ΓΡΑΜΜΗ 2 Άγιος Αντώνιος – Άγιος Δημήτριος (11,0 χιλιόμετρα)
ΣΤΑΘΜΟΙ 14, ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ= 6
ΕΛΛΗΝΙΚΟ (υπό κατασκευή), ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (υπό κατασκευή), ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ(υπό κατασκευή), ΑΛΙΜΟΣ (υπό κατασκευή), ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ(ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΡΑΜ), ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ, ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΡΑΜ-ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 3), ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΟΜΟΝΟΙΑ, (ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 1) ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ, ΑΤΤΙΚΗ ( ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 1), ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ( ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΣΕ- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ), ΣΕΠΟΛΙΑ, ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (υπό κατασκευή), ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ (υπό κατασκευή)
Ιστορικό- Τελευταία Νέα
Η γραμμή 2 έχει μήκος 11 χιλιόμετρα και 14 Σταθμούς. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε στα τέλη του 1992 όντας μέσα στα βασικό έργο που αποτελούσαν οι γραμμές 2 και 3 με περιορισμένο αριθμό Σταθμών. Αφού ταλαιπώρησαν τους οδηγούς και τους πεζούς με τις καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα το πρώτο τμήμα που παραδόθηκε ήταν το Σεπόλια- Σύνταγμα τον Ιανουάριο του 2000. Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους προστέθηκε το τμήμα Σύνταγμα – Δάφνη με 5 Σταθμούς. Προκειμένου να είναι έτοιμο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τον Ιούνιο του 2004 προστέθηκε ο Σταθμός Άγιος Δημήτριος στο Νότιο άκρο της Γραμμής ενώ τον Αύγουστο του 2004 μπήκε σε λειτουργία και ο Σταθμός Άγιος Αντώνιος (στο Περιστέρι) στο Βόρειο άκρο.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Αυτή την εποχή σε φάση κατασκευής είναι δύο επεκτάσεις της Γραμμή 2 με 6 Σταθμούς. Η επέκταση από τον ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ για ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ μήκους 5,5χλμ έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το Μάιο 2006. Ο μετροπόντικας (ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε στην επέκταση προς Δουκίσσης Πλακεντίας) ολοκλήρωσε τη διάνοιξη της σήραγγας και οι υπόλοιπες εργασίες μπαίνουν σε φάση ολοκλήρωση αρχιτεκτονικών εργασιών προκειμένου μέχρι το Καλοκαίρι του 2010 να παραδοθεί στο κοινό. Η όλη επέκταση παρουσιάζει ολιγόμηνη καθυστέρηση (Δεκ 09) από το αρχικό χρονοδιάγραμμα.
Η επέκταση από τον ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ για ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ μήκους 1,5χλμ έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τον Ιούνιο 2006 με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης το Δεκέμβριο του 2009. Και σε αυτή την επέκταση είμαστε σε φάση ολοκλήρωσης και απομένουν λίγοι μήνες για την αποπεράτωση των υπόγειων και των επίγειων χώρων των σταθμών. Και αυτή η επέκταση θα παραδοθεί με καθυστέρηση ενός έτους (Δεκ 08)
Στο σύνολό της η Γραμμή 2 με τις προγραμματισμένες επεκτάσεις θα διαθέτει στα μέσα του 2010, 18χλμ υπόγειας σήραγγας , 20 Σταθμούς με αρκετές ανταποκρίσεις με τις υπόλοιπες γραμμές του δικτύου (Ομόνοια, Αττική-Γρ.1, Σύνταγμα (Γρ.3), καθώς και με το Τραμ (Συγγρού/Φιξ, Νέος Κόσμος), αλλά και τον Προαστιακό (Σταθμός Λαρίσης).
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Για τις μελλοντικές επεκτάσεις της Γραμμής 2 πρόσφατα ανακοινώθηκε η προμελέτη για την επέκταση από την Ανθούπολη με 3 σταθμούς σε ΑΓΙΟ ΙΕΡΟΘΕΟ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΙΛΙΟΝ ενώ δεν έχει ανακοινωθεί κάτι για τη νότια επέκταση με 2 σταθμούς σε ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ,ΓΛΥΦΑΔΑ. Μετά το 2010 αναμένεται η απόφαση για την πρώτη επέκταση. Για την δεύτερη όμως δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και μάλλον για αρκετό καιρό ακόμα.
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 1 ημέρα
11 σχόλια:
Η γραμμή 2 είναι αυτή που χρησιμοποιώ περισσότερο, διότι μένω στα Νότια Προάστια. Περιμένω πώς και πώς να φτάσει στο Ελληνικό, αφού θα γλιτώνω 5,5 χιλιόμετρα οδήγησης ανά κατεύθυνση κάθε φορά που πηγαίνω στο κέντρο της Αθήνας. Όσον αφορά το χρόνο, το κέρδος δεν θα είναι και τόσο θεαματικό όσο ήταν με τη γραμμή Δάφνη-Σεπόλια. Όσο απομακρυνόμαστε από το κέντρο τόσο το μειώνεται το πλεονέκτημα του μετρό σε σύγκριση με τα λεωφορεία και τα ΙΧ. Παρόλα αυτά υποστηρίζω (βεβαίως με ιδιοτελή κίνητρα) την περαιτέρω επέκταση προς τα νότια. Αν κατασκευαστεί ο σταθμός Άνω Γλυφάδα εκεί όπου έδειχναν ο παλιοί χάρτες, θα απέχει περίπου 1 πεντάλεπτο από το σπίτι μου, που σημαίνει ότι θα πηγαίνω στο μετρό με τα πόδια. Επίσης θα αυξηθεί η εμπορική αξία του σπιτιού μου!
Πριν από το 2000 η διαδρομή Γλυφάδα - Αθήνα ήταν περιπέτεια. Από την Ακαδημία ως την Πλατεία Καλογήρων το λεωφορείο έκανε γύρω στο μισάωρο και άλλα τόσα στην είσοδο, όπου το μποτιλιάρισμα ξεκίναγε από εκεί όπου η Βουλιαγμένης σπάει σε δύο ρεύματα. Όταν είχε διαδηλώσεις και φασαρίες στο κέντρο τα λεωφορεία άδειαζαν τον κόσμο στην Καλλιρρόης.
Όλα αυτά με το μετρό έγιναν παρελθόν. Δε μασάει ό,τι και να γίνεται στην επιφάνεια: μποτιλιαρίσματα, διαδηλώσεις, κατακλυσμοί, παρελάσεις, μολότοφ. Στη χειρότερη περίπτωση κλείνουν μόνο οι σταθμοί που είναι κοντά σε επεισόδια.
Για να δούμε λοιπόν πόσο χρόνο κερδίζει ένας εργαζόμενος που θα πηγαίνει καθημερινά από το Ελληνικό στο Κέντρο. Αν υπολογίσουμε μισή ώρα λιγότερη διαδρομή ανά κατεύθυνση μας κάνει μία ώρα την ημέρα. Επί 300 εργάσιμες μέρες το χρόνο = 300 ώρες. Επί 35 χρόνια εργασίας = 10500 ώρες = 437,5 μέρες, δηλαδή ένας χρόνος και δυόμιση μήνες. Ποιο άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς χαρίζει τόση ζωή;
γλαφυρότατος ο τάσος στα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε για να στηρίξει το μετρό.συμφωνώ απόλυτα μαζί του.το μετρό ειναι το απόλυτο μέσο μεταφοράς των μεγαλουπόλεων.το έχουν ανακαλύψει οι υπόλοιπες χώρες εδώ και 30 χρόνια.καιρός είναι να το πραγματοποιήσουμε κι εμείς...
peter
Ρε σύ Τάσο
Τι να την κάνεις την επιπλέον ζωή παρέα με τους αρουραίους; Οι ωραίες γυναίκες αξίζουν στο φως. Πάρε ένα γρήγορο μελλοντικό τραμ να βρεις την υγειά σου καϋμένε!
Είναι άτοπο να μιλάμε για τραμ στη διαδρομή της γραμμής 2 του μετρό. Ο κύβος ερρίφθη. Έχουμε βαρύ υπόγειο μετρό για το οποίο τα εγγόνια μας θα μας ευγνωμονούν, όπως ευγνωμονούν οι Λονδρέζοι, Παριζιάνοι, Βερολινέζοι κ.λπ. τους προγόνους τους που δεν τσιγκουνεύτηκαν τα λεφτά και τον κόπο.
Πήγε να γίνει το λάθος να κατασκευαστεί υπερυψωμένο το τμήμα μεταξύ Αγίου Δημητρίου και Ελληνικού. Ευτυχώς επενέβη ο αγαπημένος μου υπουργός Γιώργος Σουφλιάς και υπογειοποίησε αυτό το κομμάτι. Αν γινόταν όπως είχε σχεδιαστεί θα υπήρχαν πολλά μειονεκτήματα:
1 Θα καταστρεφόταν η πράσινη νησίδα της Βουλιαγμένης.
2 Οι περίοικοι θα έβλεπαν την ασκήμια των κολωνών και του τσιμέντου.
3 Θα παρεμποδίζονταν μελλοντικά οδικά έργα.
4 Οι επιβάτες δεν θα είχαν κανένα όφελος. Ίδιος χρόνος διαδρομής με την υπόγεια κατασκευή και θέα των άχαρων κτιρίων κατά μήκος της Βουλιαγμένης.
Επιτέλους ακούμε και κάτι για περαιτέρω επέκταση του δικτύου μετρό
Οταν ο κ. Σουφλιάς καταλάβει επιτέλους ότι περιβαλλοντικό έργο δεν είναι μόνο το Μετρό, τότε πρωτίστως θα έχει ωφελήσει τον εαυτό του. Εμείς οι υπόλοιποι τι να περιμένουμε πια; Εξαντλήθηκε η υπομονή μας...
Έλεος ρε Γιακουμάκη... Έχεις καταντήσει γραφικός με το τραμ. Γιατί είσαι τόσο αρνητικός με το μετρό? Μόνο το μετρό είναι αμιγώς περιβαλλοντολογικό... ούτε επιγειο χώρο καταλαμβάνει, ούτε διασταυρώνεται με δρόμους, πεζοδρόμους και ποδηλατοδρόμους
Κύριε Καραγιάννη
Κατ' αρχάς θέλω να πω πως είναι παντελώς απαράδεκτο διάφοροι ανώνυμοι να βγαίνουν να χαρακτηρίζουν άλλους σχολιαστές με τον αλφα ή βήτα τρόπο τη στιγμή που δεν έχουν επιχειρήματα να παραθέσουν. Είναι απόλυτα ανακριβές ότι είμαι εχθρικός απέναντι στο μετρό, επανειλημμένα έχω τονίσει ότι είμαι υπέρ του βέλτιστου συνδυασμού των μέσων σταθερής τροχιάς. Αντίθετα, άλλοι, παραποιώντας τις θέσεις μου, είναι απόλυτα εχθρικοί απέναντι στο τραμ το οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέσο και το οποίο η σημερινή ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ το έχει σε πλήρη απαξίωση για να βολεύονται τα ΙΧ. Αίσχος! Αυτή είναι η πραγματικότητα κι όποιος έχει μάτια ανοιχτά τη βλέπει κάθε μέρα. Είναι απαράδεκτο ένα σύγχρονο μέσο που ακριβοπλήρωσε ο φορολογούμενος για να εξυπηρετείται άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια να περιμένει στα φανάρια προς όφελος των ΙΧ 5 χρόνια τώρα. Αλλά αυτή η καστάσταση σύντομα θα λάβει τέλος και το τραμ θα βρει το δρόμο που του πρέπει και τις επεκτάσεις που προγραμματίστηκαν από το 2003. Κανείς Σουφλιάς δεν είναι ισόβιος.
Γιακουμάκη επαναλαμβάνω.... Αν θέλεις να μιλάς συνέχεια και να σχολιάζεις τα πάντα, άνοιξε το giakoumakis.blogspot.com και γράψε ό,τι θέλεις. Σε άλλο post αναφέρεις συνέχεια την κυβέρνηση και ότι πρέπει να φύγει κλπ... Γιατί πολιτικολογείς σε ένα blog για υποδομές? Και επιτέλους γιατί επικαλείσαι τον Νίκο Καραγιάννη? Για να μας κάνει ban? Κάνε εσύ λίγο BAN στην "πένα" σου, πέρνα από φίλτρο όσα λες και μην πλατυάζεις...
Η άμεση επέκταση του μετρό στο Ελληνικό και αμέσως μετά στο κέντρο της Γλυφάδας είναι έργο απολύτως απαραίτητο, λόγω της έντονης αστικοποίησης της περιοχής. Επίσης, θα απελευθερωθούν οι επιβάτες του τράμ από τη διαδρομή 1 ώρας από το Σύνταγμα προς τη Γλυφάδα και θα περιοριστεί σε 15 περίπου λεπτά! Και οι επέκτασεις προς Περιστέρι και Ανθούπολη είναι εξίσου απαραίτητες καθώς πρόκειται για μεγάλους δήμους με πολλούς κατοίκους και πολλά...αυτοκίνητα που επιβαρύνουν μια περιοχή με ελάχιστο πράσινο.
γραμμή 2: όταν παραδοθει η Ανθουπολη τον Απριλη, συνεχιζει προς Μιχελη Καματερο και Ανω Λιοσια και μετα θα πρεπει να κινειται στην παλια γραμμη του ΣΠΑΠ προς Ελευσινα
Απο την αλλη πλευρα μετα την παραδοση του Ελληνικου, παει προς Γλυφαδα και επειτα προς Βαρκιζα με τερμα την Σαρωνιδα αλλα με τιμολογιο Αεροδρομιου
Δημοσίευση σχολίου