Εκεί λοιπόν που λέγαμε για την απαξίωση του Τραμ στην Αθήνα για την εγκατάλειψη του μέσου αυτού μέσα σε 10 μέρες εξαγγέλθηκαν ενας διαγωνισμός (προς Πειραιά και 4 διαφορετικές επεκτάσεις). Την ημέρα των Χριστουγέννων ο Υπουργός Μεταφορών εξήγγειλε την επέκταση του μέσου προς Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Η διαδρομή που επιλέχτηκε είναι απο την παραλιακή λεωφόρο εκεί που οι γραμμές οδηγούν στο αμαξοστάσιο να υπάρξει συνέχεια της διπλής γραμμής. Η διαδρομή μάλλον θα είναι Αεροπορίας, Λαμίας, Τιτάνων και Βουλιαγμένης και εκεί θα συνδεθεί με τους Σταθμούς Μετρό Αργυρούπολη και Ελληνικό και παράλληλα θα προσφέρει στους επιβάτες του σύνδεση με το μελλοντικό Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.
Οπως είπε ο Υπουργός η μελέτη είναι στα χέρια της Τραμ ΑΕ όπου και διενεργείται και δεν δόθηκε κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα κατασκευής ή απο που θα χρηματοδοτηθεί αυτή η επέκταση ή το κόστος της.
Μίλησε για συμφωνία με το Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ για αυτή την επέκταση και εδώ θα σας θυμίσω ότι η αρχική εξαγγελία της επέκτασης αυτής είχε γίνει πέρσι απο τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ πέρσι με την εξαγγελία δημιουργίας του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού και σύνδεση Μετρό με Τραμ.
Τους επόμενους μήνες περιμένουμε πιο συγκεκριμένα στοιχεία για αυτή την επέκταση η οπόια ίσως θα έπρεπε να επεκταθεί επ`ευκαιρίας και πέραν της Βουλιαγμένης μέχρι την Λεωφόρο Κύπρου και να τερματίζει στην Αργυρουπόλεως δίνοντας μια πρώτης τάξης ευκαιρία στους κατοίκους της Αργυρούπολης να χρησιμοποιούν το δίκτυο του Τραμ και περαιτέρω με το δίκτυο του Μετρό θα έχουν άμεση πρόσβαση στην παραλιακή και στο Πάρκο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
ΠΛΟΥΤΗΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ....ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.ΛΙΤΤΗ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΤΤΗ Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ (ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ)
Ακούγονται διάφορα τον τελευταίο καιρό για μικροεπεκτάσεις στο ΤΡΑΜ, στο ΜΕΤΡΟ, στον ΗΣΑΠ. Δε λέω ότι δεν είναι καλές αλλά γιατί δεν κάθονται επιτέλους αυτοί οι αρμόδιοι με 2-3 ειδικούς στο θέμα να φτιάξουν έναν ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό χάρτη;
Σε ορισμένα χρόνια τα έργα αυτά θα έχουν γίνει, θα εξυπηρετούν κάποια μερίδα συμπολιτών μας αλλά οι συγκοινωνίες μας θα είναι άναρχες, δίχως δυνατότητα ουσιαστικής περαιτέρω ανάπτυξης.
Θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός.
Πρόκειται για μία κυβέρνηση που επί της ουσίας στηρίζει ΙΧ και ΚΤΕΛ. Δεν το πήρατε χαμπάρι ακόμη; Βρίσκονται 5 χρόνια στην εξουσία και το μόνο που έγινε με χίλια ζόρια ήταν η παράδοση Μετρό μέχρι Αιγάλεω που κατά 90% είχε ολοκληρωθεί επί ΠΑΣΟΚ, 700 μέτρα(!) τραμ προς Βούλα και ηλεκτροκίνηση προαστιακού μέχρι Λάρισα όταν η σχετική υποδομή είχε σχεδόν ολοκληρωθεί επί Βερελή!
Τόσο καλοί είναι! Και μετά μου λέτε για γραμμή μετρό 4, τραμ Πειραιά κλπ Με τους ρυθμούς τους ούτε σε 15 χρόνια! Να βγάλουν στο μεταξύ κανένα μεροκαματάκι οι έμποροι ΙΧ, οι ταξιτζήδες και τα ΚΤΕΛ ντε!
Δημοσίευση σχολίου