Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής: Άρχισαν τα όργανα...

ΚΑΣ όπως λέμε Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Είναι ο πρώτος μεγάλος αντίπαλος στα σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ για το νέο δίκτυο αυτοκινητόδρομων στην Αττική (ή τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού αν θέλετε).
Στοπ είπε επί της μελέτης του αυτοκινητόδρομου το ΚΑΣ, αφού σύμφωνα με τις υποδείξεις του πάνω στον αυτοκινητόδρομο βρίσκονται σημαντικά μνημεία και αρχαιότητες.
Ο μήκους 62χλμ αυτοκινητόδρομος σύμφωνα πάντα με το ΚΑΣ πέφτει πάνω στη χάραξη του σε σημαντικά αρχαιολογικά , πρωτοχριστιανικά και βυζαντινά ευρήματα σε τέτοιο βαθμό ώστε να χρειαστούν αρχαιολογικές έρευνες. Το πιο δύσκολο σημείο είναι ο υπερκόμβος Σακέτα όπου σύμφωνα με το Συμβούλιο πρέπει να αλλάξει θέση!!
Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, το έργο -σε τουλάχιστον τέσσερα σημεία (κόμβος Σακέτα, Πικέρμι, Κορωπί και Ελληνικό)- συμπίπτει με κηρυγμένους αρχαιολογικούς χώρους ή περιοχές όπου τα αρχαία είναι σχεδόν επιφανειακά.
Πρόκειται για δρακόσπιτα, αρχαίους δρόμους και κατοικίες, ελληνιστικά τείχη, λατομεία, λατρευτικά σπήλαια, μυκηναϊκούς τάφους και ταφικά μνημεία όλων των εποχών, παλαιοχριστιανικά ερείπια, βυζαντινές και μεταβυζαντινές εκκλησίες και μοναστήρια, ακόμα και παλαιοντολογικά νεκροταφεία.
Σοβαρότερο όπως προείπα είναι το πρόβλημα του προβλεπόμενου κόμβου Σακέτα στον Υμηττό, όπου θα υπάρχει η είσοδος σήραγγας μήκους 4 χιλιομέτρων με 8 σταθμούς διοδίων. Στην ίδια περιοχή όμως βρίσκονται, μεταξύ άλλων, τα αρχαία λατομεία του Υμηττού, τείχη, σπίτια και δρόμοι της ελληνιστικής εποχής, καθώς και η Μονή Κουταλά. Κατά συνέπεια ο κόμβος χωροθετείται ακριβώς επάνω στην κηρυγμένη Ζώνη Α' προστασίας αρχαιοτήτων.
Παράκαμψη αρχαιοτήτων με τροποποίηση της χάραξης προς Κορωπί ζητήθηκε και για την περιοχή Κίτσι και Κόντρα Γκλιάκα, δύο θέσεις που βρίσκονται πλησίον της Βάρης και περιλαμβάνουν τα μνημεία Αγία Τριάδα, Ευαγγελιστής Λουκάς και Άγιος Κωνσταντίνος με κηρυγμένους αρχαιολογικούς χώρους, αλλά και στον λόφο Έτος ένα τείχος της ελληνιστικής εποχής. Και ερωτώ αυτός που ανέλαβε τη μελέτη όλα τα παραπάνω δεν τα είδε; Η πήρε το χάρτη και τράβηξε γραμμές κατά βούληση;
Άρχισαν τα όργανα...
Και δεν φτάνει ο ΚΑΣ έρχονται να προσφύγουν και το ΤΕΕ (Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας), η Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, οι Δήμοι Ελληνικού, Αλίμου και Καισαριανής καθώς και ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών. Όπως καταλαβαίνετε θα έχουμε θέμα για τα επόμενα 1-2 χρόνια και οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι αρχίζουν να ....απομακρύνονται από την πραγματικότητα.
Για να είμαστε ειλικρινείς είναι εξίσου σημαντικό να μην χαθούν σημαντικά αρχαιολογικά και νεώτερα μνημεία και ο αυτοκινητόδρομος να σέβεται την γραμμένη ιστορία πάνω στο χώμα του Υμηττού. Αναφορικά με τους υπόλοιπους προσφεύγοντες μάλλον κρύβουν μικροκομματικές φιλοδοξίες καθώς οι Δήμοι που προσφεύγουν ανήκουν συμπτωματικά στα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Τέλος πάντων στην Ελλάς του 2010 σχεδόν, παραμένουμε στις επάλξεις των κομμάτων ακόμα και αν τα έργα πρέπει να είναι υπερκομματικά και να μην σταματούν σε πολιτικές και πολιτικούς.
Εγώ έχω να πω σαν απλός πολίτης πως άρχισαν τα όργανα και από εδώ θα παρακολουθούμε όλοι μαζί την εξέλιξη του αγώνα... Δεν θα πω ότι είμαι υπέρ του ΥΠΕΧΩΔΕ ή υπέρ των προσφευγόντων και των διαμαρτυρόμενων αλλά αυτή όλη η παραφιλολογία και αντίθεση δεν θα έπρεπε να γίνει ήδη από πέρσι που παρουσιάστηκε το project προκειμένου όταν θα ολοκληρωνόταν η κόντρα ο διαγωνισμός ανενόχλητος να άρχιζε;

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Otan grafoun kai sxoliazoun oi synhtheis ypoptoi loipon se ayto to site kai allou, o Souflias eipe, h ND edeikse klp, klp...
Opws kai tote otan ta erga ta ekane to Pasok kai oi dhmarxoi pou ta mplokaran htan deksioi...

Agaphtoi to provlhma den einai monon oi politikoi mas, deksioi, kentrwoi klp alla h MH yparksh yperkomatikhs nootropias, den skefthomaste omadika.

O Giwrgakhs den trabaei to aytaki stous hmimathie mprizolodofagous dhmarxous tou Pasok me tis mpempes kai ta xontra koilounia.

To provlhma einai o Ellhnas oxi o Ellhnas politikos.

Punkt.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω απολυτα με τον προλαλησαντα.

Ανώνυμος είπε...

Όπως χάραξαν χωρίς μελέτη τις νέες γραμμές του μετρό που ανακοινώθηκαν για να δείξουν ότι έχουν πρόγραμμα, έτσι και κάποιοι χάραξαν νέους δρόμους χωρίς να δουν τα ύψιστης σημασίας μνημεία που υπάρχουν στις περιοχές αυτές. Ευτυχώς που το αρχαιολογικό συμβούλιο πρόλαβε άλλη μια καταστροφή, και ισοπέδωση της ιστορίας μας. Ευτυχώς γιατί ήδη έχουμε χάσει πολλά και στην Αθήνα αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ας βγουν στο ύπαιθρο, ας κοιτάξουν τις περιοχές αυτές και να πάψουν να τραβάνε γραμμές από τα γραφεία.

Αλέξης Παπαζήσιμος

Μετρόφιλος είπε...

Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τα αρχαία μνημεία. Εκεί όπου είναι θαμμένα έτσι κι αλλιώς δεν τα βλέπει κανείς.
Το πρόβλημα είναι η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος, αφενός μέσω της τσιμεντοποίησης και αφετέρου μέσω της ενθάρρυνσης της χρήσης των ΙΧ.
Ο σχεδιασμός των νέων δρόμων μιλάει από μόνος του. Οι περισσότεροι είναι στη μέση του πουθενά, με προοπτική να επεκταθεί η Αθήνα στα Μεσόγεια και στους πρόποδες του Υμηττού. Τώρα αυτά τα μέρη είναι άδεια, όμως κάποιοι με πρόσβαση στην εξουσία έχουν προφανώς αγοράσει αγροτεμάχια σε χαμηλές τιμές ελπίζοντας να πλουτίσουν. Έτσι μόνο εξηγείται αυτή η ακατανόητη χάραξη των δρόμων.

Ανώνυμος είπε...

με δεδομένο τον αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν στην αθήνα, χρειάζονται ΝΑΙ ή ΟΧΙ νέοι αυτοκινητόδρομοι? εάν ΝΑΙ, τότε δεν θα πρέπει να βρεθεί μια λύση για να αποφεύγουν την διαμπερή κίνηση στο κέντρο ?(εξού και οι επεκτάσεις της Αττ Οδού). εάν ΟΧΙ, τότε να κατασκευάσουμε τουλάχιστον παρκινγκ σε όλη την αθήνα για να αφήνουμε τα οχήματα και να χρησιμοποιούμε ΜΜΜ...Το να προκρίνουμε ένα μέσο ΜΜΜ χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη μια δεδομένη κατάσταση (το ΙΧ), μάλλον δεν οδηγεί σε ρεαλιστικές λύσεις αλλά σε αντιδράσεις για το φαίνεσθαι

spiros go είπε...

katalaveteto.stop sta autokinita.mesa metaforas mono kai mixanakia.ta autokinita mano gia taxidia, kai osoi theloun ektos atikis

Ανώνυμος είπε...

spiro eisai h apothewsh tou realismou

spiros go είπε...

pros anonimo 11:46


fisika kai einai ipervoliko auto pou egrapsa.kai oti mono sta senaria epistimonikis fantasias mporoun na simvoun.omos mesa apo tin ipervoli anazitas to elaxisto.pantos an theleis leptomeries gia tis epiptoseis pou tha exei eutos o dromos i aytos pou idi iparei pernontas mesa apo tin kessariani (mia pou eime katoikos tis)tha sou po.kai tha sou po kai kati akomi xoris na einai ipodixi,oti otan kaigete to spiti tou geitona sou tote na perimeneis kai tin diki sou seira.geia sou.

Ανώνυμος είπε...

H Kaisarianh den kaigetai logw ths attikhs odou, alla logw toy neo-gkiaourh pou poulhse ta xwrafia tou mpampa tou kai phre 2-3 daneia gia na agorasei tis BMW ka tis Mercedes gia na alwnizei thn Kaisarianh kai ta periptera ths gia ta sigareta kai tous frapedes tou file Spyro.

spiros go είπε...

anonime 5;03 grapse epitelous ena psevdonimo gia na sinenooumaste.

nomizo iparxei mia sinhisi edo i mia trikimia sto mialo sou.ti sxesei exoun ta simferonta tou aplou laou tis kessarianis me ton opidipote tiharpasto,pou ilikrina den xero pion enois kai pou mporei na exeis dikio, mia kai ego zo mono 5 xronia stin kessariani kai eime genima trema zografiotis.an katalava tha enois ton dimarho.an einai autos giti fovase na ton anaferis afou ayta pou les einai etsi opos ta les.telos panton as einai opois einai.ti me endiaferi emena ti poulise kai ti agorase kai pia periptera kai prasina aloga stin prokimeni periptisi. edo milame gia ena dromo kai apofaseis pu exei parei o kiriarxos laos(to kiriarxos mi to deseis) tis kessaranis.emena den me endiaferei ote to dimatxeio oute i antipoliteusi oute allo koma tis topikis autodikisis alla oute kai tis xoras genika.tha tous krino olous me ta idia stathma kai opois parei ta perissotera sin kai ta ligotera plin anagastika ayton tha fertotho stin plati mou.gia vale mia taxi kai min mperdeveis to ena thema me to allo.ektos an to kaneis epitides,pou den to nomizo. geia 5;03

Ανώνυμος είπε...

Agaphte Spyro,
gia na aposafhnisthei h aporia sou, den egrapsa gia ton dhmarxo oute gia kapoion sygkekrimeno katoiko ths Kaisarianhs.

To problhma kata thn tapeinh mou apopsh einai to pathos tou Ellhna genikotera pros ta aytokinhta. Oi aytokinhtodromoi (periferiakoi an thes gia tis megales poleis) yparxoun kai prepei na yparxoun se kathe megalh polh.
To problhma enteinetai, megenthynetai logw ths alogisths xrhshs tou aytokinhtou. Gi'ayto ftaime emeis, o kyriarxos laos opws egrapses poua pokthsame (pseydo?)-oikonomikes aneseis kai tis spataloume se 4x4 aytokinhta pou oi Germanoi ta agorazoun monon otan zoun sthn Bavaria plhsiwn twn Alpewn.
Etsi loipon an oi katoikoi kathe synoikias twn Athhnwn, Kaisarianhws symperilambanomenhs, den yperebalan tote h Attikh odos tha eixe thn xrhsimothta ths.

Anastashs Tsirigkidhs

spiros go είπε...

agapite anastasie.

mpravo.Tora nomizo oti simfonoume apolita.Gi'auto loipon se parapempto stin ypervoli mou, diladi sto keimeno tis 10 maiou 3;23 kai pes mou pou diafonoume.to provlima tis athinas den einai oi dromoi,alla emeis oi idioi.oso mas ftiaxnoun dromous ston isto tis polis toso tha gemizoume autokinita.Edo xriazete alli politiki apenanti sto aytokinito.KAI kala na ftiaxoun dromous, afou h zoi paei mprosta,einai anagi na katastrepsoun kai to teleuteo dentro pou exei apominei.an pas sto simeio pou theloun na kataskeuasoun ton komvo saketa kai deis to dasos eimai sigouros oti tha alaxeis gnomi.thelete kirioi autokinita se auti tin koresmeni poli?Tha ipostite tis sinepies.kai gia na katalaveis akomi kalitera pos skeytome tha sou po oti exo zisei sti germania 11 xronia kai os ek toutou to autokinito kai to agapo kai einai aparetito.alla olla exoun kapoia oria.den simfonis?geia file anastasi

Ανώνυμος είπε...

Agaphte Spyro,

Eyxaristw gia to sxolio, omologw oti prepei na dexthw thn enstash sou, h plhroforhsh mou htan ews to shmeio ths ypogeiopoihshw megalou kommatiou gia thn prostasia tou bounou kai dasous.
Ean h xaraksh temaxizei to dasos tote exeis apolyto diko kai zhtw sygnwmh.


Anastashs Tsirigkidhs

spiros go είπε...

file anastesi geia sou.

Thelo na se pliroforiso oso anafora gia tin ipogeiopoiisi.
to sxedio tis ipogeiopoiisis itan tis idias tis kessarianis me meletes dikies tis kai exoda tou dimou, to opoio kai katatethike gia egrisi sto ipexode.Oi de antipolipoliteusi olon ton parataxeon alla kai tou laou tis kessarianis itan simfoni,kai ego to idio.tora ti kanan aytoi .piran to sxedio to kopsane kai to rapsane opos tous simferi kai volevei.gia na min mpo se leptomeries,ekeino pou exei simasia einai oti otan sou dino to xeri gia na se voithiso then mou to spas ki'olas(to rito paei gia tin politia)Na kanoun erga giati ta xriazomaste kai kamia fora na kanoume piso kai emeis oi polites apo to prosopiko mas simferon gia to koino kalo,alla oxi kai na ta isopedonoume oala gia ta simferonta ton ligon h giati den einai kati afikto h den xoraei na ta dialisoume olla.
Kai epidei to kaname sirial to kleino edo lagontas oti pano apo'ola einai i poiotita zois kai o anthropos .kai me tin simfoni gnomi tou laou i tis pliopsifias na proxoroun oxi mono ta erga alla kai i koinonia mas
geia sou anastasi

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα