Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Σχόλια Επισκεπτών Δεκεμβρίου 2009 Νο2

Ανώνυμος είπε...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ.ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΜ,ΚΑΘΩΣ Η ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΓΟ ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΠΑΩ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ,ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΧΡΟΝΟΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΩΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΒΑΡΥΜΕΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

18 Δεκέμβριος 2008 6:30 μμ

Ανώνυμος είπε...
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΡΑΜ ΤΟΥ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΤΡΑΜ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ SNELTRAM (RAPID TRAM)ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΤΡΑΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΤΡΑΜ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ.ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΊ;Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ;ΤΟ 2006 ΜΑΣ ΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΜΕ ΒΑΣΗ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΤΟ 2008.ΜΗΠΩΣ ΣΦΥΡΙΞΕ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ;ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΡΑΓΜΑΜΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ;ΑΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗN EΠI XARTOY ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡOΥΝΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑ.

19 Δεκέμβριος 2008 4:26 μμ
Τραμάκιας είπε...
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ!

ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΜΠΟΡΝΤΩ, ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ ΚΛΠ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ;
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΜ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕΒΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΑΜ;
10 ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΌΛΑ. ΤΑ ΜΑΤ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!

19 Δεκέμβριος 2008 5:06 μμ

Ανώνυμος είπε...
Δεν είναι θέμα Δεξιάς και Αριστεράς. Οι κυβερνήσεις όλων των τελευταίων ετών καθυστερούν αδικαιολόγητα ή και υπερτιμολογούν τα δημόσια έργα με αποτέλεσμα προβλήματα όπως η περιβαλλοντική ρύπανση και το κυκλοφοριακό να χρονίζουν και να χειροτερεύουν. Και μαζί βέβαια με τα τελευταία χειροτερεύει η ποιότητα της ζωής μας.
Επίσης το ΜΕΤΡΟ δεν είναι άχρηστο μέσο! Είναι ταχύτατο μέσο σταθερής τροχιάς και κυρίως δεν επηρρεάζεται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες αλλά ούτε και τις επηρρεάζει. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι είναι το μόνο μέσο που εξυπηρετεί τους πολίτες κατά τη διάρκεια κινητοποιήσεων που κλείνουν τους δρόμους της πρωτεύουσας.
Βλέπω λοιπόν αισιόδοξα την επέκταση του ΤΡΑΜ σε συνδυασμό πάντα με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ.

19 Δεκέμβριος 2008 7:21 μμ

PETER είπε...
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΡΑΜ ,ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΟΝΟ 600000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΑΝΑΝΤΗΡΡΗΤΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΑΓΓΑΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΟΥΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΤΟ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΩΣΤΟΣΟ...ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΡΟ,ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΦΑΡΔΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΡΑΜ,ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ (Η' Η ΣΥΝΟΙΚΙΑ)ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΕΤΡΟ(ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ)ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΧΩΔΕ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.ΧΑΘΗΚΑΝ 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΑΞΙΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΝΟΜΙΖΩ....

19 Δεκέμβριος 2008 8:39 μμ

Ανώνυμος είπε...
Η Αθήνα, η μάλλον, το μπλόκ της Αθήνας, είναι ένα σύνολο 26 πόλεων ενωμένο μαζί. Όλες οι άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις χτίστηκαν με μέθοδο και είναι είτε κυκλικής μορφής είτε διαμήκεις σε ποτάμια ή θάλασσές, και πολυ μικρότερες σε έκταση από το μπλοκ των Αθηνών. Ο κάθε δήμος του Αθηναϊκού μπλοκ δυστυχώς έχει το δικό του σχήμα και άναρχη δόμηση.
Έτσι λοιπόν η συνταγή κλειδί κατά τη γνώμη μου είναι στις διαμήκεις αποστάσεις μεταξύ δήμων, μετρό ή γρήγορο υπέργειο υπερυψωμένο τραμ όπως το monorail στις ΗΠΑ και για τις κοντινές αποστάσεις μεταξύ κοντινών ή στους ίδιους δήμους κανονικό τραμ, με περιορισμό κυκλοφορίας για ΙΧ. Σε μερικές περιπτώσεις επιβάλεται το τραμ να είναι στο ίδιο δρόμο με το ΙΧ γιατί όσο και να το κάνουμε, το ΙΧ θα παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς για οποιοδήποτε άτομο στον κοσμο. Αυτό που δυστυχώς οι δήμοι δεν κάνουν είναι να κατασκευάσουν δημοτικά υπέργεια ή υπόγεια πολυόροφα parking ΄με χαμηλές τιμές που θα ανακούφιζαν τους κεντρικούς δρόμους τους. Με την κατασκευή αυτή η επιβολή προστίμων από την Δημοτική Αστυνομία θα ήταν και πιο εύκολη και πιο δικαιολογημένη.

Ποδηλατόδρομοι είναι μια πολύ καλή λύση μόνο στο εσωτερικό των δήμων. Στις αποστάσεις μεταξύ των δήμων, το ποδήλατο θα πρέπει να κουβαλιέται μέσα στο μετρό και να χρησιμοποιείται έπειτα στις κοντινές αποστάσεις. Οι Ευρωπαϊκες πόλεις όπως το Άμστερνταμ, Μιλάνο, Πάρμα, Λονδίνο και άλλες είναι επίπεδες...όσο και να παινεύεται ο Ολλανδός για τα ποδήλατα του, θέλω να των δω να κυκλοφορεί στη Ζωγράφου ή στο Πανόραμα Βούλας ή στον Λυκαββητό π.χ. με το ποδήλατο.:)

22 Δεκέμβριος 2008 12:26 μμ

Ανώνυμος είπε...
Τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ελάχιστα και αφορούν μόνο τον βασικό άξονα. Πρέπει δε κάποιος να περιμένει ακόμη 5 χρόνια τουλάχιστον για το τμήμα Τιθορέα-Δομοκός!!! Δηλαδή για να κάνεις με ηλεκτρικό τρένο σε 3.5 ώρες τη διαδρομή Αθήνα-θεσσαλονίκη πρέπει να περιμένεις τόσο μα τόσο πολύ. Το ερώτημα που τίθεται είναι: γιατί δεν επισπεύδονται οι εργασίες ώστε το αργότερο τέλη του 2011 να είναι έτοιμα τα έργα; Τρένο στην Κρήτη; Παράλληλα με την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε κλειστό αυτοκινητόδρομο; Τρένο στη Δυτική Ελλάδα; Στη Σπάρτη; Στην υπόλοιπη Πελοπόννησο; Μας δουλεύουν κανονικά. Αυτό που χαίρεται η Ευρώπη εδώ και δεκαετίες εμείς σχεδόν δεν θα το δούμε ποτέ (...)

26 Δεκέμβριος 2008 9:53 μμ

Ανώνυμος είπε...
Ακούγονται διάφορα τον τελευταίο καιρό για μικροεπεκτάσεις στο ΤΡΑΜ, στο ΜΕΤΡΟ, στον ΗΣΑΠ. Δε λέω ότι δεν είναι καλές αλλά γιατί δεν κάθονται επιτέλους αυτοί οι αρμόδιοι με 2-3 ειδικούς στο θέμα να φτιάξουν έναν ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό χάρτη;
Σε ορισμένα χρόνια τα έργα αυτά θα έχουν γίνει, θα εξυπηρετούν κάποια μερίδα συμπολιτών μας αλλά οι συγκοινωνίες μας θα είναι άναρχες, δίχως δυνατότητα ουσιαστικής περαιτέρω ανάπτυξης.
Θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός.

28 Δεκέμβριος 2008 9:28 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα