Αλέξης Παπαζήσιμος είπε...
Η Πάτρα έπρεπε να είχε ήδη ένα ευρύ δίκτυο Τραμ. Βρισκόμαστε στο 2009 και ακόμη μιλάμε για 1 γραμμή για μισή γραμμή...Οι πολιτικές του παρελθόντος κατάντησαν όλες τις πόλεις της Ελλάδας πνιγμένες στα Ι.Χ. Στην Πάτρα εκτός από ένα μεγάλο δίκτυο Τραμ θα έπρεπε να δημιουργηθεί ένας οργανισμός σαν τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣθ όπου θα διαχειρίζεται και τα αστικά λεωφορεία. Θα οργανώσει καλύτερα και τις γραμμές, τα δρομολόγια ίσως δημιουργόντας και νεες γραμμές. Έχω πάει στην Πάτρα και έχω μείνει αρκετές μέρες. Γιατί διαφορετικές γραμμές έχουν τον ίδιο αριθμό; Αυτό δεν το καταλαβαίνω!
5 Μάρτιος 2009 12:16 πμ
Ανώνυμος είπε...
Το τραμ δεν ενοχλεί τα ΚΤΕΛ γιατί είναι καθαρά αστική συγκοινωνία. Ωστόσο, επώνυμοι πολιτικοί και των δύο κομμάτων εξουσίας δεν θέλουν το τραμ για τις ψήφους των γιωταχήδων υποτίθεται. Αν και το τραμ με σωστό σχεδιασμό δεν εμποδίζει τα ΙΧ να κινηθούν. Το αντίθετο. Αλλά σ' αυτή τη χώρα δεν υπάρχει μυαλό. Οταν θα βρεθεί φοβάμαι ότι θα είναι πλέον αργά.
18 Μάρτιος 2009 5:47 μμ
Σπύρος Γιακουμάκης είπε...
H Εγνατία είναι σπουδαίο έργο και κρίμα που δεν προβλέφθηκε από τον Λαλιώτη και η σιδηροδρομική Εγνατία όπως και η σιδηροδρομική γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Καλό να φτιαχτούν και ΣΕΑ και εννοείται φωτισμός σε όλο της το μήκος και όχι μόνο στις σήραγγες. Ισως ο πρώτος ολοκληρωμένος οδικός άξονας που θα παραδοθεί ως τις...ευρωεκλογές. Ο κ. Σουφλιάς συνδυάζει πάντα το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
16 Μάρτιος 2009 4:08 μμ
Βορέας είπε...
Το τραμ χρειάζεται ευρύχωρο χώρο και στο πυκνοδομημένο κέντρο της πόλης νομίζω δύσκολα θα βοηθούσε αποτελεσματικά. Χρειάζεται δικό του αποκλειστικό χώρο κίνησης και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης λίγοι δρόμοι είναι αρκετά φαρδιοί ώστε αφαιρώντας δύο λωρίδες για το τραμ, να επιτρέπουν εξίσου αποτελεσματική κίνηση τραμ και αυτοκινήτων. Αντίθετα το να βάλεις το τραμ να κινείται μεταξύ των αυτοκινήτων θα έχει ως αποτέλεσμα να μένει κολλημένο στην κίνηση ακριβώς όπως γίνεται και με τα λεωφορεία τώρα. Μοναδική διαδρομή που θα μπορούσα να σκεφτώ για το τραμ για τον κέντρο θα ήταν από το Λιμάνι μέσω της Λ. Νίκης (με τη προϋπόθεση να δοθεί αποκλειστικά για το τραμ, και στα ανατολικά χρησιμοποιώντας την Λ. Μ. Αλεξάνδρου μου είναι αρκετά πλατιά.
Γενικά δεν θεωρώ πως το τραμ δεν χρειάζεται αλλά δεν το θεωρώ και αντάξιο αντικαταστάτη πλέον του μετρό. Αν υπήρχαν από πολλά χρόνια οι υποδομές του τραμ, ίσως ναι. Για την σημερινή κατάσταση και σίγουρα για τις μελλοντικές μόνο το μετρό θεωρώ πιο αποτελεσματικό. Το οποίο φυσικά δεν είναι το μετρό με την μία γραμμή που φτιάχνεται τώρα. Αυτό είναι μεν μια αποσυμφόρηση αλλά η ουσία είναι να προεκταθεί και εκτός κέντρου. Ή εναλλακτικά το τραμ θα μπορούσε επίσης να αναλάβει την κίνηση από τις πιο αραιοκατοικημένες εξωτερικές περιοχές της πόλης προς τις εσωτερικές όπου θα είναι δυνατή μετεπιβίβαση στο μετρό.
18 Μάρτιος 2009 11:57 πμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου