Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Γήπεδο ΠΑΟ: Συνέχεια του σήριαλ της εμπλοκής..


Δυστυχώς άλλη μια περίπτωση ένστασης που καθυστερεί ενα σημαντικό έργο για την πρωτεύουσα έχουμε αυτές τις μέρες. Το γήπεδο του Παναθηναικού το οποίο συνδέεται με την διπλή ανάπλαση σε Ελαιώνα και Αλεξάνδρας έχει μπλοκάρει και έτσι ολα μένουν πίσω. Ο προφανής ισχυρισμός είναι ένα μεγάλο ιδιωτικό εμπορικό κέντρο που προκαλεί την οργή φορέων και κατοίκων.
Μέχρι τώρα δεν έχουν καταφέρει να βρουν μια άκρη μέσω διαβουλεύσεων ο Δήμος Αθηναίων, ο Παναθηναικός οι προσφυγέντες κλπ.
Εκδικάστηκε το πρωί της Παρασκευής λοιπόν η προσφυγή κατά της κατασκευής του εμπορικού κέντρου στο γήπεδο του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό (για να μην παρεξηγηθούμε). Τώρα πλέον απομένει η απόφαση για να μάθουμε για αυτή την πολύκροτη υπόθεση.
Εν τω μεταξύ η οικοδομική άδεια έχει εκδοθεί αλλά ο Παναθηναικός φαίνεται να είναι απρόθυμος να δαπανήσει 6 και βάλε εκατομύρια ευρώ αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τις δικαστικές διαμάχες οι οποίες δυστυχώς καθυστερούν ενα πολύ ωραίο αθλητικό όραμα της οικογένειας του Παναθηναικού που εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

«Πραγματοποιήθηκε σήμερα η διάσκεψη της Ολομέλειας του ΣτΕ για την εκδίκαση επί της αίτησης ακυρώσεως των διοικητικών πράξεων που εκδόθηκαν σε εφαρμογή του νόμου της Διπλής Ανάπλασης. Ως έχουσα έννομο συμφέρον η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρέστη στη πολύωρη ακροαματική διαδικασία ενώπιον της εικοσιπενταμελούς Ολομέλειας δια των νομίμων εκπροσώπων της. Ανταποκρινόμενοι, στην εύλογη ανησυχία του κόσμου του Παναθηναϊκού για το μέλλον του γηπέδου μας, επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
-Η εισήγηση του Συμβούλου θέτει, μεταξύ άλλων, συγκεκριμένα ζητήματα αντισυνταγματικότητος στο σύνολο του νόμου της Διπλής Ανάπλασης 3481/2006.
- Ο νόμος της Διπλής Ανάπλασης ψηφίστηκε από την συντριπτική πλειοψηφία της Βουλής τον Ιούλιο 2006. Κατ' εφαρμογή του έχει ξεκινήσει η διαδικασία για τη κατασκευή του νέου σπιτιού του Παναθηναϊκού και βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την έκδοση της άδειας εκσκαφών και αντιστηρίξεων και της άδειας ανωδομής.
- Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέπτυξε προφορικά την επιχειρηματολογία της για τη συνταγματικότητα των ρυθμίσεων που προβλέπει ο νόμος της Διπλής Ανάπλασης. Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα καταθέσει και συμπληρωματικό γραπτό υπόμνημα επί των θέσεων αυτών.
- Πάγιος στόχος και επιδίωξη της ΠΑΕ Παναθηναϊκός παραμένει η κατασκευή ενός υπερσύγχρονου ποδοσφαιρικού γηπέδου αντάξιου της ιστορίας και των φιλάθλων της ομάδας. Για το σκοπό αυτό εργαζόμαστε εντατικά και μεθοδικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια ερχόμενοι αντιμέτωποι καθημερινά με πλήθος αντιξοοτήτων στην προσπάθειά μας να ολοκληρώσουμε το έργο εντός του καθορισμένου χρονοδιαγράμματος. Κινητήριος δύναμή μας ήταν και είναι η ανιδιοτελής στήριξη του κόσμου του Παναθηναϊκού.
- Η εξεφρασμένη βούληση της κυβέρνησης, των πολιτικών κομμάτων, του Δήμου Αθηναίων, των δημοτικών παρατάξεων και των λοιπών εμπλεκόμενων φορέων να γίνει το γήπεδο του Παναθηναϊκού αποδεικνύεται μόνο με πράξεις. Τους καλούμε να ανταποκριθούν».
Εμείς θα περιμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις και τις αποφάσεις που αναμένεται να παρθούν το καλοκαίρι που μας έρχεται και θα ενημερώνουμε τακτικά το ιστολόγιο...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Endiaferon to gegonos oti to emporiko kentro arxise na ktizetai prin apo to ghpedo.
Endiaferon oti stis maketes prasino pouthena.
Ktiria tou dhmou, emporika kentra, egkatastaseis erasitexnh PAO, kleista ghpeda mpasket...
O megalos aerologos Kos Kaklamanhs metakinhthh apo symfwnies me farmakeytikes se symfwnies me emporikes etairies.

Kata ta alla tha gkremize kai polykatoikies gia parka.
Apo tous megalyterous kai pio epikindynous pseytes sthn ellhnikh politikh.

Giati einai demeno to ghpedo tou PAO me ola ayta, kai aytoi mesa sto fagopoti...

Kathgoroume tous politikous alla dystyxws opou kai na piasoume ton Ellhna myrizei apath.
Oso den allazoume toso tha kolympame stis prwtogones, axares kai xondorokommenes akatharsies mas...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα