Ο/Η Ανώνυμος είπε...
τό χωροταξικό μιλάει για τα λιμανια της ραφήνας και του λαυρίου σχετικά με τον νέο ρόλο που καλούνται να παίξουν "ανακουφίζοντας" τον πειραιά....πως όμως θα γίνει αυτό εάν η αττική οδός δεν φτάνει μέχρι τα δύο αυτά λιμάνια...? δεν είναι αντιφατικό...??
16 Μάρτιος 2008 3:42 μμ
Ο/Η NIKOS LARISSA είπε...
Τι? Θα γίνει τραμ σε Γιάννενα και Βόλο που είναι μικρότερες και δεν θα γίνει στη Λάρισα? Είμαστε σοβαροί?
27 Φεβρουάριος 2008 3:31 μμ
Ο/Η theo είπε...
Μπα... δε νομίζω να είμαστε σοβαροί. Αυτό είναι σίγουρο. Ο δήμαρχος Λάρισας λέει εδώ και χρόνια για το τραμ αλλά φαίνεται πως ποτέ δεν έγινε τίποτα γι' αυτό. Δεν είμαι κατά του τραμ στις άλλες πόλεις φυσικά, αλλά αν θέλει 2 χρόνια μια μελέτη για να οριστικοποιηθεί και άλλα 2 το έργο για να κατασκευαστεί, πότε θα προλάβουν να είναι έτοιμο το τραμ στους μεσογειακόυς (αν είναι αυτός ο στόχος);;
27 Φεβρουάριος 2008 6:03 μμ
Collapse comments
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Νέες παραδόσεις 2008.
1. Έναρξη λειτουργείας ΣΚΑ με συνέπεια την απ΄ευθείας σιδηροδρομική σύνδεση Αθηνών-Κορίνθου (Απρ 2008).
2.Αναβάθμιση/Επαναλειτουργία μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Ναυπλίου (Μάϊος 2008).
3.Ηλεκτροκίνηση σιδηροδρομικής γραμμής Λιτόχωρο-Λάρισα.
16 Φεβρουάριος 2008 8:28 πμ
Ο/Η terzO είπε...
Η Υποθαλάσσια αρτηρία είναι ένα απαράδεκτο έργο.
1ον η Θεσσαλονίκη δεν το χρειάζεται αλλα οι ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ.
2ον Οι δρόμοι της Θεσσαλονικής επαρκούν. Οι δημιουργία νεων δρόμων στα κέντρο των μεγαλουπολεων στον κοσμο εχει εγκαταληφθει εδώ και δεκαετίες. Αντιθετώς κανούνε οτι μπορούνε να απομακρύνουνε το αυτοκίνητο απο το κέντρο της πολης.
3ον Χρειαζόμαστε διευρυνμένο ΜΕΤΡΟ, ΑΣΤΙΚΑ ή ΤΡΑΜ (για οικολογικους λόγους) και αναπτυξη της ΧΡΗΣΗΣ του ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ με ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ.
Υ.Γ. ααα ξέχασα οι Ελληνάρες θα κουράζονται με το ποδηλατο
οπότε ας κανουμε ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ με ... ΔΥΟ συστοιχιες ΚΑΜΙΝΑΔΩΝ (60 ΜΕΤΡΩΝ ΥΨΟΥΣ (για να ειναι πιο ψηλα απο τις πολυκατοικιες) για να βγαινει το ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. Μια συστοιχια στο ΛΙΜΑΝΙ και μια στο ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ (θα ειναι το νεο LANDMARK της ΠΟΛΗ γιατι ξεπερνάνε τον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ!!!).
Θα καρδίσουμε την ΝΙΚΗΣ που ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ θα πρεπει να γινει ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ τοτε.
Ομως θα χασουμε την ΜΙΣΗ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ διοτι προβλεπεται τεραστιος δρομος διπλης κατευθυνσης κλειστου τυπου ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ με 4-4 8 ΛΩΡΙΔΕΣ απο τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ μέχρι το ψαλιδι με την ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΣ (ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ) και την ΑΝΘΕΩΝ. Σε αυτο τον αυτοκινητοδρομο με ΗΧΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ θα εχει ΜΟΝΟ 3 πεζογεφυρες.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ χωρίζουμε την ΠΑΡΑΛΙΑ απο τη ΠΟΛΗ!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όταν έχουμε μια απο το πιο ωραιο μετωπο στην Θαλασσα.
Μια φορα ήρθε ένας συνεργάτης απο την ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ και εντυπωσιαστηκε με την παραλια της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ... δεν μπορουσε να πιστεψει ποσο ωραία ειναι αυτη η αμεσοτητα του ΠΕΡΙΠΑΤΟΥ στην παραλια σε τοσο μεγάλο μηκος...
ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΩ οτι η ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ στο ΜΑΝΧΑΤΑΝ εκτός απο ενα πολυ μικρο σημείο στο BATTERY PARK δεν εχει κανένα άλλο σημείο αμέσης επαφής των πολιτών με την Θάλασσα!!! Ολο κάτι τους σταματάει... είτε αποβαθρες είτε αυτοκινητοδρομοι είτε κτίρια, είτε εργοστάσια ... κλπ...
14 Μάρτιος 2008 6:36 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου