Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας

Ένα μεγάλο όνειρο για τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας είναι η δημιουργία του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα. Ειδικά οι κάτοικοι της Ηπείρου έχουν το δυσάρεστο προνόμιο να είναι το μοναδικό γεωγραφικό διαμέρισμα της Ηπειρωτικής Ελλάδας χωρίς ουτε ένα μέτρο Σιδηροδρόμου.
Ιστορία
Το όνειρο του Δ.Σ Άξονα έχει ξεκινήσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, την δεκαετία όμως του 1990 ξεκίνησαν κάποιες πρώτες μελέτες. Μετά από απόφαση της Ε.Ε ο άξονας εντάχθηκε το 2003 στα Διεθνή Διευρωπαϊκά Δίκτυα. Από το 2005 και μετά όμως δεν υπάρχει καμία πρόοδος αφού πολλές από τις μελέτες ακυρώθηκαν και από ότι φαίνεται ένα πολύ μικρό μέρος του έργου πρόκειται να προχωρήσει τα επόμενα έργα.
Το Έργο
Πρόκειται για το μεγαλύτερο μελλοντικό Σιδηροδρομικό έργο στην χώρα μας από εποχής Τρικούπη καθώς θα εκτείνεται 210 χλμ από τα Ιωάννινα έως το Αντίρριο ενώ θα περνά από όλες τις μεγάλες πόλεις της Ηπείρου και της Δυτικής Στερεάς (Άρτα, Ηγουμενίτσα, Αγρίνιο, Μεσολόγγι) και 264χλμ αναβάθμισης σε ήδη υπάρχουσα Σιδηροδρομική γραμμή που θα ξεκινά από την Πάτρα και περνώντας από τον Πύργο θα καταλήγει στην Καλαμάτα. Επίσης προβλέπεται και η Σιδηροδρομική Γραμμή Κοζάνη-Καλαμπάκα-Ιωάννινα.
Παρόν
Προς το παρόν αυτό που προκρίνεται είναι το τελευταίο τμήμα που όμως δεν ανήκει στο Δ.Σ. Άξονα αλλά στη Σιδηροδρομική Εγνατία και μεταφέρεται για το μέλλον η κατασκευή αυτού του τεράστιου έργου.
Στο Δ`ΚΠΣ δεν περιλαμβάνεται η χρηματοδότηση του οπότε η ενεργοποίηση αυτού του έργου μετατίθεται μάλλον χρονικά για μετά το 2014.
Προσωπική Γνώμη
Η σύνδεση της Ηπείρου και τη Δυτικής Στερεάς με τα αστικά τής κέντρα (Ιωάννινα, Άρτα, Ηγουμενίτσα, Αγρίνιο, Μεσολόγγι) αλλά και με τα μεγάλα αστικά κέντρα προς όλες τις κατευθύνσεις : Θεσσαλονίκη προς βορειοανατολικά, Πάτρα νότια, Αθήνα νοτιοανατολικά θα δώσει τεράστια ώθηση σε αυτή την περιοχή η οποία είναι ίσως η πιο φτωχή στη χώρα μας. Θα αναπτύξει πρωτίστως το εμπόριο καθώς η Ήπειρος είναι η ουσιαστική πύλη από και προς την Ιταλία από και προς την Κεντρική Ευρώπη αλλά και διάδρομος προς την Ασία.
Με την ολοκλήρωση της Εγνατίας και της Ιόνιας Οδού ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας θα δώσει την τελική ταχύτητα που χρειάζεται η περιοχή για να ανακάμψει και να ευημερήσει. Εγώ θα δώσω την ευχή αυτό το έργο να ευτυχήσει να δημιουργηθεί.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στην ιστοσελίδα του ΟΣΕ διαβάζουμε ότι η γραμμή Αντιρρίου-Ιωαννίνων και Καλαμπάκας-Καστοριάς θα κατασκευαστεί μονή!!!! Άλλη μια πρωτοπορία του ΟΣΕ!!! Τέτοιο όραμα για το μέλλον.

ΥΓ. Άλλος ένας άνθρωπος σκοτώθηκε χθες στην περιοχή του Βοτανικού αφού παρασύρθηκε από την υπερσύγχρονη ντηζελοκίνητη αμαξοστοιχία: "Ο ΠΡΟΑΣΤΕΙΑΚΟΣ". Τι περιμενουν για ανακοινώσουν την υπογειοποίηση/υπεργειοποίηση ή ευκολότερα ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του τμήματος Πειραιάς-Τρεις Γέφυρες;

Mάνος

Ανώνυμος είπε...

Ma kai vevaia agapite, moni prepei na kataskevasthei i en logo grammi. To idio simvainei kai se antistoihes periptoseis sto exoteriko. Mono edo stin Ellada htizoun aftokinitodromous kai siragges ekei pou de hreiazetai...

Mipos aftoktonise o anthropos pou anafereis? Olokliro traino den to eide? Kai posoi skotonontai kathimerina stous dromous tis horas aftis? Kairos loipon na katargithoun oloi oi dromoi kai na efarmosoume tin tilemetafora...

Ανώνυμος είπε...

Antirrio Iwannina einai posa xiliometra? 300? to traino kinoumeno se monh grammh einai katadikasmeno na e3yphretei sta8mous ana mia h kai dyo wres. Kati dhladh san ton Proaseiako pou prepei na perimeneis apo A8hna(Larishs) ana 2 wres. Poios 8a protimhsei to traino loipon me tetoia e3yphrethsh? to triano prepei na einai ana 30 wra to ligotero gia na 8ewreitai kapws antagwnistiko.

den katalavainw to "se analoges periptwseis". Den exw dei pote monh grammh sto e3wteriko para mono se apomakrysmena xwrioudakia. Poleis opwspx Thesalonikh (1 ekatommyrio) me px Kwnstantinoupolh (15 ekatommyria) shmera se ellhniko edafos syndeontai me MONH grammh!!!!(enw sto e3wteriko 8a htan toulaxisto tetraplh me syxnothta px ana 10 lepta kai th nyxta)

O PROASTEIAKOS 8elei epeigontws anava8mish kai den mporeis na exeis sygxrono traino se grammes me prodiagrafes 19ou aiwna otan h Iera odos htan xwrafi. O an8rwpos den 3erw an aytoktonhse sthn efhmerida diavasa gia atyxhma opws kai sthn istoselida tou OSE alla kai x8es eixame allo ena atyxhma. Ola ta atyxhmata prepei na prospauoume na periorisoume: twn aytokinhtwn me elegxous, ekpaideysh sta sxoleia klp alla twn trainwn ektos apo ta parapanw xreiazetai ena STOIXEIWDES MINIMUM PRODIAGRAFWN. Oi isopedes diavaseis anhkoun sto parel8on gia olo to diktyo alla poly perissotero gia to KENTRO THS A8HNAS.

YG. Gia poies shragges milas?

Manos

Ανώνυμος είπε...

Moni grammi me tmimata diplis opou tha diastavronontai oi sirmoi einai arketi gia ta en logo tmimata. Siga tis megaloupoleis pou tha exipiretei.

Vres mou sidirodromo sto exoteriko pou na sindeei poleis opos Agrinio, Messologgi, Arta kai Ioannina (ohi proastia megaloupoleon) na ehei sihnotita ana 30 min...

Gia na deis poses mones grammes iparhoun stin Evropi mpes sto www.bueker.net/trainspotting

I sindesi tis Thessalonikis me tin Kon/poli apotelei eidiki periptosi, afou prokeitai gia diaforetikes hores me "filikes" sheseis metaxi tous kai ehthrikes apenanti sto sidirodromo.

Ti eidous anavathmisi thelei o "Proastiakos" (mallon ennoeis tis kanonikes grammes trainou afou "Proastiakos" einai ena proion) ektos apo anisopedes opou hreiazetai, ilektrokinisi kai simatodotisi ETCS?

Mporei na einai pragmatika atihimata, mporei omos na einai kai "atihimata" opos afta pou simvainoun sto Strato kai kirios stous neosillektous...

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΘΕΙ... ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΒΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 50ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ!!!...............

Ανώνυμος είπε...

Den thelw na ginw midenistis alla kamia kainouria sidirodromiki epektasi den egine ta teleytai 150 xronia stin Ellada. Den perimenw na ginei kati amesa. Edw to kommati tou PATHE kanei 20 xronia gia na ftiaxtei. Einai logiko. Analogisteite Ti lefta apokomizei to kratos apo forous taxinomiseis twn aytokinitwn kai kaysimwn kai ti lefta tha apokomizei apo ilektrokinito treno. i moni mou elpida einai i apelytehrwsi twn sidirodromwn to 2012 (an thymamai kala). Isws me ayton ton tropo oi idiotes piesoune gia kapoia peretairw erga. Ala as min perimenoume tipota apo to kratos. Allwste den ypirxe pote kratos stin Ellada....

Ανώνυμος είπε...

Indulgence Lingerie [url=http://www.yellowbrickroad.ie/index.php/member/601290/] sources[/url]

Ανώνυμος είπε...

[b][url=http://www.uggsbootsoutletshop.co.uk/]uggs boots outlet[/url][/b] To comprehend what's taking place at retail, it's essential to to start with realize how fundamentally the market has modified. With the end of 2008, the world's populace of high-net-worth men and women (HNWIs) - those acquiring investable assets of $1 million or more, excluding main residence, collectibles, consumables and shopper durables - dropped to eight.six million, a fourteen.9 p.c decline from 2007, in line with the 2009 Globe Wealth Report by Capgemini and Merrill Lynch Wealth Management. Also, HNWIs' wealth plummeted 19.five p.c to $32.8 trillion.

[b][url=http://www.cheapuggbootswebsite.co.uk/]ugg boots cheap[/url][/b] The initial indicator that the groceries probably aren't planning to create it could be conveniently detected listed here. Your packer need to drive the bread off into the facet, getting rid of it within the crushing hazard of falling pop bottles and runaway cans of pork and beans. Moving the bread to the aspect also inhibits the destruction a result of "bottom of your belt pileup," which leaves even the most elastic of loaves squished into ungodly styles.

[b][url=http://www.uggsaustraliastoreshop.com/]ugg australia boots[/url][/b] This collection have loads of sorts, for instance fast 25, fast thirty and speedy 35 and many others. Small and practical louis vuitton speedy thirty among the them wins much more focus. From initial design and style towards the present, India has "LV" symbol of this unique pattern of monogram canvas, along with the prosperous design in the famous and Athens become a manner common.
Roshini Raj tackles your most particular and provocative thoughts. Mail to Dr. Nonetheless, I also recognized the identify in the bag and experienced to halt and assume for your moment. Ways of preparing. There are actually different ways to tenderize elk meat. You are able to both utilize a pressure cooker, a gradual cooker in addition to a crackpot.

[b][url=http://www.luxurybrandonsale.com/]louis vuitton outlet[/url][/b] Leather wallets give a good offer with regards to temperament, style and refinement. This is the valid rationale why several designer tends to make have gone to excellent lengths to give the prime executives the extremely absolute best variations of wallets that should complement their temperament. Men tend not to carry considerable purses to maintain all their plastic money.
The Hermes Birkin presents roomy interior, elite and usual design and style with large location for every one of the needed details. It even incorporates a lock which has a important to save valuables absent from possibility. Largely presented by 12 months 1955, the Chanel 2.fifty five indicates a traditional return which has black, white and silver new models..

Ανώνυμος είπε...

top [url=http://www.001casino.com/]casino games[/url] coincide the latest [url=http://www.realcazinoz.com/]casino[/url] unshackled no deposit reward at the leading [url=http://www.baywatchcasino.com/]casino compensation
[/url].

Ανώνυμος είπε...

Awesome article.

my web page onitsuka tiger mexico 66 black

Ανώνυμος είπε...

Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was
just wondering if you get a lot of spam responses? If so how do you
reduce it, any plugin or anything you can suggest?

I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated.

Check out my web page - bola tangkas
My website: bola tangkas

Ανώνυμος είπε...

Article writing is also a excitement, if you be familiar
with afterward you can write or else it is difficult to write.


Check out my webpage name rings

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα