Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Σχόλια επισκεπτών Μάιος 2009

Desiro EMU είπε...
Επίσης, όσον αφορά την προοπτική επέκτασης είναι απολύτως αναγκαία, μόνο όμως η Α' φάση, δηλαδή μέχρι την Νέα Ερυθραία. Η δήμος αυτός είναι από τους μεγαλύτερους και η κορεσμένη Κηφισιά δίνει τη θέση περαιτέρω αστικοποίησης στη Νέα Ερυθραία. Άλλωστε, μην ξεχνάμε πως η Νέα Ερυθραία είναι η περιοχή με τις καλύτερες καφετέριες και γενικά νυχτερινή ζωή, αλλά και πολλά εμπορικά κέντρα. Επομένως η νέα γενιά (κυρίως) θα εκτιμήσει δεόντως αυτήν την επέκταση που μέχρι τώρα περιορίζονται στη Νερατζιώτισσα και Μαρούσι. Η Β' φάση στο χρόνο που διανύουμε τουλάχιστον θα είναι απόλυτα ζημιογόνα καθώς θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει περιοχές με πολύ χαμηλό πληθυσμό.

24 Μάϊος 2009 3:43 μμ

Ανώνυμος είπε...
ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΩΣ Η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΔΙΧΟΝΟΙΑ...ΜΕΤΡΟΦΙΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΡΑΜΟΦΙΛΩΝ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΕΙ,ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.ΚΡΙΜΑ!!!

12 Μάϊος 2009 2:06 πμ

Βορέας είπε...
Πέρα από τον αεροδιάδρομο, τίποτα πιο εμφανές στην αναβάθμιση του αεροδρομίου δεν βλέπω να γίνεται, τουλάχιστον για την ώρα. Δυστυχώς το συγκεκριμένο κτήριο του αεροδρομίου παρά είναι μικρό για τον αριθμό των επιβατών. Υπάρχουν παντού ουρές λόγω της έλλειψης χώρου ή προσωπικού, είτε check in θα είναι αυτή, ή έλεγχος πριν την επιβίβαση ή αναμονή για τις αποσκευές... Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν 2-3 πτήσεις ταυτόχρονα γίνεται πανικός... Μόνο με τον αεροδιάδρομο δεν γίνεται ιδιαίτερη βελτίωση του αεροδρομίου, για τα μάτια του επιβάτη, επισκέπτη...

15 Μάϊος 2009 1:06 πμ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,

λέγομαι Χρήστος Ξυθάλης και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τις αστικές συγκοινωνίες εδώ και περίπου 10 χρόνια. Βασικά το ενδιαφέρον μου κινείται γύρω από ένα καινοτόμο μέσο αστικής συγκοινωνίας που λέγεται Personal Rapid Transit (PRT). Έχω δουλέψει αρκετά πάνω σε αυτό το αντικείμενο, το δε κύριο αποτέλεσμα της δουλειάς μου είναι ένας προσομοιωτής ο οποίος περιγράφει, με αρκετά καλή ακρίβεια κατά τη γνώμη μου, τη λειτουργία του νέου μέσου. Το πρόγραμμα αυτό είναι διαθέσιμο στη σχετική ιστοσελίδα μου: http://students.ceid.upatras.gr/~xithalis/index.html μαζί με άλλο επεξηγηματικό υλικο, παρουσιάσεις, links κ.τ.λ.

Έχω ανταλλάξει emails,posts,συνομιλίες κ.τ.λ. με πολλούς ανθρώπους που ασχολούνται με το θέμα αυτό και γενικά έχω λάβει πολύ καλά σχόλια για τη ποιότητα της δουλειάς μου, πάντα όμως με ανθρώπους από το εξωτερικό. Πολύ θα ήθελα να δω μια σχετική συζήτηση/απόψεις/γνώμες ανθρώπων από την Ελλάδα που ενδιαφέρονται για αστικές συγκοινωνίες, σχετικά με το αν η έρευνα/ανάπτυξη/κατασκευή ενός τέτοιου συστήματος θα είχε νόημα στη χώρα μας.

Πάντως ακόμη και αν κάτι τέτοιο δεν ξεκινήσει από μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, αν και όταν γίνει έξω (κάποια παρόμοια συστήματα έχουν ήδη πάρει το δρόμο τους) θα ανατρέψει τα δεδομένα και στη χώρα μας, κάνοντας οποιοδήποτε σχεδιασμό σε βάθος δεκαετιών άστοχο και ανεδαφικό. Θα ήταν καλό λοιπόν να ξέρουμε τη μορφή των πραγμάτων που ενδέχεται να έρθουν.

Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό το blog καλύπτει ερευνητικά/καινοτόμα θέματα. Πήρα θάρρος διαβάζοντας τη φράση: " Εδώ θα βρείτε αναρτήσεις που αφορούν τα έργα υποδομών που είναι σε εξέλιξη στην Ελλάδα, αυτά που σχεδιάζονται αλλά ακόμα και αυτά .. που ονειρευόμαστε".

Και βέβαια θα ήθελα να δώσω τα συγχατηρήριά μου για το blog που είναι πολύ ενδιαφέρον και απευθύνεται σε δημιουργικούς ανθρώπους που νοιάζονται για την πρόοδο του τόπου.

Νίκος Καραγιάννης είπε...

Αγαπητέ Χρήστο επικοινωνησε μαζί μου μέσω mail. Φυσικά το blog ασχολείται κ με ερευνητικές μελέτες για υποδομές

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα