραμ).Η λογική λέει ότι προκειμένου να λειτουργήσει σωστά το μέσο θα πρέπει να γίνουν τουλάχιστον 2 γραμμές με σταυρωτή ακτίνωση έτσι ώστε να εκτείνονται σε 4 σημεία της πόλης και να διευκολύνουν μελλοντικές επεκτάσεις. Οι 2 αυτές γραμμές πρέπει να τέμνονται στο κέντρο της πόλης που θα διευκολύνει στην μετεπιβίβαση των επιβατών απο τη μια γραμμή στην άλλη.Όταν μιλάμε για συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στην Λάρισα μιλάμε για μια πόλη η οποία γεωγραφικό παρουσιάζει κυκλικό σχήμα και είναι ιδανική για την ανάπτυξη του Τραμ μιας και ο πληθυσμός αλλά και η ρυμοτομία της επιτρέπουν μια εύκολη κατασκευή τροχιοδρόμου.
Στο κυρίως θέμα τώρα είναι οι μελέτες αν προχωρούν η θα φτάσουμε ως συνήθως στο παρά πέντε και αν θα είναι έτοιμες στην ώρα τους. Το ίδιο ισχύει και τον διαγωνισμό κλπ κλπ.
Σύμφωνα με την προτεινόμενη μελέτη η οποία δημοσιεύτηκε τον προηγούμενο Σεπτέμβριο προτείνει ανάπτυξη Τραμ για την πόλη της Λάρισας. Σύμφωνα με τη μελέτη το Τραμ προκειμένου να "δέσει" με τους δρόμους της πόλης θα ήταν μικρότερο από αυτό της Αθήνας με 2 συρμούς και ένα μικρότερο στη μέση που ενώνει τους πρώτους δύο. Οι προτεινόμενες διαδρομές θα είναι οι σε πρώτη φάση η ΤΕΙ- ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ μήκους 10.664 μέτρων και σε δεύτερη φάση η διαδρομή ΑΛΚΑΖΑΡ- ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ μήκους 6.075 μέτρων. Συνολικό μήκος 16.739 μέτρα με δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης.
Και οι 2 γραμμές μαζί θα μπορούν να μεταφέρουν ωριαία μέχρι 2.000 επιβάτες (maximum) ενώ αναμένεται να το χρησιμοποιούν μέχρι 25.000 επιβάτες ημερησίως. Σε μια πόλη με τον πληθυσμό της Λάρισας είναι ένα αρκετά καλό νούμερο αν φανταστούμε ότι στην Αθήνα των 26χλμ δικτύου που κινείται σε δήμους με συνολικό πληθυσμό περίπου 800.000 κατοίκους το χρησιμοποιούν περίπου 50.000 επιβάτες ημερησίως.
Τους επόμενους μήνες θα υπάρξει μεγάλη κινητικότητα σχετικά με το οριστικό δίκτυο Τραμ που πρόκειται να κατασκευαστεί στην πόλη της Λάρισας που έτσι θα γίνει η πρώτη πόλη της περιφέρειας που θα αποκτήσει Τραμ.
*** Ευχαριστώ πολύ τον Νίκο από τη Λάρισα για την πολύτιμη βοήθεια του.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΧΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΤΡΑΜ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ, ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΜ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΜΑΛΛΟΝ Η ΛΑΡΙΣΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΡΑΜ ΚΑΘΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΠ΄ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΡΑΜ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Η ΛΑΡΙΣΑ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΗ (ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ).
ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Δημοσίευση σχολίου