Ανώνυμος είπε...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ.ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΜ,ΚΑΘΩΣ Η ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΓΟ ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΠΑΩ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ,ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΧΡΟΝΟΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΩΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΒΑΡΥΜΕΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
18 Δεκέμβριος 2008 6:30 μμ
Ανώνυμος είπε...
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΡΑΜ ΤΟΥ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΤΡΑΜ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ SNELTRAM (RAPID TRAM)ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΤΡΑΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΤΡΑΜ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ.ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΊ;Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ;ΤΟ 2006 ΜΑΣ ΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΜΕ ΒΑΣΗ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΤΟ 2008.ΜΗΠΩΣ ΣΦΥΡΙΞΕ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ;ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΡΑΓΜΑΜΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ;ΑΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗN EΠI XARTOY ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡOΥΝΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑ.
19 Δεκέμβριος 2008 4:26 μμ
Τραμάκιας είπε...
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ
ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΜΠΟΡΝΤΩ, ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ ΚΛΠ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ;
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΜ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕΒΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΑΜ;
10 ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΌΛΑ. ΤΑ ΜΑΤ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!
19 Δεκέμβριος 2008 5:06 μμ
Ανώνυμος είπε...
Δεν είναι θέμα Δεξιάς και Αριστεράς. Οι κυβερνήσεις όλων των τελευταίων ετών καθυστερούν αδικαιολόγητα ή και υπερτιμολογούν τα δημόσια έργα με αποτέλεσμα προβλήματα όπως η περιβαλλοντική ρύπανση και το κυκλοφοριακό να χρονίζουν και να χειροτερεύουν. Και μαζί βέβαια με τα τελευταία χειροτερεύει η ποιότητα της ζωής μας.
Επίσης το ΜΕΤΡΟ δεν είναι άχρηστο μέσο! Είναι ταχύτατο μέσο σταθερής τροχιάς και κυρίως δεν επηρρεάζεται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες αλλά ούτε και τις επηρρεάζει. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι είναι το μόνο μέσο που εξυπηρετεί τους πολίτες κατά τη διάρκεια κινητοποιήσεων που κλείνουν τους δρόμους της πρωτεύουσας.
Βλέπω λοιπόν αισιόδοξα την επέκταση του ΤΡΑΜ σε συνδυασμό πάντα με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ.
19 Δεκέμβριος 2008 7:21 μμ
PETER είπε...
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΡΑΜ ,ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΟΝΟ 600000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΑΝΑΝΤΗΡΡΗΤΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΑΓΓΑΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΟΥΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΤΟ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΩΣΤΟΣΟ...ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΡΟ,ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΦΑΡΔΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΡΑΜ,ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ (Η' Η ΣΥΝΟΙΚΙΑ)ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΕΤΡΟ(ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ)ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΧΩΔΕ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.ΧΑΘΗΚΑΝ 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΑΞΙΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΝΟΜΙΖΩ....
19 Δεκέμβριος 2008 8:39 μμ
Ανώνυμος είπε...
Η Αθήνα, η μάλλον, το μπλόκ της Αθήνας, είναι ένα σύνολο 26 πόλεων ενωμένο μαζί. Όλες οι άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις χτίστηκαν με μέθοδο και είναι είτε κυκλικής μορφής είτε διαμήκεις σε ποτάμια ή θάλασσές, και πολυ μικρότερες σε έκταση από το μπλοκ των Αθηνών. Ο κάθε δήμος του Αθηναϊκού μπλοκ δυστυχώς έχει το δικό του σχήμα και άναρχη δόμηση.
Έτσι λοιπόν η συνταγή κλειδί κατά τη γνώμη μου είναι στις διαμήκεις αποστάσεις μεταξύ δήμων, μετρό ή γρήγορο υπέργειο υπερυψωμένο τραμ όπως το monorail στις ΗΠΑ και για τις κοντινές αποστάσεις μεταξύ κοντινών ή στους ίδιους δήμους κανονικό τραμ, με περιορισμό κυκλοφορίας για ΙΧ. Σε μερικές περιπτώσεις επιβάλεται το τραμ να είναι στο ίδιο δρόμο με το ΙΧ γιατί όσο και να το κάνουμε, το ΙΧ θα παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς για οποιοδήποτε άτομο στον κοσμο. Αυτό που δυστυχώς οι δήμοι δεν κάνουν είναι να κατασκευάσουν δημοτικά υπέργεια ή υπόγεια πολυόροφα parking ΄με χαμηλές τιμές που θα ανακούφιζαν τους κεντρικούς δρόμους τους. Με την κατασκευή αυτή η επιβολή προστίμων από την Δημοτική Αστυνομία θα ήταν και πιο εύκολη και πιο δικαιολογημένη.
Ποδηλατόδρομοι είναι μια πολύ καλή λύση μόνο στο εσωτερικό των δήμων. Στις αποστάσεις μεταξύ των δήμων, το ποδήλατο θα πρέπει να κουβαλιέται μέσα στο μετρό και να χρησιμοποιείται έπειτα στις κοντινές αποστάσεις. Οι Ευρωπαϊκες πόλεις όπως το Άμστερνταμ, Μιλάνο, Πάρμα, Λονδίνο και άλλες είναι επίπεδες...όσο και να παινεύεται ο Ολλανδός για τα ποδήλατα του, θέλω να των δω να κυκλοφορεί στη Ζωγράφου ή στο Πανόραμα Βούλας ή στον Λυκαββητό π.χ. με το ποδήλατο.:)
22 Δεκέμβριος 2008 12:26 μμ
Ανώνυμος είπε...
Τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ελάχιστα και αφορούν μόνο τον βασικό άξονα. Πρέπει δε κάποιος να περιμένει ακόμη 5 χρόνια τουλάχιστον για το τμήμα Τιθορέα-Δομοκός!!! Δηλαδή για να κάνεις με ηλεκτρικό τρένο σε 3.5 ώρες τη διαδρομή Αθήνα-θεσσαλονίκη πρέπει να περιμένεις τόσο μα τόσο πολύ. Το ερώτημα που τίθεται είναι: γιατί δεν επισπεύδονται οι εργασίες ώστε το αργότερο τέλη του 2011 να είναι έτοιμα τα έργα; Τρένο στην Κρήτη; Παράλληλα με την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε κλειστό αυτοκινητόδρομο; Τρένο στη Δυτική Ελλάδα; Στη Σπάρτη; Στην υπόλοιπη Πελοπόννησο; Μας δουλεύουν κανονικά. Αυτό που χαίρεται η Ευρώπη εδώ και δεκαετίες εμείς σχεδόν δεν θα το δούμε ποτέ (...)
26 Δεκέμβριος 2008 9:53 μμ
Ανώνυμος είπε...
Ακούγονται διάφορα τον τελευταίο καιρό για μικροεπεκτάσεις στο ΤΡΑΜ, στο ΜΕΤΡΟ, στον ΗΣΑΠ. Δε λέω ότι δεν είναι καλές αλλά γιατί δεν κάθονται επιτέλους αυτοί οι αρμόδιοι με 2-3 ειδικούς στο θέμα να φτιάξουν έναν ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό χάρτη;
Σε ορισμένα χρόνια τα έργα αυτά θα έχουν γίνει, θα εξυπηρετούν κάποια μερίδα συμπολιτών μας αλλά οι συγκοινωνίες μας θα είναι άναρχες, δίχως δυνατότητα ουσιαστικής περαιτέρω ανάπτυξης.
Θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός.
28 Δεκέμβριος 2008 9:28 πμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου