Στα τέλη του 2007 αναρτήθηκαν όλα τα έργα που είναι σε εξέλιξη αυτά που είναι σε δημοπράτηση αλλά και αυτά που είναι υπο μελέτη και πρόκειται να δημοπρατηθούν.
Δυστυχώς πολύ λίγες μεταβολές έχουμε μέχρι σήμερα σε αυτές τις λίστες. Αυτές που μας ενδιαφέρουν είναι βέβαια οι λίστες με τις δημοπρατήσεις και με τις μελέτες. Ας δούμε την πρόοδο:
ΕΡΓΑ ΥΠΟ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2007(ΜΕ ΠΑΥΛΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ)
-Μετρό Γραμμή 4 Άλσος Βείκου- Πανεπιστήμιο-Μαρούσι -Καμία εξέλιξη
-Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης Πατρικίου Καλαμαριά -Καμία εξέλιξη
-Προαστιακός επέκταση Κορωπί -Λαύριο -Καμία εξέλιξη
-Τραμ επέκταση απο Φαληρο-Πειραιά σε κυκλική μορφή μονής τροχιάς -Καμία εξέλιξη
-Υπογειοποίηση Ηλεκτρικού (Μετρό Γρ.1) απο Φάληρο -Πειραιά και νεος ενδιάμεσος Σταθμός Καμίνια-Καμία εξέλιξη
-Επέκταση Ηλεκτρικού απο ΚΑΤ- Εθνική Οδό και υπογειοποίηση Σταθμού Κηφισιά- Καμία εξέλιξη
- Τραμ Λάρισας****(δεν υπάρχει κάτι προς δημοσίευση)
-Προαστιακός Σιδηρόδρομος Λάρισας-Βόλου**** (δεν υπάρχει κάτι για δημοσίευση)
-Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης απο Δημοκρατίας-Σταυρούπολη-Καμία εξέλιξη
-ΟΣΕ τμήμα Ροδοδάφνη-Πάτρα-Καμία εξέλιξη
-Αεροδρόμιο Ανδραβίδας απο στρατιωτικό σε πολιτικό-Καμία εξέλιξη.
-Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης-Καμία εξέλιξη
-Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού-Καμία εξέλιξη
ΕΡΓΑ ΥΠΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ-Επεκτάσεις Αττικής Οδού-Καμία εξελιξη-Θα γίνει νέος διαγωνισμός.
-Επέκταση Μετρό Γρ. 3 Χαιδάρι-Πειραιάς -απο καλοκαίρι 2006!!-Καμία εξέλιξη
-Γήπεδο Παναθηναικού-Ναιιιι!!! Ξεκίνησε
-Υπογειοποίηση ΟΣΕ στο τμήμα Άθήνα -3 Γέφυρες -Πως είπατε;
-Κεντρικοί Σταθμοί ΟΣΕ Αθήνας και Πειραιά (θα δίδονταν σε Ιδιωτες- άγνωστη η τύχη τους).
Το πρόβλημα δεν σταματάει εδώ καθώς αυτά είναι έργα που είναι γνωστά εδώ και χρόνια. Ακόμα πιο σημαντικό πρόβλημα είναι ότι δεν παράγονται και νέα καθώς θα πρέπει να υπάρξει και νέα γενιά έργων προκειμένουν να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες της χώρας. Περιμένουμε εξελίξεις με νέα και κυρίως και άλλα έργα για να θωρακιστεί η αναπτυξιακή πολιτική της Ελλάδας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
έχω την αίσθηση ότι αδρανοποιήθηκαν όλα τα έργα λόγω έλλειψης χρημάτων.μόνο το γήπεδο του παναθηνα'ι'κού γίνεται.η φράση ''πολύ λιγες'' είναι επιεικέστατη.πολύ απλά δεν κουνιέται φύλο.τα κονδύλια πάνε ΑΛΛΟΥ.που;;;;;;;;;;
Να προσθέσω στις διαπιστώσεις ότι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ τρέχουν τα κοινοτικά πλαίσια στήριξης...για όσο ακόμα υπάρχουν.Φανταστείτε τι θα γίνει όταν η "ισχυρή Ελλάδα" μείνει μόνο με την "εθνική συμμετοχή".Και κάτι ακόμα.Ας βγεί ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ να πει τι χρειάζεται να γίνει στην Ελλάδα σε όλες τις υποδομές αντί να μιλάει για "το μεγαλύτερο μέτωπο έργων μετρό στην Ευρώπη".Αυτη θα είναι η σκληρή πραγματικότητα.Γιατί τα έργα υποτίθεται ότι γίνονται σε ένα στρατηγικό πλαίσιο με συγκεκριμένες αναπτυξιακές κατευθύνσεις και όχι τοποθετώντας κάθε δυο χρόνια ένα από τα εκατοντάδες κομμάτια του παζλ.
Δημοσίευση σχολίου