Επιτέλους μετά από αρκετούς μήνες το θέμα της παραχώρησης του Αυτοκινητόδρομου Βορειοδυτικής Πελοπονήσσου τελείωσε με θετική έκβαση και από την ΕΕ.
Αφού εξετάστηκε το θέμα της παραχώρησης στην εταιρεία Άπιον Κλέος αποφάσισαν την έγκριση της υλοποίησης του έργου. Η Κομισιόν αναφέρει στην απόφασή της ότι οι επιδοτήσεις ύψους 550 εκατομμυρίων ευρώ θα διαθέσει η Ελλάδα για την αναβάθμιση του οδικού της δικτύου, δεν αποτελούν κρατική βοήθεια. H εταιρία "Άπιον Κλέος" όπως προβλέπουν οι συμφωνίες παραχώρησης θα έχει την ευθύνη για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου.
Για εμάς τους πολίτες είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την κατασκευή επιτέλους ενός ασφαλούς αυτοκινητόδρομου από την Κόρινθο έως στην Πάτρα, εκεί που έχουμε θρηνήσει εκατοντάδες θανάτους συμπολιτών μας.
Ο αυτοκινητόδρομος Βορειοδυτικής Πελοπονήσσου θα διαθέτει μέχρι την Πάτρα 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση και από την Πάτρα μέχρι την Καλαμάτα 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Όλα αυτά βέβαια θα γίνουν πραγματικότητα από το 2012 και μετά και είναι το τέλος μιας ιστορίας που έχει ξεκινήσει την διαδικασία του διαγωνισμού το 2001(!!) και επικυρώθηκε στην Άπιον Κλέος το καλοκαίρι του 2007. Μόλις 6 χρόνια μετά. Τώρα μετά και την έγκριση της ΕΕ τα έργα είναι έτοιμα να ξεκινήσουν και σίγουρα θα υπάρξουν πολλές αντιδράσεις από τις ενδεχόμενες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων. Ας είναι όμως η αρχή τουλάχιστον για τα έργα σε αυτό τον δρόμο που έχουμε θρηνήσει τόσα πολλά θύματα…
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Το κιατο πατρα διαστημα θα είναι 3+1 λωριδες ?Γιατι πολλοι (και εφημεριδες) λενε ότι το 3 λωριδες που λεει το υπουργειο ,εννοει 2+1 ,σαν τον υπολοιπο δρομο προς Καλαματα,και ότι μας δουλευουν.Γιατι και αυτοι δεν λενε 3+1 ,αλλα σκετο 3 και μας μπερδευουν ενω στο υπολοιπο λενε 2+1?
To Κιατο-Πάτρα θα ειναι 2+1 (2 λωρίδες + ΛΕΑ), όπως προβλέπει η σύμβαση.
Δημοσίευση σχολίου