Ο Προαστιακός Αθήνας είναι σε μια περίοδο γενικής συσκότισης. Ίσως και λόγω συγγένειας με τον ΟΣΕ να έχει επηρεάσει την κατάσταση. Το γεγονός είναι πως εδώ και πολύ καιρό δεν έχουμε ακούσει νέα σχετικά με τα έργα σε γραμμές και σταθμούς. Ο υπό κατασκευή σταθμός της Μεταμόρφωσης είναι σχεδόν έτοιμος και προφανώς το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνουν τα εγκαίνια του.
Όμως στο βασικό κορμό του Προαστιακού που είναι μεταξύ Πειραιά και ΣΚΑ θα προστεθεί ένας νέος Σταθμός στον Ταύρο (με την ομώνυμη ονομασία).
Ο Σταθμός ήταν στον αρχικό σχεδιασμό στην χάραξη από την Αθήνα στον Πειραιά και η θέση του είναι ανάμεσα στους Σταθμούς Ρέντη και Ρουφ.
Λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων καθυστέρησε η έγκριση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας που έδωσε την συγκατάθεση της ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες για την εκκίνηση των εργασιών κατασκευής του Σταθμού.
Το κόστος των εργασιών ανέρχεται περίπου σε 1,5 εκ. Ευρώ αλλά κανένας δε γνωρίζει πότε θα είναι έτοιμος. Ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών Κος Χατζηδάκης είπε ότι δεν υπάρχει ακόμα ακριβές χρονοδιάγραμμα αλλά δεν θα κρατήσει αρκετά (χρονικά η κατασκευή του). Το ύφος του Σταθμού θα είναι ανάλογο με το Σταθμό Ρέντη και περίπου στο ίδιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Για τον Δήμο Ταύρο είναι μια σημαντική εξέλιξη αφού η περιοχή θα αποκτήσει εκτός από Σταθμό Μετρό (Ηλεκτρικός) και Σταθμό Προαστιακού πυκνώνοντας τη συγκοινωνία της. Μέχρι το τέλος του έτους είναι πολύ πιθανόν να γίνουν τα εγκαίνια του Σταθμού Μεταμόρφωση ολοκληρώνοντας τη γραμμή προς το Αεροδρόμιο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Ο Προαστιακός είναι μεγάλη υπόθεση και το αποδεικνύει η όλο και αυξανόμενη επιβατική κίνηση που παρατηρείται κυρίως στη γραμμή προς το αεροδρόμιο. Γι' αυτό πρέπει η Πολιτεία να το ενισχύσει και να το υποστηρίζει.
Ο προαστιακός διασταυρώνεται με την γραμμή 3 του μετρό στο Γκάζι. Παρόλο που το μετρό κάνει στάση εκεί, ο προαστιακός κάνει στάση 500 μέτρα πιο κάτω στο Ρουφ, σε μια τοποθεσία στηη μέση του πουθενά. Απορώ που οι υπέυθυνοι δεν σκεφτήκαν ότι κάποιοι θα θέλανε να μετεπιβιβαστούν στο μετρό, ακόμα και να κατεβούν στο Γκάζι για διασκέδαση.
ΥΓ: Σχετικά με την τοποθεσία των σταθμών στο Ρουφ, Ρέντη, έχω να πω ότι δημιουργήθηκαν σε σημεία που προϋπήρχαν κάποιες ράμπες φόρτωσης (για εμπορικούς λόγους), και επελεξαν για "ευκολία" να κάνουν εκεί τους σταθμούς, αντί να φτιάξουν νέους σταθμους.
Δημοσίευση σχολίου