Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Τραμ Αθήνας: επέκταση απο παραλιακή σε Αργυρούπολη κ Ελληνικό.

Εκεί λοιπόν που λέγαμε για την απαξίωση του Τραμ στην Αθήνα για την εγκατάλειψη του μέσου αυτού μέσα σε 10 μέρες εξαγγέλθηκαν ενας διαγωνισμός (προς Πειραιά και 4 διαφορετικές επεκτάσεις). Την ημέρα των Χριστουγέννων ο Υπουργός Μεταφορών εξήγγειλε την επέκταση του μέσου προς Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Η διαδρομή που επιλέχτηκε είναι απο την παραλιακή λεωφόρο εκεί που οι γραμμές οδηγούν στο αμαξοστάσιο να υπάρξει συνέχεια της διπλής γραμμής. Η διαδρομή μάλλον θα είναι Αεροπορίας, Λαμίας, Τιτάνων και Βουλιαγμένης και εκεί θα συνδεθεί με τους Σταθμούς Μετρό Αργυρούπολη και Ελληνικό και παράλληλα θα προσφέρει στους επιβάτες του σύνδεση με το μελλοντικό Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.
Οπως είπε ο Υπουργός η μελέτη είναι στα χέρια της Τραμ ΑΕ όπου και διενεργείται και δεν δόθηκε κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα κατασκευής ή απο που θα χρηματοδοτηθεί αυτή η επέκταση ή το κόστος της.
Μίλησε για συμφωνία με το Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ για αυτή την επέκταση και εδώ θα σας θυμίσω ότι η αρχική εξαγγελία της επέκτασης αυτής είχε γίνει πέρσι απο τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ πέρσι με την εξαγγελία δημιουργίας του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού και σύνδεση Μετρό με Τραμ.
Τους επόμενους μήνες περιμένουμε πιο συγκεκριμένα στοιχεία για αυτή την επέκταση η οπόια ίσως θα έπρεπε να επεκταθεί επ`ευκαιρίας και πέραν της Βουλιαγμένης μέχρι την Λεωφόρο Κύπρου και να τερματίζει στην Αργυρουπόλεως δίνοντας μια πρώτης τάξης ευκαιρία στους κατοίκους της Αργυρούπολης να χρησιμοποιούν το δίκτυο του Τραμ και περαιτέρω με το δίκτυο του Μετρό θα έχουν άμεση πρόσβαση στην παραλιακή και στο Πάρκο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΟΥΤΗΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ....ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.ΛΙΤΤΗ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΤΤΗ Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ (ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ)

Ανώνυμος είπε...

Ακούγονται διάφορα τον τελευταίο καιρό για μικροεπεκτάσεις στο ΤΡΑΜ, στο ΜΕΤΡΟ, στον ΗΣΑΠ. Δε λέω ότι δεν είναι καλές αλλά γιατί δεν κάθονται επιτέλους αυτοί οι αρμόδιοι με 2-3 ειδικούς στο θέμα να φτιάξουν έναν ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό χάρτη;
Σε ορισμένα χρόνια τα έργα αυτά θα έχουν γίνει, θα εξυπηρετούν κάποια μερίδα συμπολιτών μας αλλά οι συγκοινωνίες μας θα είναι άναρχες, δίχως δυνατότητα ουσιαστικής περαιτέρω ανάπτυξης.
Θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός.

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται για μία κυβέρνηση που επί της ουσίας στηρίζει ΙΧ και ΚΤΕΛ. Δεν το πήρατε χαμπάρι ακόμη; Βρίσκονται 5 χρόνια στην εξουσία και το μόνο που έγινε με χίλια ζόρια ήταν η παράδοση Μετρό μέχρι Αιγάλεω που κατά 90% είχε ολοκληρωθεί επί ΠΑΣΟΚ, 700 μέτρα(!) τραμ προς Βούλα και ηλεκτροκίνηση προαστιακού μέχρι Λάρισα όταν η σχετική υποδομή είχε σχεδόν ολοκληρωθεί επί Βερελή!
Τόσο καλοί είναι! Και μετά μου λέτε για γραμμή μετρό 4, τραμ Πειραιά κλπ Με τους ρυθμούς τους ούτε σε 15 χρόνια! Να βγάλουν στο μεταξύ κανένα μεροκαματάκι οι έμποροι ΙΧ, οι ταξιτζήδες και τα ΚΤΕΛ ντε!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα