Τα λιμάνια της χώρας μας είναι σε στρατηγική θέση καθώς η γεωγραφική θέση της Ελλάδας (μεταξύ Ευρώπης- Ασίας- Αφρικής) την κάνει πολύ ελκυστική λιμενικά. Είναι μια φυσική πύλη εισόδου και εξόδου της Ευρώπης.
Δεν είναι τυχαία άλλωστε η παρουσία της Αμερικάνικης Βάσης στο λιμάνι της Σούδας ή η συνεχής παρουσία τους στην Κέρκυρα.
Πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η παραχώρηση της εμπορευματικής βάσης του ΟΛΠ στην Κινέζικη COSCO. Πρόκειται για την 5η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο σε κίνηση εμπορευματοκιβωτίων. Είναι μια συμφωνία για τα επόμενα 35 χρόνια που θα φέρει επενδύσεις 3,5 δις Ευρώ (σε σημερινές τιμές).
Αν και ακούστηκαν πολλά αρνητικά (γιατί να δοθεί ένα στρατηγικό λιμάνι σε ξένους, να παραμείνει δημόσιο κλπ) η αλήθεια είναι ότι το Δημόσιο δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που η παραχωρησιούχος εταιρεία πρόκειται να κάνει σε επενδύσεις. Η Δημόσια υπαλληλική λογική επικρατεί και εκεί με όλες τις συνέπειες.
Το πιο σημαντικό βήμα μετά την παραχώρηση είναι η ανάπτυξη 2 ακόμα terminal εμπορευματοκιβωτίων. Είναι μια επένδυση της τάξης των 300.000.000€. Αυτό σημαίνει εκατοντάδες θέσεις εργασίας για την κατασκευή του και δεκάδες ίσως και εκατοντάδες για την λειτουργία του. Σε μια περιοχή που αυτή την περιοχή μαστίζεται από την ανεργία και την υπολειτουργούσα Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος θα την ανακουφίσει οικονομικά και εργασιακά.
Και να είστε σίγουροι ότι αυτό θα γίνει πολύ σύντομα γιατί είναι προς το συμφέρον της Κινέζικης εταιρείας να επεκτείνει όσο μπορεί τη βάση της. Αυτό θα φέρει πολλές εκατοντάδες πλοία με κινέζικα προϊόντα που θα προωθούνται στην Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Αγορά. Επίσης αυτό για τον ΟΛΠ σημαίνει μεγάλη αύξηση σε πλοία σε ετήσια βάση άρα οικονομικά οφέλη πολλαπλά.
Αυτό είναι πολύ πιθανόν να προσελκύσει κινέζικες εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας προσφέροντας επίσης νέες θέσεις εργασίας.
Περιμένουμε λοιπόν με πολύ ενδιαφέρον την επόμενη λιμενική παραχώρηση που είναι αυτή του ΟΛΘ (Θεσσαλονίκη) στην εταιρεία Ηutchison αμερικανικών συμφερόντων.
Αυτό που ενδιαφέρει αυτό το ιστολόγιο είναι οι υποδομές που θα γίνουν και οι θετικές επιπτώσεις που θα έχει στην οικονομία της χώρας μας.
Δεν έχω λοιπόν καμία αμφιβολία περί τούτου. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς πιστεύετε ότι ένας Δημόσιος ΟΛΠ μπορεί να έχει καλύτερα αποτελέσματα από την ιδιωτική πρωτοβουλία. Το ίδιο ισχύει και για τη Δημόσια Ολυμπιακή και τον Δημόσιο (χρεωκοπημένο σχεδόν) ΟΣΕ.
Γιατί εμείς οι πολίτες να πληρώνουμε την γνωστή Δημόσια υπαλληλική αδιαφορία; Για μένα το πιο τρανταχτό παράδειγμα είναι το Αεροδρόμιο Βενιζέλος που το εκμεταλλεύεται Γερμανική εταιρεία και είναι από τα καλύτερα αεροδρόμιο παγκοσμίως στην κλάση του. Επίσης η Αττική Οδός που είναι υπό τον έλεγχο Ελληνικών Ιδιωτικών εταιρειών είναι μακράν ο καλύτερος και αρτιότερος αυτοκινητόδρομος και επίσης θεωρείται από τους ασφαλέστερους Πανευρωπαϊκά.
Λοιπόν γιατί να πληρώνουμε για κάτι που είναι εις βάρος της τσέπης μας; Αυτά τα χρήματα μπορούν να προωθηθούν σε δημόσιες επενδύσεις έτσι ώστε τα χρήματα αυτά να επιστρέφονται (κατά κάποιο τρόπο) στους πολίτες.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου