Μετά από αλλεπάλληλες αναβολές από μήνα σε μήνα οριστικοποιήθηκε η εξάμηνη διακοπή, της Αττικό Μετρό στη Γραμμή 3 στο τμήμα Εθνική Άμυνα - Αεροδρόμιο. Τον Φεβρουάριο του 2009 θα γίνει η διακοπή η οποία είναι αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθεί η κατασκευή των τριών «ορφανών» σταθμών Νομισματοκοπείου, Χολαργού και Αγίας Παρασκευής. Το πολύπαθο έργο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το 2006.
Λέγεται ότι το χρονοδιάγραμμα είναι πλέον οριστικά αλλά σε αυτό το έργο καλύτερα να μην παίρνουμε και όρκο.
Μερικές μέρες πριν τη διακοπή θα υπάρξει ενημερωτική εκστρατεία, σχετικά με τις εναλλακτικές που θα έχει το επιβατικό κοινό όσον αφορά τη μετακίνησή του στη συγκεκριμένη διαδρομή (Εθνική Άμυνα - Αεροδρόμιο). Κατά πάσα πιθανότητα οι επιβάτες θα θυμηθούν τα προ του 2004 μέσα με ειδικές λεωφορειακές γραμμές.
Η έναρξη των εργασιών τον Φεβρουάριο κρίνεται από τους υπευθύνους η πλέον κατάλληλη αφού έτσι η επαναλειτουργία τον Αύγουστο θα επαναφέρει τη γραμμή μέχρι το Αεροδρόμιο. Τώρα εδώ υπάρχει ένα σοβαρό θέμα καθώς ο Προαστιακός δεν διαθέτει απευθείας σύνδεση με το Σταθμό Λαρίσης και τα δρομολόγια του Αεροδρομίου τερματίζουν στην Νερατζιότισσα. Αναγκαστικά λόγω της διακοπής λειτουργίας του Σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας θα υπάρχει ανταπόκριση στη Νερατζιότισσα. Η ταλαιπωρία αυτών που θα επιλέγου μετακίνηση με το τρένο θα χρειάζονται πλέον πάνω από 1 ώρα μέχρι το κέντρο της πόλης.
Οι προγραμματισμένες εργασίες απαιτούν τουλάχιστον ένα εξάμηνο αλλά είναι άγνωστο αν αυτό το διάστημα (κρίνοντας από το παρόν και το παρελθόν0 είναι αρκετό για την ολοκλήρωση της κατασκευής της ένωσης του Σταθμού Αγία Παρασκευή με την υφιστάμενη σήραγγα.
Με το πέρας των εργασιών θα εγκαινιαστεί και ο Σταθμός Νομισματοκοπείο και η διαδρομή Νομισματοκοπείο - Σύνταγμα θα πραγματοποιείται σε 10 λεπτά. Ο σταθμός του Χολαργού αναμένεται να παραδοθεί το 2010 και ένα χρόνο αργότερα ο σταθμός Αγίας Παρασκευής (μάλλον εντός του 2011).
Η διακοπή της λειτουργίας τμήματος της γραμμής του μετρό είναι απολύτως αναγκαία, καθώς πρέπει να κατεδαφιστεί η σήραγγα σε δύο σημεία: στην Αγία Παρασκευή, προκειμένου να κατασκευαστεί το «κέλυφος» του σταθμού, και στον Χολαργό, για την ολοκλήρωση ενός φρεατίου εξαερισμού. Στον σταθμό Νομισματοκοπείου, που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, κατασκευάζεται υπόγειος χώρος στάθμευσης 630 θέσεων, καθώς και σταθμός μετεπιβίβασης, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα βάση για το «τέρμα» των λεωφορειακών γραμμών που σήμερα βρίσκεται στη συμβολή της οδού Κατεχάκη με τη λεωφόρο Μεσογείων.
Στον σταθμό Νομισματοκοπείου συζητείται να δημιουργηθεί ένα μικρό μουσείο για την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού νομίσματος/ χαρτονομίσματος. Ωστόσο, οριστική απόφαση δεν έχει ακόμα ληφθεί και δεν αποκλείεται το σχέδιο να μην προχωρήσει τελικά.
Στον σταθμό Χολαργού το ΥΠΕΧΩΔΕ ζήτησε να εκτεθούν αντίγραφα των ευρημάτων που αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών, δηλαδή χυτήρια, καθώς και τμήμα αρχαίας οδού.
Με την ολοκλήρωση και των 3 σταθμών θα προστεθούν 60.000 επιβάτες καθημερινά στο δίκτυο του Μετρό. Όταν ολοκληρωθούν...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΑ...ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....ΟΣΟ ΖΩ ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ
Εσείς που πιστεύετε τα λόγια του Σουφλιά γισ το Μετρό. Ο,τι λέει είναι παραμύθια της Χαλιμάς! Επί της ουσίας ούτε Μετρό θέλει. Ποιά έργα;
Εξήγγειλε τη γραμμή 4 προ τριετίας για την οποία δεν υπάρχουν πόροι, ειδικά τώρα με την κρίση, είναι αδύνατο να εξευρεθούν, απλά και μόνο επειδή ήθελε να παρεμποδίσει την επέκταση του τραμ στην Αθήνα και πάει χαμένος ο κόπος του "χωριατοθεού" το 1953 που αφαιρέθηκαν οι ράγες κατ' αρχήν από την Πατησίων. Η αρχή του τέλους της όμορφης Αθήνας από τα χέρια του βάρβαρου και άξεστου "εθνάρχη".
Επέκταση στον Πειραιά. Μετά 2.5 χρόνια διαγωνισμός γιοκ. Είχε προ διετίας αλλάξει τη χάραξη...επί χάρτου για να διευκολύνει τον Αγραπίδη που δεν ήθελε το τραμ!
Η επέκταση πορ Ελληνικό είναι μια μεγάλη πατάτα μιας και οι σταθμοί κατασκευάζονται μακριά από περιοχές κατοικίας! Ποιό μετρό; Σας δουλεύει ψιλό γαζί ο περιβαλλοντοκαταστροφέας βλάχος στα χνάρια του άλλου βλάχου από το Κιούπκοϊ...
Μέσα στα επόμενα 2 χρόνια θα έχουμε 10 νέους σταθμούς του μετρό, που θα σημάνουν σημαντική αναβάθμιση της ευκολίας μετακίνησης.
Δεν είναι απαραίτητο οι σταθμοί να είναι μέσα στα σπίτια. Οι πιο πετυχημένοι σταθμοί είναι εκείνοι που προσφέρουν δυνατότητα μετεπιβίβασης σε πολλές λεωφορειακές γραμμές. Τέτοιοι θα είναι π.χ. οι σταθμοί της Ηλιούπολης (μετεπιβίβαση προς Ηλιούπολη και Άλιμο), του Αλίμου (μετεπιβίβαση προς Αργυρούπολη και Τερψιθέα Γλυφάδας) του Ελληνικού (μετεπιβίβαση προς Γλυφάδα, Βούλα, Βάρκιζα), του Νομισματοκοπείου (μετεπιβίβαση προς Αγία Παρασκευή και προς όλα τα Μεσόγεια), της Ανθούπολης (μετεπιβίβαση προς Ίλιον, Πετρούπολη). Τέλειο συμπλήρωμα του μετρό θα ήταν μια γραμμή λεωφορείων εξπρές από το Ελληνικό μέχρι το κέντρο της Γλυφάδας χωρίς ΚΑΜΙΑ ενδιάμεση στάση και με την ίδια συχνότητα που θα έχει το μετρό. Έτσι οι Γλυφαδιώτες θα μπορούν να παρηγορούνται μέχρι να φτάσει το μετρό και στο κέντρο της Γλυφάδας.
Το μετρό θα συνδεθεί με τραμ με προτεραιότητα στο πάρκο Ελληνικού. Δεν χρειάζονται επικαλύψεις μέσων σταθερής τροχιάς. Τα λεωφορεία είναι άβολα, θορυβώδη, προσφέρουν κακό ταξίδι, είναι επικίνδυνα σε ολισθηρά οδοστρώματα και οι στάσεις τους άθλιες. Δεν εξυπηρετούν αμέα, μάνες με καρότσια κλπ Καιρός να καταργηθούν να ξεβρωμίσει η Αθήνα και αντικατασταθούν με ένα πυκνότατο δίκτυο τραμ 250 χιλιομέτρων.
Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω με "τον/την μισώ τους βλάχους" ως αναφορά στην "βλαχιά" που κυριαρχούσε,κατ' αρχήν,εκείνες τις τραγικότατες δεκαετίες,όπου εν μια ριπή του "πανμέγιστου εθνάρχη" μας καταστράφηκε το καλύτερο δίκτυο τραμ της Ευρώπης, και άφησε πίσω του μια πόλη κατεστραμένη, πιγμένη στη βρώμα και τα καυσαέρια. Δυστηχώς αυτή η "βλαχιά" και η κακομοιριά συνεχίζεται ακόμη και σήμερα με την άθλια πολιτική του "έχω αυτοκίνητο κάνω ότι γουστάρω" που σαφώς και είναι κορώνα στο κεφάλι ατόμων σαν τον κ. Σουφλιά...και πολλών άλλων. Φίλε/Φίλη δεν νομίζω ότι είναι λάθος η επέκταση που βρήσκεται υπογείως της Λεωφ. Βουλιαγμένης. Τα σπίτια είναι γύρω απο αυτήν και δεν νομίζω ότι γίνεται να έχουμε όλοι ένα σταθμό έξω απο την πόρτα μας. Ας περπατίσουμε και λίγο είναι και αυτό κομμάτι της συννείδησής μας, του να μην χρησιμοποιούμε αυτοκίνητο
Δημοσίευση σχολίου