Η Πάτρα η 3 μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας έχει αρχίσει και μας απασχολεί σχετικά με τις υποδομές που είναι ήδη σε κατασκευή (όπως είναι το νέο λιμάνι, τα έργα ΟΣΕ, η κάλυψη του ποταμού Διακονιάρη, οι παραγλαύκιες αρτηρίες, το φράγμα Πείρου -Παραπείρου ) αυτές που τώρα ξεκινούν (Ολύμπια Οδός) αλλά και αυτές που σχεδιάζονται (Τραμ Πάτρας).
Τους τελευταίους μήνες υπάρχει έντονος προβληματισμός σχετικά με το πάγωμα που παρατηρήθηκε στην πρόοδο των μεγάλων έργων της πόλης. Απο την πλευρά του Υπουργείου διαβεβαιώνουν ότι όλα τα μεγάλα έργα της πόλης θα ολοκληρωθούν ομαλά αναβαθμίζοντας το επίπεδο διαβίωσης της όμορφης αυτής πόλης.
ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗΣ
Για το έργο της κάλυψης του χειμάρου Διακονιάρη υπάρχει πλέον μέγαλη πρόοδος μετά απο αρκετούς μήνες παγώματος των εργασιών και πιστεύω πως σύντομα θα φανεί αυτό και στα μάτια των πολιτών που λογικό ήταν να έχουν δυσανασχετίσει. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο καθώς ο εγκιβωτισμός του χειμάρου Διακονιάρη θα σταματήσει τις συνεχείς πλυμήρες που δημιουργούσαν τεράστια προβλήματα στη λειτουργία της πόλης αλλά και σε σπίτια. Το τμήμα που πρόκειται να ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες είναι αυτό απο την Ακτή Δυμαίων μέχρι την οδό Αγ.Ιωάννου Πράτσικα μήκους περίπου 1χλμ.
Παράλληλα δουλεύονται όλα τα μέτωπα (ασφαλτοστρώσεις, πεζοδρόμια, ηλεκτροφωτισμός, κλπ), ενώ γίνονται εργασίες και στο υπόλοιπο κομμάτι. Κατόπιν αυτών αναμένεται να δωθούν στην κυκλοφορία της Πατρών-Κλάους μήκους 2,5χλμ μετά τις γιορτές του Πάσχα και το σύνολο του έργου μέχρι το τέλος του 2009.
ΠΑΡΑΓΛΑΥΚΙΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ
Στο έργο για τις παραγλάυκιες αρτηρίες γίνονται πλέον ασφαλτοστρώσεις της δεξιάς παραγλαύκιας οδού. Η ολοκλήρωση θα είναι maximum μέχρι τα μέσα Απριλίου. Αμέσως μετά θα συνεχιστούν οι ασφαλτοστρώσεις και για την αριστερή πλευρά. Η συνολική παράδοση του έργου αναμένεται στα τέλη του 2009.
ΦΡΑΓΜΑ ΠΕΙΡΟΥ ΠΑΡΑΠΕΙΡΟΥ
Το πολύ σημαντικό έργο του φράγματος Πειρου Παραπείρου κόστους 130εκ. Ευρω έχει ξεκινήσει απο το 2006 και αναμένεται να είναι έτοιμο του χρόνου (2010) έως το τέλος του καλοκαιριού. Η χρηματοδότηση του έργου είναι σχεδόν 50% και πολύ μεγάλο μέρος των εργασιών έχει ήδη ολοκληρωθεί και πλέον τους επόμενους μήνες θα φανεί και εδώ το μέγεθος της προόδου που έχει συντελεστεί τα τελευταία 3 χρόνια. Το διάστημα που διανύουμε προχωρούν οι εργασίες σκυροδέτησης και επιχωμάτωσης.
Η Πάτρα έχει ανάγκη αυτά τα έργα αλλά και άλλα που θα προγραμματιστούν με το ΕΣΠΑ 2007-2013 καθώς σε αυτή τη χώρα δεν είναι μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αλλά και πολλές άλλες μεγάλες και μεσαίες πόλεις που πρέπει να προχωρήσουν και να αναδείξουν την τοπική τους δύναμη.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Τα έργα του Διακονιάρη και του Γλαύκου που έπρεπε να είχαν ήδη ολοκληρωθεί από το τέλος του 2008,εκτελούνται από την Μηχανική και για αρκετούς μήνες ήταν παρατημένα.
Το τελευταίο ένα μήνα άρχισαν ξανά οι εργασίες με την προοπτική να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο,ενώ και το φράγμα Πείρου-Παραπείρου που εκτελείται από την ίδια εταιρεία θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2010,ενώ κανονικά έπρεπε να τελειώσει φέτος τον Μάιο.
Τώρα για τα υπόλοιπα έργα
περίμενουμε την έναρξη εργασιών στην Ολυμπία Οδό όπου εγκαθίστανται σταδιακά τα εργοτάξια,ενώ θα δημοπρατηθούν τρείς εργολαβίες που αφορούν το σιδηρόδρομο από το Κιάτο έως τον Ψαθόπυργο,ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι μελέτες από τον Ψαθόπυργο έως την Πάτρα.
Τέλος το Τράμ της Πάτρας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η μελέτη σκοπιμότητας και η οικονομοτεχνική μελέτη που θα έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2010.
Δημοσίευση σχολίου