Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Μετρό Αθήνας: Νέες επεκτάσεις καθ` οδόν

Πριν απο μερικές ημέρες ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε την πρόθεση της Αττικό Μετρό για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής 2 απο την Ανθούπολη προς Πετρούπολη και Ίλιον μήκους 3 χιλιομέτρων περίπου.
Είναι σίγουρα μια είδηση που θα χαροποιήσει πολύ τους κατοίκους των Βορειοδυτικών Προαστίων που η συγκοινωνία σίγουρα είναι πολύ πιο υποβαθμισμένα σε σχέση με άλλες περιοχές της ΑΘήνας.
Τόσο η Πετρούπολη όσο και το Ίλιον βρίσκονται στα άκρα της πόλης της Αθήνας και 2 σταθμοί Μετρό θα βελτιώσουν σημαντικά την σύνδεση με τις όμορες περιοχές αλλά και με το κέντρο, το λιμάνι τοΰ Πειραιά αλλά και το Αεροδρόμιο στα Σπάτα.
Πρόκειται για μια ακόμη σημαντική εξαγγελία επέκτασης του Μετρό στην Αθήνα που έρχεται μετά την επέκταση της γραμμής 3 απο το Χαιδάρι στον Πειραιά που αναμένονται οι εργασίες κατασκευής με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2014. Επίσης σημάντική εξαγγελία είναι και η επέκταση της γραμμής 1 απο την Κηφισιά μέχρι της Εθνική Οδό σε πρώτη φάση και μέχρι τον Άγιο Στέφανο ακολούθως. Επίσης σε στάδιο σκοπιμότητας βρίσκεται μια επέκταση της γραμμής 1 απο το Φάληρο ώς το Ελληνικό.
Η πιο σημαντική όλων όμως είναι η νεά γραμμή 4 που θα πρέπει να περιμένουμε το τέλος του έτους για την πρόταση απο πλευράς ΥΠΕΧΩΔΕ για την χρηματοδότηση της κατασκευής της.
Όλες αυτές οι νέες γραμμές ή επεκτάσεις θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια καθώς το Μετρό στην Αθήνα θα μεγαλώνει.
Πρέπει να τονίσω βέβαια ότι οι ρυθμοί δεν είναι οι ιδανικοί για μια πόλη στο μέγεθος της ΑΘήνας που θα έπρεπε να "τρέχει" πολύ πιο γρήγορα. Θα πρότεινα να κοιτάξουν την ανάπτυξη του Μετρό στη Μαδρίτη που πλέον κοντεύει να φτάσει σε μέγεθος το Μετρό στο Παρίσι. Η Μαδρίτη είναι στο μέγεθος της Αθήνας αλλά εκεί η διαφορά έιναι στην αποτελεσματικότητα και την επιμονή που έδειξαν έτσι ώστε με την ανάπτυξη πολλών γραμμών Μετρό να λύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα που είχαν.
Εμείς έχουμε τη θέληση για να κάνουμε κάτι αντίστοιχο;

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

…..επίκαιρο σχόλιο…: «…..και πάλιν ερχόμενος…..»…..

…..και…..τον περιμένουν οι ‘’πλανεμένοι’’…..σε δεύτερη παρουσία –του…., λες κι έγινε η πρώτη….,
όμως, μάταια…, που…..για τότε…..μιλούν όλοι –τους…, νααααα…..και…..παραδείγματος χάριν….:
* Ιησούς : «Σας βεβαιώ, ότι υπάρχουν μερικοί από αυτούς που στέκονται εδώ,
οι οποίοι δεν θα γευθούν τον θάνατον, έως ότου ιδούν τον Υιόν του ανθρώπου
να έρχεται εις την βασιλείαν του» : [Ματθαίος, κεφ. 16, εδ. 28.]….,
* Ιησούς : «Αλήθεια σας λέγω, ότι δεν θα περάσει η γενεά αυτή,
πριν γίνουν όλα αυτά /τα της…..συντέλειας, Κρίσης, βασιλείας του Ιησού,…../ » : [Ματθαίος : 24 : 34.]….,
* Ιησούς : /προς μαθητές του/ : «Σας βεβαιώ, ότι δεν θα προκάμετε να τελειώσετε τας πόλεις
του Ισραήλ έως ότου έλθη ο Υιός του ανθρώπου» : [Ματθαίος : 10 : 23.]….,
* Ιάκωβος : «…..δυναμώστε τις καρδιές σας /ω αδελφοί/, διότι η έλευσις του Κυρίου πλησιάζει» : [Ιακώβου : 5 : 8.]….,
* Ιωάννης : «Και τώρα, παιδιά, μένετε εν αυτώ, ώστε, όταν φανερωθή /ο Ιησούς/, να έχωμεν θάρρος
και όχι να στρέψωμεν το πρόσωπόν μας από ντροπή, κατά την έλευσίν του» : [Ιωάννου Α΄, κεφ. 2, εδ. 28.]….,
* Ιωάννης : «.....διότι ο καιρός /της 2ας παρουσίας του Ιησού/ πλησιάζει» : [Αποκάλυψη Ιωάννη, κεφ. 1, εδ. 3.]….,
* Ιωάννης : «Μη σφραγίσης τα λόγια της προφητείας του βιβλίου αυτού,
διότι ο καιρός πλησιάζει» : [Αποκάλυψη Ιωάννη, κεφ. 22, εδ. 10.]….,
* Παύλος : « Όλα δε αυτά που συνέβαιναν εις εκείνους, ήσαν συμβολικά και εγράφησαν διά να νουθετήσουν εμάς,
εις τους οποίους έφθασε το τέλος των αιώνων» : [Παύλου : Προς Κορινθίους Α΄ : 10 : 11.]….,
* Παύλος : «…..καθ’ όσον βλέπετε να πλησιάζη η Ημέρα…..» : [Παύλου : Προς Εβραίους : 10 : 25.]….,
* Παύλος : «Διότι γρήγορα, πολύ γρήγορα θα έλθη ο ερχόμενος
και δεν θα βραδύνη» : [Παύλου, Προς Εβραίους, κεφ. 10, εδ. 37.]….,
* Παύλος : «Έχω πεποίθησιν διά τοτο : ότι εκείνος που πρωτοάρχισε σ’ εσάς καλόν έργον
θα το αποτελειώση μέχρι της Ημέρας του Ιησού Χριστού» : [Παύλου, Προς Φιλιππησίους, κεφ. 1, εδ. 6.]….,
* Πέτρος : «.....Όλα πλησιάζουν προς το τέλος των : [Πέτρου Α΄, κεφ. 4, εδ. 7.]….,
* Πέτρος : «.....οι οποίοι διά της πίστεώς σας φρουρείσθε με την δύναμιν του Θεού διά την σωτηρίαν,
η οποία είναι έτοιμη να φανερωθή κατά τον έσχατον καιρόν»: [Πέτρου Α΄, κεφ. 1, εδ. 5.]….!

Και…..οι δικαιολογίες –τους για τη…..’’δευτέρα’’…..απουσία –του…..άκρως εμπαιχτικές.…,
δήθεν, γιατί…., πριν…..και τότε…., ‘’«θα έπρεπε να φανερωθεί ο αντίχριστος»’’…., που, κι αυτός, απουσίασε….:
* Παύλος : «…..διότι δεν θα έλθη η ημέρα εκείνη /η της δευτέρας παρουσίας του Ιησού/
εάν δεν έλθη πρώτα η αποστασία και φανερωθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας,
/ο αντίχριστος/…..»…..και «Και τώρα ξέρετε εκείνο που τον εμποδίζει ----…..ήτοι, ο αντίχριστος…..----
να φανερωθή /ο Ιησούς/ πριν από τον καιρόν του» : [Παύλου : Προς Θεσσαλονικείς Β΄ : κεφ. 2, εδ. 3…..και 6.]….,
* Ιησούς : /προς τους 12 μαθητές του/ : «Δεν θα μιλήσω πλέον πολύ μαζί σας,
διότι έρχεται ο άρχων του κόσμου, και δεν έχει επάνω μου καμμίαν δύναμιν,…..» : [Ιωάννης : 14 : 30.]….,
* «Αυτό είναι το πνεύμα του αντιχρίστου, διά το οποίον έχετε ακούσει ότι έρχεται,
και τώρα είναι ήδη εις τον κόσμον» : [Ιωάννου Α΄ : 4 : 3]….!

Σαφώς…, κι αυτά…, ήσαν…., ατυχή…., σχέδιά –τους…., που, μάλλον, η ‘’Ειμαρμένη’’ θα το αποφάσιζε κι αυτό…,
εξού και…..κανείς –τους δεν ήξερε τίποτα περί του…..πότε της δευτέρας παρουσίας και βασιλείας –του….:
* Ιησούς : «Την ημέραν όμως εκείνην ή την ώραν δεν ξέρει κανείς, ούτε οι άγγελοι εις τον ουρανόν
ούτε ο Υιός, παρά μόνον ο Πατέρας» : [Μάρκος : 13 : 32.]….,
…..ναι…., κανείς –τους…., ούτε και ο…..«σπορεύς»…..«Πατήρ»….:
* Και έλεγε /ο Ιησούς/ , «Η βασιλεία του Θεού είναι σαν να ρίχνη ένας άνθρωπος
τον σπόρον εις την γην, και κοιμάται και σηκώνεται νύχτα και ημέραν και ο σπόρος
βλαστάνει και μεγαλώνει κατά τρόπον που και ο ίδιος δεν ξέρει» : [Μάρκος : 4 : 26, 27.]….,
* Ιησούς : «Ξέρετε όμως τούτο : ότι εάν ήξερε ο οικοδεσπότης ποιαν ώρα την νύχτα
θα ερχότανε ο κλέφτης, θα αγρυπνούσε και δεν θα άφηνε να διαρρήξουν το σπίτι του.
Διά τούτο και σεις να είσθε έτοιμοι, διότι την ώρα που δεν περιμένετε,
θα έλθη ο Υιός του ανθρώπου» : [Ματθαίος, κεφ. 24, εδ. 43, 44.]….!

Όμως…, δεν ήξερε κανείς –τους…..και περί του…..πού…..(…..στη Βηθανία…..ή αλλού…..)
και περί του…..πώς (…..ξανά, με γέννα…..ή ως ‘’33άχρονος’’ ‘’καταληφθησόμενος’’ από τη Βηθανία…..)….:
* Λουκάς : /δύο άνδρες με ενδύματα λευκά προς αποστόλους/
«Άνδρες Γαλιλαίοι, γιατί στέκεσθε και κυττάζετε εις τον ουρανόν;
Αυτός ο Ιησούς που ανελήφθη από σας εις τον ουρανόν, θα έλθη κατά τον ίδιο τρόπο
όπως τον είδατε να ανεβαίνη εις τον ουρανόν» : [ Λουκάς : Πράξεις Αποστόλων : Κεφ. 1, εδ. 11, 12.]….,
* Ιωάννης : «Ύστερα εφάνηκε ένα μεγάλο σημείον εις τον ουρανόν : Μια γυναίκα /η ‘’Μαρία’’/ ,…..ήτο έγκυος
και εφώναζε από τους πόνους και την αγωνίαν να γεννήση /τον ‘’Ιησού’’/ » : Αποκάλυψη Ιωάννη, κεφ. 12, εδ. 1,2.]….!

…..Εεεεε…., το σούπερ ‘’δούλεμά’’ –τους…..’’ανεπανάληπτο’’…..και, ιδίως, του Πέτρου….:
* Πέτρος : «Ένα πράγμα να μη σας διαφεύγη, αγαπητοί, το εξής : ότι μια ημέρα διά τον Κύριον
είναι σαν χίλια έτη και χίλια έτη σαν μια ημέρα» : [Πέτρου Β΄ : 3 : 8, 9.]….!…..

…..παραμύθια, λοιπόν…., απαραίτητα, κατά το δοκούν –τους…., για τη διαιώνιση της…..εξεξεξουσίας τους….!…..
{…..Κυριάκος Σιμόπουλος : Διανοούμενοι και καλλιτέχνες ευτελείς δούλοι της εξουσίας….::
Γρηγόριος Ναζιανζηνός /…..σε επιστολή του προς τον…..Άγιο Ιερώνυμο…../ ….:
«Έχουμε ανάγκη από όσο το δυνατό περισσότερους μύθους για να μπορούμε να εντυπωσιάζουμε τον όχλο.
Όσο λιγότερο καταλαβαίνει ο όχλος, τόσο πιο ενθουσιώδης γίνεται.
Οι πατέρες και οι δάσκαλοί μας δεν έλεγαν πάντοτε τι σκέφτονταν,
αλλά έλεγαν αυτό που τους υπαγόρευαν οι συνθήκες και οι ανάγκες»….,…..
ενώ ο επίσκοπος Συνέσιος, συμπλήρωνε, κι αυτός….: «Ο λαός ζητάει επίμονα να τον εξαπατάς,
αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα μ’ αυτόν. Σε ό,τι με αφορά θα είμαι πάντοτε
ένας φιλόσοφος μόνο για τον εαυτό μου, αλλά για το λαό θα είμαι μόνο ιερέας»….!…..}….!…..

…..Καλό –σας ύπνο…, όσοι…., και καλό –σας ξύπνο…., όσοι….:
Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.siopi.gr
Αποκωδικοποίηση….: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής (ψυχοDNA, ψυχογραφήσεις),
σιωπής (λόγου : άλεξου--ενείκονου--ενκώδικου),…..
Σχηματοποίηση λόγου (‘’ποιημάτων’’ μου), θεογονία, κοσμογονία,…..
Γεια…..

neovoulos είπε...

Η Μαδρίτη το παλεύει υπογείως (με επεκτάσεις του μετρό) αλλά και ανωγείως με σταθμούς συνδυασμένων μεταφορών (για λεωφορεία) και νέους οδικούς άξονες.

Ανώνυμος είπε...

Η διαφορά με τη Μαδρίτη είναι ότι η περαιτέρω ανάπτυξή του δικτύου μετρό βασίζεται σε ένα ήδη ώριμο και πυκνό υπάρχον δίκτυο.Είναι ανώφελο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις, ακόμα και σε επίπεδο στόχων τη στιγμή που η Αθήνα προτιμά να κατασκευάζει σταθμούς "φαραωνικών" διαστάσεων (π.χ. Κεραμεικός) αντί να επεκτείνει το δίκτυο με ουσιαστικό τρόπο ιδίως στο κέντρο.

Ανώνυμος είπε...

Η Αθήνα είχε παραμελήσει για δεκαετίες την κατασκευή μέσων σταθερής τροχιάς. Πάλι καλά που ξύπνησε τη δεκαετία του 90 κι έτσι έχουμε αυτό το μετρό που έχουμε. Ας είναι καλά οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τώρα που κόπηκαν να δούμε πώς θα λυθεί το πρόβλημα της χρηματοδότησης για να συνεχιστεί η επέκταση του μετρό.

Α, και κάτι άλλο. Καλό θα είναι να διαγράφονται τα άσχετα σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους ανακοινωθηκε απο τον ΗΣΑΠ η επεκταση της γραμμης 1 προς Αγ.Στεφανο!!!Χρονια το περιμενουμε αυτο το εργο καθως το μονο μεσο που εξυπηρετει τις περιοχες του Αγ.Στεφανου,της Δροσιας,της Ανοιξης και της Ροδοπολης ειναι τα λεωφορεια που παιρνουν τις ωρες αιχμης καθε 30 λεπτα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν έχετε δει μια τύπου αφίσσα σε σταθμούς του μετρό που δείχνει και καλά τον μετροπόντικα να μπαίνει στον Άλιμο (βασικά πρέπει να είναι η μόνη που δείχνει μετροπόντικα). Σύμφωνα με τις εκθέσεις προόδου κάθε μήνα του έργου της αυτής επέκτασης, της επίσημης σελίδας της Αττικό Μετρό, ο σταθμός Άλιμος είναι ακόμα στις εκσκαφές, δείτε και τη φωτογραφία που συνοδεύει το σχετικό αρθράκι με το μπαίνετε στη σελίδα. Άρα μάλλον κάποιος στην Αττικό μετρό δουλεύει τον κόσμο.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα