Ο πρώτος Ιδιωτικός Αυτοκινητόδρομος εκτός Αττικής είναι πραγματικότητα. Εδώ και λίγες μέρες το τμήμα του Εθνικού δικτύου από τις Ράχες Φθιώτιδας έως το Κλειδί Ημαθίας πέρασε στα χέρια της ιδιωτικής Κοινοπραξίας που αποτελείται από τις εταιρείες : DRAGADOS, BILFINGER & BERGER, PHILIP HOLZMAN, LAMDA DEVELOPMENT, ΑΕΓΕΚ, ΑΘΗΝΑ, ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ. Η ονομασία αυτής ΟΜΙΛΟΣ AEGEAN MOTORWAY GROUP.
Το μήκος του αυτοκινητόδρομου είναι 230χλμ και περιλαμβάνει και το χειρότερο τμήμα από πλευράς θανατηφόρων ατυχημάτων : τα Τέμπη.
Για την ολοκλήρωση και μετατροπή του συνόλου του δρόμου σε ασφαλή αυτοκινητόδρομο πρόκειται να κατασκευάσουν 3 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους έκαστη 11χλμ (2χλμ, 6χλμ, 3χλμ). Έτσι τα Τέμπη θα περάσουν στην ιστορία ως ο τόπος με την μεγαλύτερη σήραγγα στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρα τα Βαλκάνια.
Οι 2 πρώτες σήραγγες θα είναι στα Τέμπη ενώ η τρίτη σήραγγα θα είναι στην περιοχή του Πλαταμώνα. Επίσης θα κατασκευαστούν 11 χλμ σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, 5 ανισόπεδοι κόμβοι ένα στη Ραψάνη ένα στον Πλαταμώνα και 3 ανισόπεδους κόμβους στο τμήμα Κατερίνη-Κλειδί.
Η ολοκλήρωση των κατασκευών αναμένεται στα τέλη του 2012.
Όλα αυτά βέβαια δεν θα είναι χωρίς κόστος. Τα διόδια θα πληρώνονται με διαφορετικό τρόπο: η χρέωση θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ανά χιλιόμετρο (0,04-0,05€ ανά χιλιόμετρο;) και η πληρωμή θα γίνεται είτε με μετρητά είτε με τη χρήση των έξυπνων καρτών.
Προς το παρόν ήδη ανέβηκε κατά 0,70€ η χρέωση για τα φορτηγά.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όποιος κάνει την διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε λίγο καιρό θα περνά από 3 ιδιωτικούς αυτοκινητόδρομους : αυτόν που ξεκινά από τη Μεταμόρφωση στην Αθήνα έως τα Σκάρφεια (λίγο μετά τα Καμένα Βούρλα), αυτόν που ξεκινά από τα Σκάρφεια έως τις Ράχες Φθιώτιδας και αυτόν που θα ξεκινά από τις Ράχες και θα ολοκληρώνεται στο Κλειδί Ημαθίας.
Έτσι το 2012 θα κινιόμαστε με απόλυτη ασφάλεια και το... χέρι στην τσέπη.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Εεεε,μήπως είναι τρομερά μεγάλο το κόστος 0,4-0,5 € ανά χιλιόμετρο;Δηλαδή για την απόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα καταβάλλονται από 201,6 έως 252 €;Ή,έστω κι αν αυτή η χρέωση θα ισχύει μόνο για αυτά τα 230 χιλιόμετρα,θα πληρώνουμε απο 92 έως και 115 €;Διεκρινίζω εξ αρχής ότι ρωτώ απλώς επειδή μου φαίνεται κάπως περίεργο ώστε να εξεταστεί η περίπτωση να έχει γίνει λάθος ή να μου εξηγήσετε αν δεν καταλαβαίνω σωστά και όχι για να επιτεθώ!
Ξαναδίαβασε το κείμενο λίγο πιο προσεκτικά γιατι θα το διαβάσει και κανένας καρδιακός και θα τρέχουμε!
Το ποσό είναι 0,04-0,05 δηλαδή για 300 χλμ θα έδινες 12-15 ευρώ, οχι και λίγα δηλαδή άλλα τουλάχιστον θα απολαμβάνεις εναν μόνιμα συντηρημένο δρόμο και οχι απλα εναν καλο αυτοκινητόδρομο ως προς την κατασκευή, παρατημένο όμως στην τύχη του με ελλιπή ή και καθόλου συντήρηση.
Δημοσίευση σχολίου