Εκτός όμως από την προγραμματισμένη επέκταση απο το Φάληρο στο Λίμάνι του Πειραιά, εξαγγέλθηκαν και οι επόμενες 3 φάσεις επεκτάσεων. Αυτές είναι οι παρακάτω και τα χρονοδιαγράμματα όπως καταλαβαίνετε δεν είναι δεσμευτικά για την Β` Φάση και για τις Γ και Δ σαφέστατα είναι ...ασαφή.
Αναλυτικά:
Β` Φάση επεκτάσεων: ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ – ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟ & ΦΡΕΑΤΤΥΔΑ (3,8χλμ μονής γραμμής)
Διαδρομή προς Χατζηκυριάκειο: Ηρώων Πολυτεχνείου – Χατζηκυριακού – Κλεισόβης – Πλατεία Καρπάθου
Διαδρομή προς Φρεαττύδα (μονή κυκλική γραμμή): Ηρώων Πολυτεχνείου – Αφεντούλη – Ζαννή (Νοσοκομείο Τζάννειο) – Σαχτούρη – Άγιος Βασίλειος (τερματικός σταθμός, νοσοκομείο Μεταξά) – Σαχτούρη, Ηρώων Πολυτεχνείου
Για την επέκταση αυτή που το χρονοδιάγραμμα προβλέπει να είναι έτοιμη το 2013(...) θα χρειαστεί προμήθεια 7 νέων οχημάτων και το κόστος προβλέπεται μαζί με τα οχήματα σε 60 εκ.€ (42εκ.€ + 18 εκ.€). Το θετικό σε αυτή την επέκταση είναι ότι το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2007-2013 οπότε λογικά θα το δούμε να υλοποιείται. Τα τεχνικά στοιχεία είναι ίδια με την πρώτη επέκταση (ανά 6 λεπτά δρομολόγιο, 23χλμ./ώρα κλπ). Η απόσταση από το Δημοτικό στο Τζάνειο θα καλύπτεται σε 4 λεπτά και στην Πλατεία Καρπάθου 7 λεπτά. Αναμένεται να εξυπηρετεί 30.000 επιπλέον επιβάτες καθημερινά.
Γ’ Φάση επεκτάσεων: α) ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ (4,6χλμ διπλής γραμμής) και β)ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΚΑΜΙΝΙΑ (1,8χλμ μονής γραμμής)
Διαδρομή α) προς Κερατσίνι 4,6χλμ : Ακτή Ποσειδώνος - Πλατεία Καραϊσκάκη – Ακτή Καλλιμασιώτη – Ακτή Κονδύλη – Αιτωλικού – Πέτρου Ράλλη – Σαλαμίνος – Γρηγορίου Λαμπράκη (τερματικός σταθμός)
Διαδρομή β)προς Καμίνια: (Υπό εξέταση) Ομηρίδου Σκυλίτση – Οδός Μουτσοπούλου – Δωδεκανήσου – Γρ. Λαμπράκη
Για την επέκταση αυτή που δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα αλλά σίγουρα ότι θα είναι μετά το 2015 θα χρειαστεί προμήθεια 25 νέων οχημάτων και το κόστος προβλέπεται μαζί με τα οχήματα σε 132 εκ.€ (69εκ.€ για την κατασκευή της γραμμής + 63 εκ.€ για την προμήθεια των τραμ). Τα τεχνικά στοιχεία είναι ίδια με την πρώτη επέκταση (ανά 6 λεπτά δρομολόγιο, 23χλμ./ώρα κλπ). Η απόσταση από την Πλ. Καραισκάκη στο Κερατσίνι προβλέπεται σε 15 λεπτά, και Ομηρίδου Σκυλίτση- Καμίνια σε 7 λεπτά. 11 νέες στάσεις θα δημιουργηθούν στη διαδρομή για Κερατσίνι και 4 προς Καμίνια. Αναμένεται να εξυπηρετεί 35.000 επιπλέον επιβάτες καθημερινά. Για την υλοποίηση όλων αυτών θα χρειαστεί και νέο αμαξοστάσιο χωρητικότητας 50 Τραμ με προϋπολογισμό 30 εκ.€
Δ’ Φάση επεκτάσεων: ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΠΕΡΑΜΑ (3,2 χλμ διπλής γραμμής και 3,6χλμ μονής γραμμής)
Διαδρομή: Γρηγορίου Λαμπράκη – Λεωφ. Δημοκρατίας – Λεωφ. Ειρήνης – Πορθμείο Περάματος
Και για την επέκταση αυτή που δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα αλλά σίγουρα ότι θα είναι μετά προς το τέλος της δεκαετίας που έρχεται, θα χρειαστεί προμήθεια 15 νέων οχημάτων και το κόστος προβλέπεται μαζί με τα οχήματα σε 125 εκ.€ (88εκ.€ για την κατασκευή της γραμμής + 37 εκ.€ για την προμήθεια των τραμ). Τα τεχνικά στοιχεία είναι ίδια με την πρώτη επέκταση (ανά 6 λεπτά δρομολόγιο, 23χλμ./ώρα κλπ). Η απόσταση από το Κερατσίνι στο Πορθμείο Περάματος προβλέπεται σε 15 λεπτά. Αναμένεται να εξυπηρετεί 25.000 επιπλέον επιβάτες καθημερινά.
Η μέθοδος κατασκευής των επεκτάσεων προς τον Πειραιά και τις υπόλοιπες περιοχές προβλέπεται να γίνει με τον δοκιμασμένο τρόπο των προκατασκευασμένων τμημάτων, όπως συνέβη και κατά την επέκταση του δικτύου τραμ προς τη Βούλα.
Τα πλεονεκτήματα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή είναι η ταχύτητα υλοποίησης και η σύντομη απόδοση του οδοστρώματος στην οδική κυκλοφορία, με ιδιαίτερη έμφαση στις διασταυρώσεις.
Ευτυχώς προβλέπεται νέος σχεδιασμός για τις στάσεις των επεκτάσεων, καθώς θα χαμηλώσει το ύψος των στεγάστρων, ώστε να προσφέρουν στους επιβάτες αποτελεσματικότερη προστασία από τον ήλιο, τον αέρα και τη βροχή γιατί οι υπάρχουσες στάσεις είναι επιεικώς απαράδεκτες καθώς είναι πολύ προχωρημένες σε design αλλά πρακτικά είναι ατελείς. Επίσης, θα εξοπλιστούν με σταθερά καθίσματα, καλάθια απορριμμάτων, φωτιστικά σώματα, ενώ σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο θα τοποθετηθούν όλα τα μηχανήματα έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων.
Μετά την ολοκλήρωση των επεκτάσεων, το συνολικό δίκτυο του τραμ θα είναι περίπου 50 χιλιόμετρα (25χλμ το νέο δίκτυο και 25 χλμ το υπάρχον), η επιβατική κίνηση θα ανέρχεται καθημερινά σε περίπου 200.000 επιβάτες (65.000 σήμερα και 135.000 νέοι επιβάτες), ενώ ο συνολικός στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 100 οχήματα τραμ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
11 σχόλια:
ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΔΕΞΙΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΛΥΦΑΔΑ ΣΕ 40 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ.
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΜΕΣΟ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ "ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ" ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΜΟΔΟΤΕΙ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ...
Δεν είναι θέμα Δεξιάς και Αριστεράς. Οι κυβερνήσεις όλων των τελευταίων ετών καθυστερούν αδικαιολόγητα ή και υπερτιμολογούν τα δημόσια έργα με αποτέλεσμα προβλήματα όπως η περιβαλλοντική ρύπανση και το κυκλοφοριακό να χρονίζουν και να χειροτερεύουν. Και μαζί βέβαια με τα τελευταία χειροτερεύει η ποιότητα της ζωής μας.
Επίσης το ΜΕΤΡΟ δεν είναι άχρηστο μέσο! Είναι ταχύτατο μέσο σταθερής τροχιάς και κυρίως δεν επηρρεάζεται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες αλλά ούτε και τις επηρρεάζει. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι είναι το μόνο μέσο που εξυπηρετεί τους πολίτες κατά τη διάρκεια κινητοποιήσεων που κλείνουν τους δρόμους της πρωτεύουσας.
Βλέπω λοιπόν αισιόδοξα την επέκταση του ΤΡΑΜ σε συνδυασμό πάντα με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ.
Βρε ανώνυμε
άμα έχεις ένα γρήγορο τραμ σε αποκλειστικό διάδρομο και με προτεραιότητα στα φανάρια, τι το θέλεις το μετρό; Σ' αρέσουν τα σκοτάδια; Αρα είναι άχρηστο! Χώρια το πανάκριβο του πράγματος. Αρκετά δεν μας έχουν γδάρει; Να πληρώνουμε κι άλλο τον κάθε κερατά; Το τραμ αν το θελήσουν το κάνουν γρήγορο και καθαρίσαμε! Κι επιπλέον είναι 10 φορές φθηνότερο από το κωλομετρό. Δεν το γουστάρω! Είδες τι έγινε στη Ρώμη και στη Βαλένθια; Φοβερά ατυχήματα και κάηκαν ζωντανοί σαν τα ποντίκια μέσα στις σκοτεινές τις γαλαρίες! Δεν πάει στο διάολο το κωλομετρό...και ο κάθε μεγαλοκαρχαρίας εργολάβος. Το τραμ είναι το ασφαλέστερο μέσο.
Μετά ποιός σου είπε ότι αν γίνει μια διαδήλωση δεν θα καταλάβουν και σταθμούς του μετρό όπως τώρα;
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΡΑΜ ,ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΟΝΟ 600000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΑΝΑΝΤΗΡΡΗΤΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΑΓΓΑΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΟΥΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΤΟ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΩΣΤΟΣΟ...ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΡΟ,ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΦΑΡΔΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΡΑΜ,ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ (Η' Η ΣΥΝΟΙΚΙΑ)ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΕΤΡΟ(ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ)ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΧΩΔΕ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.ΧΑΘΗΚΑΝ 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΑΞΙΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΝΟΜΙΖΩ....
Καλά τα λες Peter.
Γνώμη μου, το ΥΠΕΧΩΔΕ του Σουφλιά δουλεύει για τους εργολάβους του Μετρό. Εγώ όμως δεν γουστάρω να πληρώνω κερατιάτικα. Αν υπάρχει Ελληνας που θέλει να παριστάνει τον τάρανδο να μας το πει. Χώρια το κόστος συντήρησης. Είναι πολλαπλάσιο στο Μετρό. Φτάνει η ΕΡΤ, δεν θα πληρώνω κερατιάτικα. Το ξαναλέω. Φτάνει το Μετρό που έγινε! Τώρα ήρθε η ώρα του τραμ. Ο Βερελής τόχε μελετήσει καλά το θέμα με ειδικούς. Προτιμώ λοιπόν ένα τραμ σφαιράτο σαν κι αυτό που έχω ζήσει όπου ταξίδεψα. Οποιος θέλει το ΙΧ του στο κέντρο να ξέρει ότι θα περιμένει πρώτα στο φανάρι να περάσει το τραμ κι όχι το αντίθετο. Σιγά σιγά θα καταλάβουν ότι τους συμφέρει το τραμ κι η κίνηση στους δρόμους θα γίνει πιο άνετη. Κι εμείς το ίδιο!
Το ΤΡΑΜ είναι ένα μέσο σταθερής τροχιάς, σίγουρα γρηγορότερο και πιο αξιόπιστο από τα τρόλει και τα λεωφορεία. Όμως το ΜΕΤΡΟ είναι ασύγκριτα γρηγορότερο. Νομίζω αυτή είναι η κοινή αίσθηση. Δεν αντιτίθεμαι στο ΤΡΑΜ. Φυσικά και να επεκταθεί και να αντικαταστήσει πολλές λεωφορειακές γραμμές. Το θέμα δεν είναι όμως να στηρίζουμε το ένα ή το άλλο μέσο, αλλά να στηρίξουμε ένα ολοκληρωμένο δίκτυο αστικών δημόσιων συγκοινωνιών που θα εξυπηρετεί κάθε γειτονιά της Αθήνας και που θα είναι αποτέλεσμα πυκνών ανταποκρίσεων όλων των μέσων.
Όσο για το Σουφλιά, αμφιβάλλω αν εξυπηρετεί τέτοιου είδους συμφέροντα καθώς το ΜΕΤΡΟ έχει επεκταθεί ελάχιστα τα τελευταία χρόνια. Η γραμμή 4 που λένε να κάνουνε είναι 4-5 χρόνια τώρα στις μελέτες. Τίποτα σχεδόν δεν έχει γίνει.
Ένα άλλο επίσης που έχω ακούσει για το ΤΡΑΜ είναι ότι την ανάπτυξή του μπλοκάρει η στενότητα των αθηναικών δρόμων. Πού να χωρέσει το ΤΡΑΜ στους δρόμους της Κυψέλης για παράδειγμα;
Ανώνυμε
Λογικά αυτά που λες. Δεν είπα να καταργηθεί το μετρό, ούτε να γίνουν οι σήραγγες του αποδέκτες ομβρίων, αλλά να πυκνώσει το υφιστάμενο δίκτυο με τραμ. Πειραιά το μετρό μπορεί να πάει και αρκεί! Τη γραμμή 4 ξέχνα τη. Δεν υπάρχει φράγκο! Ούτε και λόγος να γίνει άνω κάτω η Αθήνα για 50 χρόνια για να παραμένουν οι δρόμοι της γεμάτοι με μποτιλιαρισμένα ΙΧ. Ελεεινό θέαμα! Το τραμ πως πάει στην Κυψέλη; Απλά. Αντικαθιστά το τρόλεϋ και απ' όπου περνάει, πεζόδρομος! Μπορεί από την πλατεία Κυψέλης να κατέβει μετά τη Φωκίωνος Νέγρη προς Πατησίων. Τα ΙΧ θα φύγουν από τη μέση. Να φτιαχτούν υπόγεια δημοτικά πάρκινγκ σε κοντινή απόσταση όπου θα είναι και πιο ασφαλή από τους κουκουλοφόρους!
Όταν φτάσει το μετρό στη Γλυφάδα, η απόσταση Γλυφάδα-Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 20 λεπτά. Πάλι θα υπερέχει το μετρό.
Όσο για τα ατυχήματα, στην Αθήνα δεν έχει συμβεί σοβαρό ατύχημα στο μετρό, αν εξαιρέσει κανείς τις αυτοκτονίες. Το τραμ όμως όλο και τρακάρει με κάποιο όχημα, πεζό ή ακόμα και σκύλο.
Άσε που το καλοκαίρι ξεπαγιάζεις με τον κλιματισμό. Αν είσαι ντυμένος για 35 βαθμούς και μπεις ξαφνικά στους 20 συναχώνεσαι.
Για τις νέες επεκτάσεις έχω να πω ότι είναι κι αυτές άσκοπη σπατάλη. Πειραιά-Κερατσίνι σε 15 λεπτά; Τόσο δεν κάνει και το τρόλεϊ; Το παλιό τραμ κατευθυνόταν λοξά προς το Κερατσίνι κόβοντας δρόμο. Απ' ότι φαίνεται το μελλοντικό θα ακολουθεί τους δρόμους.
Πραγματικά λυπάμαι τους Πειραιώτες. Το κυκλοφοριακό του Πειραιά δεν πρόκειται να λυθεί ούτε το 2050.
ρε σεις με το μετρό μας τα ζαλίσατε! Δεν πρόκειται να γίνει άλλο μετρό μιας και είναι πανάκριβο και δεν υπάρχει φραγκο, ειδικά τώρα με την κρίση. Ο βλαχοεθνάρχης σας τότε που κατάργησε τα τρμα κι έκανε σκατά την Αθήνα με τις αντιπαροχές γιατί δεν έφτιαχνε μετρό αφού ήταν τόσο επιτυχημένος ως ΕΡΕ; Τώρα πώς θα φτιαχτεί το μετρό με 2.500.000 οχήματα να κυκλοφορούν ήδη σε δρόμους που σηκώνουν 500.000; Και 200.000 καινοπύργια μπάινουν κάθε χρόνο στην κυκλοφορία. Η μόνη λύση είναι τραμ να φύγουν τα ΙΧ από τη μέση στο κέντρο να ξεβρωμίσει η πόλη. Οποιος θέλει να πηγαίνει στη δουλειά του να παίρνει το τραμ ή το ποδήλατό του. Τραμ γρήγορο όμως όπως έξω, για να του δώσουν προτεραιότητα και θα σας πω εγώ μετρό και αηδίες. Το μετρό για μια χώρα φαλιμέντο όπως εδώ είναι μια περιττή σπατάλη.
Η Αθήνα, η μάλλον, το μπλόκ της Αθήνας, είναι ένα σύνολο 26 πόλεων ενωμένο μαζί. Όλες οι άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις χτίστηκαν με μέθοδο και είναι είτε κυκλικής μορφής είτε διαμήκεις σε ποτάμια ή θάλασσές, και πολυ μικρότερες σε έκταση από το μπλοκ των Αθηνών. Ο κάθε δήμος του Αθηναϊκού μπλοκ δυστυχώς έχει το δικό του σχήμα και άναρχη δόμηση.
Έτσι λοιπόν η συνταγή κλειδί κατά τη γνώμη μου είναι στις διαμήκεις αποστάσεις μεταξύ δήμων, μετρό ή γρήγορο υπέργειο υπερυψωμένο τραμ όπως το monorail στις ΗΠΑ και για τις κοντινές αποστάσεις μεταξύ κοντινών ή στους ίδιους δήμους κανονικό τραμ, με περιορισμό κυκλοφορίας για ΙΧ. Σε μερικές περιπτώσεις επιβάλεται το τραμ να είναι στο ίδιο δρόμο με το ΙΧ γιατί όσο και να το κάνουμε, το ΙΧ θα παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς για οποιοδήποτε άτομο στον κοσμο. Αυτό που δυστυχώς οι δήμοι δεν κάνουν είναι να κατασκευάσουν δημοτικά υπέργεια ή υπόγεια πολυόροφα parking ΄με χαμηλές τιμές που θα ανακούφιζαν τους κεντρικούς δρόμους τους. Με την κατασκευή αυτή η επιβολή προστίμων από την Δημοτική Αστυνομία θα ήταν και πιο εύκολη και πιο δικαιολογημένη.
Ποδηλατόδρομοι είναι μια πολύ καλή λύση μόνο στο εσωτερικό των δήμων. Στις αποστάσεις μεταξύ των δήμων, το ποδήλατο θα πρέπει να κουβαλιέται μέσα στο μετρό και να χρησιμοποιείται έπειτα στις κοντινές αποστάσεις. Οι Ευρωπαϊκες πόλεις όπως το Άμστερνταμ, Μιλάνο, Πάρμα, Λονδίνο και άλλες είναι επίπεδες...όσο και να παινεύεται ο Ολλανδός για τα ποδήλατα του, θέλω να των δω να κυκλοφορεί στη Ζωγράφου ή στο Πανόραμα Βούλας ή στον Λυκαββητό π.χ. με το ποδήλατο.:)
Το γεγονός ότι η Αθήνα είναι άναρχα δομημένη είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος που δικαιώνει απόλυτα τον Γεώργιο Καραμανλή πατέρα του πρεσβύτερου Καραμανλή, όταν τον εξόρκιζε να μην ασχοληθεί ποτέ με την πολιτική. Αμφιβάλλω αν υπάρχει άλλος πολιτικός στη σύγχρονη ελληνική Ιστορία που έβλαψε τόσο πολύ τη χώρα όσο αυτός.
Τώρα τι γίνεται; Ο μόνος τρόπος να σωθεί η πόλη είναι να πάψουν να κυκλοφορύν ΙΧ μέσα σ' αυτήν. Να μειωθεί η κίνησή τους τουλάχιστον κατά 50%. Γιατί υπερυψωμένο τραμ; Μια χαρά είναι το επίγειο με κάποιους ανισόπεδους κόμβους και δέσμευση σημαντικής επιφάνειας όλων των μεγάλων λεωφόρων για τραμ και ποδήλατο. Το μετρό αυτό που έγινε εξυπηρετεί ελάχιστες περιοχές και είναι κορμός. Από 'κεί και πέρα πύκνωση με τραμ. Οποιος θέλει να χαρεί το ΙΧ του υπάρχει και η εξοχή. Και ο αυτοκινητόδρομος. Ενα 4χ4 ή μια Πόρσε δεν τα χαραμίζεις στην κίνηση της Αθήνας. Αμα έχεις ψυχή...ξεχύνεσαι με 500 άλογα στον αυτοκινητόδρομο. Για την πόλη τραμ.
Δημοσίευση σχολίου