Με στόχο τη δημοπράτηση μέχρι το καλοκαίρι, έτσι ώστε του χρόνου τέτοια εποχή να έχουμε ανάδοχο, προχωρούν οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής που ουσιαστικά είναι οι επεκτάσεις της σημερινής Αττικής Οδού. Τα τμήματα που επιλέχθηκαν να προχωρήσουν έχουν συνολικό μήκος 55 χλμ και είναι τα παρακάτω:
- η επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού, από το σημερινό τέρμα στην Κατεχάκη έως την Λεωφ. Ποσειδώνος, μέσω της Λ. Βουλιαγμένης, μήκους 14,5 χλμ, σχεδόν συνολικά υπογειοποιημένη.
- η μεγάλη Σήραγγα Υμηττού, που συνδέει τα Νότια Προάστια με τα Μεσόγεια, από Α/Κ Σακέτα μέχρι τον Α/Κ Μεσογείων, μήκους 7,5 χλμ.
- η επέκταση έως τη Ραφήνα, από τον Α/Κ Μεσογείων (μετά τη μεγάλη Σήραγγα Υμηττού) μέχρι τη Ραφήνα, μήκους 17 χλμ. με ενδιάμεσο Α/Κ προς Αττική Οδό και Αεροδρόμιο. Μελλοντικά προβλέπεται η επέκταση και η σύνδεσή από τη Ραφήνα μέχρι την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας στις Αφίδνες, μήκους άλλων 25 χλμ.
- ο Οδικός Άξονας Μεσογείων - Αγ. Μαρίνας, από τον Α/Κ Μεσογείων μέχρι την Αγία Μαρίνα, μήκους 11,5 χλμ.
- η ολοκλήρωση του Άξονα Σταυρού - Ραφήνας, σε μήκος άλλων 2,9 χλμ, μέχρι τον Α/Κ Σπάτων (επί του άξονα Α/Κ Μεσογείων Ραφήνας). Εδώ προβλέπεται να κατασκευαστεί στο ενδιάμεσο χώρο και η επέκταση του Προαστιακού από την Παλλήνη στη Ραφήνα.
- η ανακατασκευή και υπογειοποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος, μήκους 1,4 χλμ.
Το κόστος για όλες τις παραπάνω επεκτάσεις ανέρχεται σε 1,2 δις €. Το έργο συμπεριλαμβάνεται στα έργα με παραχώρηση για 25 χρόνια. Η χρέωση για τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου θα είναι 2,70€, όσο ακριβώς είναι και το τιμολόγιο της σημερινής Αττικής Οδού (χρέωση για Ι.Χ.). Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί είναι αν αυτός που θα χρησιμοποιεί τμήματα και της παλιάς και της νέας Αττικής Οδού θα πληρώνει διπλά διόδια ή αν με ένα τίμημα θα υπάρχει δυνατότητα χρήσης όλου του αυτοκινητοδρόμου.
Ο διαγωνισμός έχει ήδη καθυστερήσει να δημοπρατηθεί, 1 χρόνο μετά τη δημοσιοποίηση του, ενώ η αρχική μορφή των επεκτάσεων ήταν απο το 2001.
Τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν περίπου 4 χρόνια μετά, δηλαδή αν όλα πάνε καλά το νωρίτερο θα είναι το 2014.Αν όμως υπάρξουν οι γνωστές ενστάσεις και άλλα παρατράγουδα που κυριαρχούν στους Ελληνικούς διαγωνισμούς, τότε η ημερομηνία θα μετατεθεί αναλογικά με την καθυστέρηση της υπογραφής της παραχώρησης. Σε σύντομο χρονικό διάστημα ίσως έχουμε πιο συγκεκριμένη ημερομηνία δημοπράτησης.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Κάτι άκουσα ότι αυτή τη βδομάδα ξεκινούν εργασίες ασφαλτόστρωσης στη λ. Κηφισού. Αυτό είναι απαραίτητο, αλλά όχι αρκετό. Αν δεν γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις και καλή διαγράμμιση του δρόμου, δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.
Επιπλέον, που ακούστηκε ασφαλτόστρωση τον χειμώνα????!!!!! Η άσφαλτος χρειάζεται ζέστη για να "πιάσει" αλλιώς σύντομα θα έχουμε την ίδια εικόνα με τις τρύπες.
Οι νέοι αυτοί δρόμοι δεν θα λύσουν κανένα πρόβλημα όσον αφορά το κυκλοφοριακό. Τα ίδια μας έλεγαν για Αττική Οδό και Κακιά Σκάλα όπου ήδη εμφανίζουν κορεσμό! Αξιόπιστη λύση θα μπορούσε να αποτελέσει η επέκταση και αναδιοργάνωση των Μέσων Μεταφοράς, η επιβολή διοδίων και η ελεγχόμενη στάθμευση. Η διαρκής κατασκευή νέων δρόμων είναι μια τρύπα στο νερό. Αλλά βέβαια: εμείς οι Έλληνες είμαστε "έξυπνοι" ενώ οι Ευρωπαίοι που επενδύουν στο σιδηρόδρομο είναι βλάκες.
Δημοσίευση σχολίου