Εδώ και πολύ καιρό η πληροφόρηση σχετικό με το με το πολυδιαφημισμένο έργο της επέκτασης του αεροδιαδρόμου 10-28 του Αεροδρομίου Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη είναι με το σταγονόμετρο και μια σιγή ιχθύος επικρατεί.
Γιατί όμως δεν ακούγεται το παραμικρό; Εδώ και μήνες υπάρχει μηδενική παροχή πληροφοριών για την πρόοδο των εργασιών. Ποιο είναι όμως το συνολικό project αναβάθμισης του Αεροδρομίου Μακεδονία;
Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 246 εκ. ευρώ, όπου επεκτείνεται ο διάδρομος προσγειώσεων και απογειώσεων προς τη θάλασσα σε μήκος 900 και πλάτος 450 περίπου μέτρων, ώστε να αποκτήσει συνολικό μήκος 3.440 μέτρα.
Στα τέλη του 2011 αναμένουμε να παραδοθεί το έργο επέκτασης του αεροδιαδρόμου 10/28 του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, που ήδη υλοποιείται, και θα δώσει στη Θεσσαλονίκη τη δυνατότητα να εξυπηρετεί και υπερατλαντικές πτήσεις καθώς τώρα δεν έχει τέτοια δυνατότητα.
Το έργο καθυστέρησε σημαντικά, καθώς είχε εμπλακεί σε μία σειρά ενστάσεων (όπως και όλα τα μεγάλα έργα στη χώρα μας), που καθυστέρησαν την έναρξη των εργασιών 4 χρόνια, συγκεκριμένα από το 2000 τα έργα άρχισαν το 2004.
Παράλληλα, με την επέκταση του διαδρόμου, επεκτείνεται σε αντίστοιχο μήκος και παράλληλος τροχιόδρομος. Επίσης, στο στάδιο της ολοκλήρωσης (;;) βρίσκονται τρία ακόμη σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Μακεδονία, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, που αφορούν τη νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση και την επέκταση των χώρων στάθμευσης, στην επέκταση του αεροσταθμού ΒΔ και στην ανακαίνιση του Πύργου Ελέγχου, καθώς και στην επέκταση του εμπορευματικού σταθμού.
Όλα αυτά ωραία αλλά προς το παρόν δεν ξέρουμε τους ρυθμούς του έργου και περιμένουμε το συντομότερο μια συνολική ενημέρωση για την εξέλιξη αυτού του πολύ σημαντικού έργου το οποίο θα φέρει στη Θεσσαλονίκη μια ακόμη πνοή Ευρωπαϊκής μεγαλούπολης που έχει τις κατάλληλες υποδομές.
Επίσης τώρα που ακόμα είναι καιρός πρέπει να προβλεφθεί και η σύνδεση με το Μετρό ή τον Προαστιακό της πόλης καθώς δεν εννοείται σύγχρονο αεροδρόμιο σε μια μεγαλούπολη χωρίς να συνδέεται με μέσο σταθερής τροχιάς και όχι μόνο με ταξί και λεωφορεία.
Ένα ακόμα πολύ μεγάλο έργο για την πόλη της Θεσσαλονίκης στο οποίο όμως δεν βλέπουμε και δεν ακούμε τίποτα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόοδος αλλά πολύ απλά αυτή δεν φτάνει σε εμάς.
Και με κάνει να αναρωτιέμαι. Γιατί;
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Σιγουρα θα γινει κατι... αλλα σε πολλα χρονια
Απαράδεκτο να καθυστερεί ένα έργο να ξεκινήσει 4 χρόνια. Γνωστή η ολιγωρία και η ανικανότητα της δημόσιας διοίκησης, αλλά και η δικαιοσύνη ποιους προστατεύει;
Το έργο της επέκτασης του διαδρόμου δείχνει να είναι λάθος από περιβαλλοντολικής σκοπιάς. Θα μετατρέψει τον Θερμαϊκό σε βούρκο. Ίσως θα ήταν καλύτερα να μελετηθεί η κατασκευή νέου αεροδρομίου δυτικά προς τα Μάλγαρα
Δημοσίευση σχολίου