Στον κόλπο του Μαλλιακού από το 2004 εκτελούνται έργα αναβάθμισης της Εθνικής σε αυτοκινητόδρομο σε μήκος 70χλμ. Πέρσι το φθινόπωρο παραδόθηκαν στην κυκλοφορία σχεδόν τα μισά (33χλμ). Σήραγγες και άνετος δρόμος παρακάμπτουν τα Καμένα Βούρλα και τον Άγιο Κωνσταντίνο.
Απομένουν τα τμήματα: Σκάρφεια-Θερμοπύλες το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το καλοκαίρι που μας έρχεται και θα δώσει άλλη μια μεγάλη ανάσα στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείτε σε κάθε μεγάλη έξοδο.
Τον Σεπτέμβριο του 2009 θα παραδοθεί η παράκαμψη Λαμίας που θα είναι το κομβικότερο σημείο αφού εκεί θα ξεκινάει και ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας.
Στα τέλη του 2010 θα παραδοθεί και το τελευταίο τμήμα που είναι το τμήμα Παράκαμψη Στυλίδας-Ράχες το οποίο περιλαμβάνει βόρεια χάραξη με σήραγγες και γέφυρες που θα λύσουν μια και καλή το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο πέταλο του Μαλλιακού.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Είναι πολύ μεγάλο έργο. Ας ελπίσουμε πως δεν θα διακοπεί και αυτό. Ήδη μόλις φτάνεις στη Στυλίδα, πάνω απο την πόλη (στο βουνο)διαφαίνονται οι σήραγγες που θα ανοίξουν.
Μέχρι το τέλος του 2008 θα έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ το μεγαλύτερο κομμάτι του πετάλου, εκτός από το τμήμα από τον Σπερχειό έως τον κόμβο της Ροδίτσας που θα ολοκληρωθεί έως τον Σεπτέμβριο του 2009 και το Στυλίδα-Ράχες που θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010 αν και για το το δεύτερο αυτό τμήμα το ΥΠΕΧΩΔΕ υποστηρίζει ότι είναι δυνατή η ολοκληρωσή του στο τέλος του 2009, πράγμα το οποίο εγώ δεν θεωρώ εφικτό μιάς και περιλαμβάνει αρκετά τεχνικά όπως γέφυρες, σήραγγες,ανισόπεδους κόμβους,άνω-κάτω διαβάσεις οδού και παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Υ.Γ Το τμήμα του Μαλλιακού από Άγιο Κωνσταντίνο έως Καμμένα Βούρλα που είχε και αυτό αρκετά τεχνικά όπως και το Στυλίδα-Ράχες, παραδόθηκε ολοκληρωμένο τον Οκτώβριο του 2007 αντί τέλους του 2006 με αρχές του 2007 που μιλούσε αρχικά το ΥΠΕΧΩΔΕ, οπότε στην καλύτερη περίπτωση το Στυλίδα-Ράχες θα παραδοθεί στην συμβατική του προθεσμία, δηλαδή μέχρι 30 Σεπτεμβρίου του 2010.
Δημοσίευση σχολίου