Desiro EMU είπε...
Επίσης, όσον αφορά την προοπτική επέκτασης είναι απολύτως αναγκαία, μόνο όμως η Α' φάση, δηλαδή μέχρι την Νέα Ερυθραία. Η δήμος αυτός είναι από τους μεγαλύτερους και η κορεσμένη Κηφισιά δίνει τη θέση περαιτέρω αστικοποίησης στη Νέα Ερυθραία. Άλλωστε, μην ξεχνάμε πως η Νέα Ερυθραία είναι η περιοχή με τις καλύτερες καφετέριες και γενικά νυχτερινή ζωή, αλλά και πολλά εμπορικά κέντρα. Επομένως η νέα γενιά (κυρίως) θα εκτιμήσει δεόντως αυτήν την επέκταση που μέχρι τώρα περιορίζονται στη Νερατζιώτισσα και Μαρούσι. Η Β' φάση στο χρόνο που διανύουμε τουλάχιστον θα είναι απόλυτα ζημιογόνα καθώς θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει περιοχές με πολύ χαμηλό πληθυσμό.
24 Μάϊος 2009 3:43 μμ
Ανώνυμος είπε...
ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΩΣ Η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΔΙΧΟΝΟΙΑ...ΜΕΤΡΟΦΙΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΡΑΜΟΦΙΛΩΝ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΕΙ,ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.ΚΡΙΜΑ!!!
12 Μάϊος 2009 2:06 πμ
Βορέας είπε...
Πέρα από τον αεροδιάδρομο, τίποτα πιο εμφανές στην αναβάθμιση του αεροδρομίου δεν βλέπω να γίνεται, τουλάχιστον για την ώρα. Δυστυχώς το συγκεκριμένο κτήριο του αεροδρομίου παρά είναι μικρό για τον αριθμό των επιβατών. Υπάρχουν παντού ουρές λόγω της έλλειψης χώρου ή προσωπικού, είτε check in θα είναι αυτή, ή έλεγχος πριν την επιβίβαση ή αναμονή για τις αποσκευές... Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν 2-3 πτήσεις ταυτόχρονα γίνεται πανικός... Μόνο με τον αεροδιάδρομο δεν γίνεται ιδιαίτερη βελτίωση του αεροδρομίου, για τα μάτια του επιβάτη, επισκέπτη...
15 Μάϊος 2009 1:06 πμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Καλημέρα,
λέγομαι Χρήστος Ξυθάλης και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τις αστικές συγκοινωνίες εδώ και περίπου 10 χρόνια. Βασικά το ενδιαφέρον μου κινείται γύρω από ένα καινοτόμο μέσο αστικής συγκοινωνίας που λέγεται Personal Rapid Transit (PRT). Έχω δουλέψει αρκετά πάνω σε αυτό το αντικείμενο, το δε κύριο αποτέλεσμα της δουλειάς μου είναι ένας προσομοιωτής ο οποίος περιγράφει, με αρκετά καλή ακρίβεια κατά τη γνώμη μου, τη λειτουργία του νέου μέσου. Το πρόγραμμα αυτό είναι διαθέσιμο στη σχετική ιστοσελίδα μου: http://students.ceid.upatras.gr/~xithalis/index.html μαζί με άλλο επεξηγηματικό υλικο, παρουσιάσεις, links κ.τ.λ.
Έχω ανταλλάξει emails,posts,συνομιλίες κ.τ.λ. με πολλούς ανθρώπους που ασχολούνται με το θέμα αυτό και γενικά έχω λάβει πολύ καλά σχόλια για τη ποιότητα της δουλειάς μου, πάντα όμως με ανθρώπους από το εξωτερικό. Πολύ θα ήθελα να δω μια σχετική συζήτηση/απόψεις/γνώμες ανθρώπων από την Ελλάδα που ενδιαφέρονται για αστικές συγκοινωνίες, σχετικά με το αν η έρευνα/ανάπτυξη/κατασκευή ενός τέτοιου συστήματος θα είχε νόημα στη χώρα μας.
Πάντως ακόμη και αν κάτι τέτοιο δεν ξεκινήσει από μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, αν και όταν γίνει έξω (κάποια παρόμοια συστήματα έχουν ήδη πάρει το δρόμο τους) θα ανατρέψει τα δεδομένα και στη χώρα μας, κάνοντας οποιοδήποτε σχεδιασμό σε βάθος δεκαετιών άστοχο και ανεδαφικό. Θα ήταν καλό λοιπόν να ξέρουμε τη μορφή των πραγμάτων που ενδέχεται να έρθουν.
Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό το blog καλύπτει ερευνητικά/καινοτόμα θέματα. Πήρα θάρρος διαβάζοντας τη φράση: " Εδώ θα βρείτε αναρτήσεις που αφορούν τα έργα υποδομών που είναι σε εξέλιξη στην Ελλάδα, αυτά που σχεδιάζονται αλλά ακόμα και αυτά .. που ονειρευόμαστε".
Και βέβαια θα ήθελα να δώσω τα συγχατηρήριά μου για το blog που είναι πολύ ενδιαφέρον και απευθύνεται σε δημιουργικούς ανθρώπους που νοιάζονται για την πρόοδο του τόπου.
Αγαπητέ Χρήστο επικοινωνησε μαζί μου μέσω mail. Φυσικά το blog ασχολείται κ με ερευνητικές μελέτες για υποδομές
Δημοσίευση σχολίου